Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Racing Code (https://forum.4tuning.ro/679-racing-code.html)
-   -   DYNO MUSTANG Romania - preturi testari, inchiriere ... (https://forum.4tuning.ro/679-racing-code/427127-dyno-mustang-romania-preturi-testari-inchiriere.html)

SEBASTIAN 11-01-16 16:36

DYNO MUSTANG Romania - preturi testari, inchiriere ...
 
6 Attachment(s)
MD-AWD-500 Chassis Dynamometer
Dyno in Romania, Bucuresti.
Dyno sincronizat!

http://www.mustangdyne.com/products/...D-500%20Series

Am deschis acest topic separat de orice activitate, deoarece dyno-ul nostru poate fi pus la dispozitie oricui doreste si ne accepta tarifele, independent de alte servicii oferite de noi.
Oferim servicii specifice acestui aparat de masura, persoanelor fizice si persoanelor juridice.
Ne adresam in egala masura modelelor 4x2 cat si celor 4x4, masurand cu aceeasi acuratete.

Sectretul pentru proiectarea unui dinamometru AWD corect este de a īnțelege metodele utilizate īn prezent de către producători īn domeniul tehnologiei pentru trenul de rulare AWD. Este un dinamometru care poate găzdui diverse tipuri de transmisii de vehicule 4x4 si 4x2, cu diferentiale fixe sau active, ampatamente, ecartamente diferite fără complicații excesive. Dyno este fix si nu modifica distanta intre role, fapt care ofera o mult mai buna acuratete la masurare.
Cel mai important, fără a risca deteriorarea sistemului AWD unui automobil.
Mustang a AWD-500 Series include un sistem, incorporat care sincronizează rolele față și rolele spate pentru a simula o condiția de plat, drum uscat. Sincronizarea asigură că rolele față și din spate sunt īntotdeauna rotite la exact aceeași viteză. Acest proces elimină posibilitatea de a activa sistemul de control al tractiunii unui vehicul și, de asemenea, asigura că sistemul de management al cuplului a unui vehicul funcționează īn ipoteza că vehiculul nu este in derapaj, in curba sau alunecare.

La test 4x4 rolele fata si spate merg impreuna sincronizate, pentru anumite teste de transmise se pot lasa separat.
La test 4x2 se invarte doar puntea cu tractiune a masinii sau 4x4 in cazul in care sunt maisni la care sistemele de control ale tractiunii nu se pot decupla, mai rar. Corect este la 4x2 sa se invarta doar rolele de pe puntea motoare, alfel risca majoritatea dinamometrelor sa induca sarcina mai amre decat cea reala, nu toate dyno pot ce poate Mustang.

!!! MARE ATENTIE !!!
- dyno 4x4 fara sicronizre sau cu sincronizare gresita deterioreaza sistemele 4x4, le uzeaza prematur sau le distruge imediat si masoara eronat.

Cateva aspecte de retinut, de mare importanta la un dyno sunt:
- modalitatea de calibrare, in cazul nostru gravitationala.
- modul de introducere a turatiei motorului in citirea standului, metoda de sicronizare a standului cu motorul. In cazul nostru citim turatia direct din ECU sau sicronizare directa cu rolele, optic, inductiv.
- tipul de sarcina oferit de dinamometru cu franare si inertial, in cazul nostru cu franare electrica PA cu simulare reala la teste si masuratori. Nu orice dimamometru stie sa lucreze cu sarcina reala, introduc o sarcina artificiala cum ar fi majoritatea celorlalte marci si astfel masuratorile sunt bune mai ales pentru comparati, nu pentru cuantificare corecta in unitati de masura standardizate ...
- modul in care se asigura masina pe dyno, cum se leaga, fiind important din punct de vedere al sigurantei dar si al corectitudinii masuratorilor. Noi legam maisnile astfel incat sa nu fortam apasarea pe roti enorm, crescand astfel pierderile in roata si sarcina pe motor. Sunt tituatii cand cei care leaga masinile pe dyno indoaie piese de caroserie, suporti de agatare, lonjeroane, punti ... noi nu facem asa ceva. Rezistnta anvelopei la rulare dupa legarea masinii este similara cu aderenta de pe strada, o aderenta medie.
- ventilatia, in zona radiatorului si a admisiei trebuie sa fie aer proaspat, iar cel vechi sa fie evacuat astfel incat in zona de testare sa nu apara diferente de presiune cand se accelereaza. Multi fac greseala sa introduca mai mult aer decat scot astfel maisna este usor supraalimentata ...



SEBASTIAN 11-01-16 17:14

DYNO Romania - preturi
 
12 Attachment(s)
PRETURI

Testari putere/cuplu:
4x2 - 250 lei
4x4 - 450 lei

Testarile de putere/cuplu suplimentare solicitate se taxeaza cu 50 lei testul.

In mod real o testare include trei teste distincte, masurand separat:
- puterea la roata
- puterea parazita adica pierderile
- puterea la motor

Avem posibilitatea de a masura in orice unitate de masura aferenta puterii si cuplului dar in mod uzual folosim hp si Nm, fiind cele mai populare.

Inchirieri dyno cu ora sau ziua :

1 h - 550 lei
2 h - 850 lei
3 h - 1000 lei
4 h - 1100 lei
8 h - 2000 lei
= o zi

Dyno se inchiriaza cu operator si la volanul masinii sta doar personal autorizat. Facem orice test permite dyno, putere/cuplu, simulare, sarcina constanta, timp de accelrare 402m... verificari pierderi in transmisie..., test de verificare vitezometru, dar din motive de siguranta nu facem teste de viteza maxima.
O ora de dyno nu este strict 60minute, depinde de cat de mult se utilizeaza dyno. De obicei o ora de dyno este cca. 75-90min, nu introdus la plata timpul de introducere a masinii si scoaterea ei de pe dyno.

Se pot efecuta multe alte tipuri de teste si oferim tot ce stiti ca se poate face pe dyno.

SEBASTIAN 11-01-16 17:42

Re: DYNO MUSTANG Romania - preturi testari, inchiriere ...
 
3 Attachment(s)
https://www.youtube.com/watch?v=LYjCt2zF4J4

Momentul adevarului!

SEBASTIAN 12-01-16 19:10

Re: DYNO MUSTANG Romania - preturi testari, inchiriere ...
 
24 Attachment(s)
Vrei sa cunoasti puterea si cuplul reale?

SEBASTIAN 12-01-16 20:59

Re: DYNO MUSTANG Romania - preturi testari, inchiriere ...
 
41 Attachment(s)
motorsport
dyno

SEBASTIAN 14-06-16 04:57

Re: DYNO MUSTANG Romania - preturi testari, inchiriere ...
 
UP! ...

SEBASTIAN 15-06-16 17:56

Maine reducere de preturi!
 
1 Attachment(s)
https://www.facebook.com/17583589243...919250/?type=3

SEBASTIAN 27-12-17 19:48

Re: DYNO MUSTANG Romania - preturi testari, inchiriere ...
 
10 Attachment(s)
Imagini din noul sediu.


All times are GMT +2. The time now is 13:13.

- Copyright 2024 4Tuning