Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Masina mea Dacia (https://forum.4tuning.ro/109-masina-mea-dacia.html)
-   -   La coltul blocului (https://forum.4tuning.ro/109-masina-mea-dacia/45323-coltul-blocului.html)

vosyke 04-07-07 20:38

La coltul blocului

8 Attachment(s)
salutare sunt incepator in toate si la soferie si pe forum ;daca gresesc cu ceva iertare sa-mi fie,dar vreau sa stiu ce parere aveti de mica 'lucratura' la dacia mea....sper sa mearga bine treaba in continuare. salutare la toti baietii cu suflet de motoare!
PS:nu puneti foarte mare accent pe detalii ...a fost lucrata de mana singur la coltu blocului si e prima data cand chituiesc sau vopsesc eu...n-am vrut sa ma duc la un atelier,am vrut sa vad daca pot eu si9ngur ,macar ca idee...ce a iesit vedeti si voi.

Dodo_998 05-07-07 00:19

Re: la coltul blocului

daca tie-ti place... e totul ok :D

FloRiN_K1 05-07-07 12:01

Ar mai trebui sa muncesti si la interior....

Dead666Ghost 05-07-07 12:14

vad elemente kitch clasice : aripioarele alea la shtergatoare si ..ai cumva coada d rechin p ea ?? mai pune si tu o poza cu masina si eleronu ala terminat .. k acolo ai ceva scotchuri si ... :|

Nastase Bogdan 05-07-07 12:15

Mai bine ii lasai eleronul acela original din cauciuc ca-i statea mult mai bine..
Si cum ai vopsit acolo..ai stricat aspectul masinii..:sad:
Ai grija pe viitor ca Sportivele s-au inputinat si poti sa faci ceva frumos din ea dar nu in stilul asta..
daca n-ai bani mai bine mai asteapta decat sa-ti bati joc..acu' uita-te si tu cum a iesit..

ICE-M@N 05-07-07 14:18

urmareste forumul vezi ce au facut baietii cu sportivele si ia aminte

AAlpine1 05-07-07 17:13

chestiile stralucitoare de la stergatoare si elenoronu` fac tot farmecul masinii....

B-61-KYS 06-07-07 13:14

Cu ce ai vopsit eleronu!? cu pensula? :|

sika cvmu 06-07-07 13:37