Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Zona tehnica Oltcit (https://forum.4tuning.ro/320-zona-tehnica-oltcit.html)
-   -   am ramas si eu in pana cu un oltcit si va jur ca nu stiu ce sa-i fac... (https://forum.4tuning.ro/320-zona-tehnica-oltcit/45395-ramas-pana-oltcit-jur-stiu-fac.html)

tudyyy 05-07-07 17:03

am ramas si eu in pana cu un oltcit si va jur ca nu stiu ce sa-i fac...
 
salutare!
am un oltcit din '90 si m-a lasat bataria. problema e ca nu stiu sigur daca e de la bateriel, alternator, releu sau ce o mai fi avand ea pe acolo. ce e sigur e ca (chiar si atunci cand am mers cu ea) nu am avut curent in baterie. am pornit-o de la cineva cu firele, a mers scumpa de ea, am presupus ca s-a incarcat si cu curent draga de ea.... dar surpriza... cand sa o pornesc din nou iar era moarta, deabia mai invartea electromotorul.
bateria e mai de mult (scrie pe ea ca ar expira in 2003 dar a fost copletata cu apa distilata) numai ca alta fericire am ca mi-am cuparato baterie noua care nu merge deloc. nu e de aia uscata. ar trebuit sa merg cu ea la garantie sa mi-o schimbe dar nu am putut ajunge in timp de 5 zile...:sad: asa ca am si doua baterii de ma uit la ele.
daca pota cineva sa ma ajute... cu vreun sfat ceva..as fi recunoscator...
va multumesc!!!

Laure2fast 05-07-07 17:12

Re: am ramas si eu in pana cu un oltcit si va jur ca nu stiu ce sa-i fac...
 
poate e electromotoru dus si nu mai are putere sa invarta motoru...

tudyyy 05-07-07 17:19

Re: am ramas si eu in pana cu un oltcit si va jur ca nu stiu ce sa-i fac...
 
nu....ca electromotorul merge...cand am pornito cu firele de la un prieten a plecat la cheie, de parca nu ar fi avut nimic...

Danutz Bratosin 05-07-07 18:04

Re: am ramas si eu in pana cu un oltcit si va jur ca nu stiu ce sa-i fac...
 
dak bateria expira in 2003...pana acu si cu apa distilata si nu mai rezista atat..pune o baterie noua;) si verifica si alternatoru dak incarca

DJ-01-CEW 04-09-07 20:47

Re: am ramas si eu in pana cu un oltcit si va jur ca nu stiu ce sa-i fac...
 
e posibil sa ai consumatori pe ea,verifca fisele,electromotoru(sa nu loveasca statoru in rotor ca iar mananca curent),alternatorul(atunci cand e pornita masina scoate borna de la plus.....daca ti se opreste motorul inseamna ca ai probleme cu alternatorul),casetofon daca ai ....mai verifica firele odata,sau sa nu ai vreun scurt pe undeva.cosumatorii ii poti masura cu un aparat de masura,la fel si cat de bine incarca alternatorul.succes.

IndyGG 25-09-07 10:57

Re: am ramas si eu in pana cu un oltcit si va jur ca nu stiu ce sa-i fac...
 
cam aceeasi problema am si eu ca si el. si astept sa imi vina un electromotor si alternatoru lam luat nou. si daka imi face la fel ce sa fac? ca am verificat fisele si nu ai nimica. sa fie cd-playeru?

DJ-01-CEW 25-09-07 17:38

Re: am ramas si eu in pana cu un oltcit si va jur ca nu stiu ce sa-i fac...
 
Quote:

Originally Posted by IndyGG (Post 1117442)
cam aceeasi problema am si eu ca si el. si astept sa imi vina un electromotor si alternatoru lam luat nou. si daka imi face la fel ce sa fac? ca am verificat fisele si nu ai nimica. sa fie cd-playeru?




daca ai blaupunkt de pe logan....sigur de la cd e:lol:

MihaiS 25-09-07 20:06

Re: am ramas si eu in pana cu un oltcit si va jur ca nu stiu ce sa-i fac...
 
aveti grija la improvizatii! multi le fak deoarece instalaltia electrica a oltcitului e simpla.poate luati foc cum era s-o pateasca SEL-ul....culmea!!! si la mine in curte.problema lui.....CASETOFONUL.de acolo i se tragea.verifica cum a zis si CEW-ul consumatorii.

koola' 28-10-07 03:28

Re: am ramas si eu in pana cu un oltcit si va jur ca nu stiu ce sa-i fac...
 
si eu am avut aceeasi problema.reuseam sa o pornesc si dupa ce mergeam cu ea,dar cu greu k mergea intrerupt,nu mai pornea.curent in baterie deloc si aveam bateria cumparata de o luna de zile.erau arse diodele la alternator.cred ca acolo ar trebui sa te uiti.daca nu cumva ai rezolvat problema deja.daca da,sper sa te ajute pe viitor sfatul meu.salut

IndyGG 28-10-07 10:32

Re: am ramas si eu in pana cu un oltcit si va jur ca nu stiu ce sa-i fac...
 
acuma am eu o alta problema cu oltcitu si imi vine sa dau cu el de un stalp.imi consuma 16,5 l de benzina la 100 de km: asta nui problema ma bucur ca merge o sa ii pun un carburator dublu corp de la renault 18.bun... si acuma vine adevarata problema: ii dau cheie si nu invarte nimik, singuru lucru care merge e electromotoru care se aude atata, numa dupa a 5-a cheie incepe sa invarta motoru... imi invarte motoru si nu vrea sa porneasca.azi noapte 2 ore am stat si tot nu o pornit. mirosea a benzina dupa 2 ore,am tinut pedala pana in fund si iam dat cheie,si tot numa mia invartit motoru. am incercat cu niste prieteni de ai mei sa ii dam drumu la masina impinsa de pe un deal, nici asa nu a mers numa mia invartit motoru. am ajuns la un moment dat ca a pornit; mi-a stat la 400 de turati si a murit iara,am avut 25 de l de benzina si acuma mai am 5 L, bateria mi-a murit la un moment dat, nam mai avut curent in baterie,am luat o baterie de la o dacie, iara iam dat cheie si mers 10 secunde in alea 10 secunde mam dat jos din masina am luat bornele si a mers, cand am mers sa ii dau pedala , iam dat pedala si iara mi-a murit motoru. ce sa fac ca imi face capu mare deja masina asta. ii o masina buna si am investit mult in ea si sincer mam saturat. ajutatima daka va rog. daka mi-ti spune ce sa fac i-as zice la un mecanic sa mio faca. :((help

valib 28-10-07 12:20

Re: am ramas si eu in pana cu un oltcit si va jur ca nu stiu ce sa-i fac...
 
1. in timpul functionarii motorului, NU dai jos bornele de la baterie pentru ca se arde alternatorul!!!
2. pune-i ecranul calandru, incalzeste putin motorul inainte de a porni la drum. Si pentru drumuri scurte (1-2km) multe, luand in considerare ca incepe frigul, consumul descris de tine e relativ ok (cam mare totusi, dar luand in considerare cat te-ai chinuit cu ea e ok)
3. ai innecat motorul...de aia nu o mai pornit. Cu motorul rece(stationat cel putin 3ore) tragi socul la maxim, si dai la cheie. Cu motorul cald (oprit de mai putin de 3ore), dai fara acceleratie, sau cu acceleratia la podea (mie imi porneste mai greu cu acceleratia la podea, desi ar trebui sa fie invers)
4. scoate bujiile, da la demaror ca sa scoti benzina din motor. Usuca bujiile la aragaz (sau cumpara bujii bune, gen NGK BP6EFS, sau champion, dar nu sinterom). Ar trebui sa porneasca la 1-2 cheie daca respecti punctul 3
5. scoate furtunul de tur de la carburator, cand incerci prima oara sa pornesti masina. Pune furtunul intr-un flacon, da o cheie de 3-4 secunde....si vezi daca ti-a venit benzina in flacon. Daca nu ai benzina, posibile probleme: pompa de benzina obosita(se dezamorseaza. noua e 75ron parca), sau furtune de benzina crapate, si trage aer in loc de benzina (aici se mai justifica consumul mare, poate iti curge benzina pe undeva din masina)
6. stiu la Baia Mare un baiat care se pricepe la Oltcit, pe nume Norbi. Daca vrei, da-mi un mesaj privat, si iti dau numarul/id-ul/adresa



Eu personal, merg pe varianta nu vine benzina ---> pompa de benzina stricata, furtune crapate...si iti pierde benzina pe altundeva.
Oricum ar fi bine sa scoti bujiile, sa dai la automat sa iasa eventuala benzina din cilindri, si sa usuci bujiile

FuriaOarba 11-11-07 21:59

Re: am ramas si eu in pana cu un oltcit si va jur ca nu stiu ce sa-i fac...
 
pentru cei care au prob cu bateria,ca idee,puneti o pornire electrica,da scanteie si dak ai patru volti in baterie.dak ai consumator,scoti borna,o lasi un timp si knd o pui la loc te uiti sa vezi dak da scanteie la borna,dak da ai un consumator.scoti cate o siguranta pe rand si repeti faza la borna.knd nu mai da vezi de la ce e siguranta si kuti consumatoru.eu mi-am rezolvat astfel problema si am mai pus pt sigurantza mea un comutator de la o raba la cablu de la plus,l-am tras in masina si knd plec pt o durata mai lunga opresc curentu.comutatoru mi l-a pus cineva si nush exact cum a facut,stiu doar k l-a luat de la un camion(raba),cel putin asha a zis.--singura problema pe kre o mai am acum e cu releu de la semnalizare(sta pornit desi nu semnalizez,nu se aprind nici becurile de semnalizare dekt dak semanlizez),n-am claxon si nici curent pe casetofon.astea mi le-am pierdut acum,deci nu e de la comutatoru ala:)nush care-i treaba,nici nu am apukt sa vad de la ce e exact,dar dak are careva vreo idee,bagati k sa merg la sigur knd o fi sa rezlv problema.servus


All times are GMT +2. The time now is 14:12.

- Copyright 2024 4Tuning