Tico Evolution - TM32CIP & TM08SPE
Un nou topic ..... idei,pareri .... orice e binevenit :D Totul a inceput cu achizitionarea primului Tico ..... rasturnat, la pretz de nimic .... dar vazand cat e de usor sa muncesti la o masina de talia asta .... m-am gandit ca are un potential :twisted: drept dovada, a mai urmat unul :D Masinile se stiu, Tico SL si SX, amandoua '99, 800 cc 46.1 cai ...... In timp devii atasat de orice masina si avand "boala" in sange incepi sa-ti bagi degetele peste tot asadar : 08 SPE a suferit in timp mici modificari precum : filtru sport (carbon), flitru mic pt ulei, raportul de compresie umpik marit, volanta ushoara, (inchidere centralizata+alarma - necesare), schimbat etriere,placute, planetare, instalatia electrica, ceasuri de bord "custom" ....... si niste viniluri pe ici-colo sa nu uite lumea tzara de provenienta :-) daca am uitat ceva ..... vor urma :D
|
Re: TM32CIP ... TM08SPE .... Tico Power
poze ceva?
|
Re: dacia WRC
ma straduiesc acum, xxxxxx RDS ..... :evil:
|
Re: TM32CIP ... TM08SPE .... Tico Power
pe mess alecs_rg
|
Re: TM32CIP ... TM08SPE .... Tico Power
9 Attachment(s)
si acuma pozele
|
Re: TM32CIP ... TM08SPE .... Tico Power
gata si pozele, se pare ca nu o suflat destul de tare in teava de net si nu o ajuns de la timisoara pana la bucuresti :P
|
Danke alecs
merci frumos alecs pt attachments, bad start .... RDS sucks ..... More to come :D
|
Re: TM32CIP ... TM08SPE .... Tico Power
5 Attachment(s)
si acuma niste filmulete :D
|
Re: TM32CIP ... TM08SPE .... Tico Power
gata am pus si filmele :P
|
Re: TM32CIP ... TM08SPE .... Tico Power
sal frumos asta verde :P zi si mie de unde ai luat cesurile borsului site ceva
-parerea mea sa tragi cu putere de semnele alea kinezesti:D -marfa ideea cu pistonashele:P -in rest e frumos ...am si io unu alb dak vrei idei intra pe "tico..." |
Re: TM32CIP ... TM08SPE .... Tico Power
Vezi ca "filtrul mic pt ulei" e de fapt cranck-case breather, e de fapt pus acolo pt a nu trimite in atmosfera gazele arse care intrau din motor in admisia de aer si iar in motor (vechile Dacii care aveau motorul "dus" aveau furtunul ala scos din admisia de aer si lasat atarnand pe sub masina, fumegand). Odata ce s-a anulat traseul vechi de aer, ca sa nu lasi furtunul ala "in aer", ii pui un "filtru mic" :lol:
|
Re: TM32CIP ... TM08SPE .... Tico Power
@Geo: cunosc notiunea de breather dar : am avut si dacie,am patit'o cu acel furtun atarnat sub masina in sensul ca s-a rupt si mi s-a infundat, s-a creat presiune si cand am ridicat capota sa vad ce se intampla a zburat joja vreo 10 metri :lol: Cat despre acel breather, este pus acolo sa nu traga praf motorashul ...... suna ciudat dar acel furtun suge nu scuipa aer :!: :!: :!: si mi-a dat multe batai de cap atat acel furtun, cat si unul mai subtire ce vine din carb., cu valva unisens al carui scop nu l-am priceput atunci ..... lasand alea doua atarnate, nu puteam circula. In ture "mari" intra botu masinii in pamant de nu-i adevarat .... E foarte ciudata instalatia originala (tigaia veche in care domnea vechiul filtru) .....
|
Re: TM32CIP ... TM08SPE .... Tico Power
E posibil ca unul din cele doua furtunase de care vorbesti tu sa fie un fel de vacum. Nu ma pricep la Tico, chiar nu stiu cum e motorul si carburatorul de la Ticozaur...
La Dacie se scoate furtunul din carburator atunci cand motorul e dus si necesita segmentare. in cazul ala, in camera de ardere intra si ulei (segmentii dusi) si toate gazele care se duc in carburator contin si ulei. Pt a nu incarca carburatorul cu mizerie si ulei, se scoate furtunul si amestecul ala "suspect" se duce afara. Ti s-a infundat fiindca nu l-ai mai verificat si tu;) orice masina mai are nevoie de verificari. A mea e relativ noua si tot ii verific furtunele, uleiul si lichidele.... Bafta. |
Re: TM32CIP ... TM08SPE .... Tico Power
ehehe ;))
in curand cu strut-bar :)) pune toate filmuletele ;) |
Re: TM32CIP ... TM08SPE .... Tico Power
ajung astea pt inceput :-)
|
All times are GMT +2. The time now is 08:23. |
- Copyright 2024 4Tuning