Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark
2 Attachment(s)
SAlut tuturor.tocmai mi-am adus din germania o alfa.pana acum am schimbat pe escorturi, mazde si altele si am zis ca sa incerc si marca asta.
am luato la mana a doua cu 5500 euro.eu zic ca am scoso bine, ca vroia 5900 si 5700 fara jenti. are 150 cai pe benzina.nu a avut preobleme doar scutul jos e indoit si as vrea sa il schimb.in rest nu a fost lovita, nu prezinta urme cel putin si vopseaua e buna. o sa fac niste poze dar pana atunci pun ce am facut cu telu. vreau pareri si sugestii. |
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark
foarte frumoasa ! daca nu ma inseala ochiu' e si cabrio :shock:
o inmatriculezi in ro? sunt curios cat te ajunge cu taxe and shit. |
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark
Quote:
|
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark
Sa o alergi sanatos si fara evenimente!! ;)
|
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark
sa o alerg clar cu siguranta.vreau doar sa remediez unele probleme, o planetara si scutu ala nenorocit si sa iau jenti.
stiti ceva modele faine si nu f scumpe? |
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark
am schimbat scutul si am luat alte gume niste dunlopuri.
urmeaza jentile si schimbarea farurilor. |
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark
BRAVVVOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!Frumoasa foc!Sa o stapanesti sanatos(si tu si ea),si ai grije de BIJUTERIA ITALIANCA!!
|
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark
ms fain.am cum sa nu am.ca merge de numa.cred ca m-am indragostit :-)
|
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark
nu esti singurul "indragostit"de ALFA.inca o data BRAVOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!
|
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark
Frumoasa bella ta sa o stapanesti cat mai multi km ca altfel te stapaneste ea pe tine.
|
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark
In primul rand felicitari pentru achizitie. Ca sugestii legate de acest model iti pot spune de pe acum ca trebuie sa ai mare grija la baia de ulei. Masina are garda la sol foarte mica si o lovesti usor in baia de ulei. Eu am reusit sa o sparg pe a mea la V6. E bine sa ai scutul din aluminiu si nu cel din plastic. Un alt sfat ar fi cel legat de distributie. E foarte important ca la motoarele Twin Spark distributia sa fie schimbata la cel mult 70 000 km sau la cel mult 2 ani. Nu rezista mai mult si cand se rupe e buba mare. Verifica periodic variatorul de la axa cu came. Daca are un sunet de diesel ai probleme cu variatorul si nu mai trage bine motorul. In rest, este o masina extrem de robusta si rezistenta pentru un cabrio. Eu am GTV, varianta coupe a Spider-ului si are 165 000 km. Sunt foarte multumit de masina, motiv pentru care va ramane in colectia mea pentru totdeauna. Ai grija de articulatii, au cursa scurta, mai ales pe spate, si daca iei gropi mai des se fac praf repede. Este o masina stabila si sigura atata timp cat ai grija de ea. Legat de jante vezi ca nu sunt prea multe optiuni. Distanta intre prezoane este 5x98 insa daca pui jante de 156/147 ai nevoie de distantieri. La fel pt orice janta cu antrax-ul mic. Daca nu pui distantieri o sa atinga in bratele articulatiilor pe spate. Iti recomand jantele originale alfa pe 17"
|
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark
5 Attachment(s)
ms mult de sugestii.am bagat deja ceva banuti cu mici reparatii dar merge brici.am fost in germania dupa inca o sorella si mergea a mea pe autostrada de rupea tot.
acuma am adus o 156 2.5 V6 24V cu 190 cai din 99 pentru un prieten din oradea. ne profilam pe italience.:twisted: |
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark
Asa se face :D , bravo ... cat mai multe italience !
P.S: Vad ca la 156 capacul de la airbag-ul pasagerului este un pic in afara ! Nu cumva a facut accident ?! Cu respect ! |
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark
Oradea??? Trebuie sa il cunsosc :D E bestiala masina ;)
@Florin_Tei asa sta la toate capacu ala (face parte din design :lol: ) |
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 17:44. |
- Copyright 2024 4Tuning