Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Bacau (https://forum.4tuning.ro/80-bacau.html)
-   -   viatza auto din bacau (https://forum.4tuning.ro/80-bacau/4565-viatza-auto-bacau.html)

gcodin 10-02-05 17:28

RE:In Bacau nimik ?

Salutare!Te-ar interesa sa organizam un club nu numai cu bacaul ci shi cu neamtz-ul?Cred ca ar fi timpul sa ne organizam shi noi un piculetz prin moldova shi sa mai facem schimb de idei de tuning.Chiar m-ar interesa!Sunt student la bucureshti dar in vacantze stau in roman (la 45 km de bc) shi mai frec din cand in cand menta prin bc.Ashtept un mesaj de la tine!Bafta

exploratoru' 10-02-05 21:11

salut buna ideea ta si sunt de acord da ar trebie sa ne adunam mai multi ca sa facem o treaba buna si de preferat in vacanta ca fiecare mai are ceva treaba!
sa se mai incalzeasca putin!

gcodin 10-02-05 21:14

in Bacau nimik ?

Mane,hai sa vb pe mess daca potzi?Da-mi id-ul de mess ca e mai ushor sa vb acolo,ce zici?k?

gcodin 10-02-05 21:24

in Bacau nimik ?

Cand vrei sa ne apucam de treaba asta da-mi un mesaj,K?Eu am akum vacantza 2 saptamani shi vin pe acasa,probabil shi prin bacau(fara mashina din pakate ca mai am de facut nishte restilizari la ea)(Ford Fiesta XR2i/RS 1992).Keep in touch!Salut

aleks 23-02-05 15:38

oricine e interesat de constituirea unei comunitati 4 tuning in bacau ma poate suna la 0744/21.06.32, sau ma gaseste pe ym cu aleksandru2000

gcodin 27-02-05 13:13

Re:

Quote:

Originally Posted by \"aleks\"
orice persoana interesata de constituirea unei comunitati 4 tuning in bacau poate suna la 0744/21.06.32

Mane,tu stai in Bacau akuma?Daca da,atunci ne intalnim cand mai vin acasa(peste 3 sapt adica) shi mai vorbim atunci,sau pe messenger pana atunci.Sa vedem daca reushim sa facem ceva cu club-ul...Salut!

Gratzian 27-02-05 21:33

mai vb la tel...
sa vedem cum va mai ajut

aleks 28-02-05 07:23

Re:

Quote:

Originally Posted by \"gcodin\"
Quote: