Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Talcioc (https://forum.4tuning.ro/79-talcioc.html)
-   -   Accesorii Telefoane (https://forum.4tuning.ro/79-talcioc/43527-accesorii-telefoane.html)

BrazyLyaNu 12-06-07 06:58

Accesorii Telefoane
 
CITITI CU ATENTIE

-Husa de la 8800 - ORIGINALA - 20 Ron , IMPECABILA (Piele de capriaoara)
-Lantisor de la un 7373 , NOU-Noutz , de o finetze foarte mare -- 30 Ron
-Curelusha de la un d500 , origianala Samsung , nefolosita - 20 Ron
-Curelusha de la n70 , n80 - 10 Ron
-Cutia de la Nokia e50 cu carticele cu tot - 10 Ron
-Adaptor pentru incarcator telefoane cu mufa noua - 10 Ron
-Handsfree Mono (sigilat) a fost la un e50 - 5Ron
-Un set de buretzi pentru hansdfree cu adaptor de la Sony Ericsson Walkman (w800i,w810i...) -- 3 Ron
-Charger Motorola -- 5 Ron
-Un flash de 256 Mb -- 15 ron
-CD cu soft , aplicatii , PC Suite de la un 3250 - 5 Ron
-2X Incarcatoare de Nokia (mufa mare) - 10 Ron
-Curelusha de la P990i - 5 Ron
-Carpa de sters ecranurile < din piele de caprioara < de la un N80 - 5 Ron

ggd_87 13-06-07 16:24

Re: Accesorii Telefoane
 
husa de la 8800 o vreau yo! e aia de la sirocco?

BrazyLyaNu 14-06-07 08:00

Re: Accesorii Telefoane
 
Salut.Scuze pt tine , vorbisem si la telefon.Husa am dat-o dar era de 8800 siplmu:-)

Raman valabile restu accesoriile mai putin cardul.


All times are GMT +2. The time now is 15:31.

- Copyright 2026 4Tuning