Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Masina mea Volkswagen (https://forum.4tuning.ro/120-masina-mea-volkswagen.html)
-   -   VW Bora SPECIAL (https://forum.4tuning.ro/120-masina-mea-volkswagen/426762-vw-bora-special.html)

evx95 14-12-15 15:18

VW Bora SPECIAL
 
9 Attachment(s)
In primul rand salutari si sarbatori fericite va urez,de pe acum,inainte sa intram in discutie.Am o masina,VW Bora,voi posta si 3-4 poze,sa va faceti o idee,anul 2002,motor 1.6 16 V ,77 kw,105 CP. Masina dupa cum veti putea vedea mai jos este modificata la exterior,cam tot ce se putea,am avut si eleron pe ea,dar l-am dat jos. Asa...ce as dori sa va intreb si sa va rog in acelasi timp,prin experienta dvs,daca sunteti amabili sa ma ajutati in urmatoarea problema(dpmdv). Masina nu are absolut nicio modificare...mecanic vorbind,ci doar modificari vizuale.Toate bune si frumoase,masina imi place la nebunie cum arata si mna,e a mea,asa cum e. Acum sunt in Austria,pentru sezonul de iarna. Cand ma intorc as dori sa incep sa investesc in ea,in performanta. Din pacate stiu ca motorul nu este tocmai unul stralucit,si in plus,papa cam 1 l de ulei la 5000 km...deci cu motorul clar va trebui sa fac ceva. Una din intrebarile mele ar fi...sa il refac complet pe acesta?sau sa iau un 1.9 tdi,ARL(ma gandesc eu). Acum...odata cu schimbarea motorului,sunt constient ca vor trebui schimbate si alte piese,inclusiv transmisia. Nu ma pricep,nu stiu exact ce anume si cat ar costa. Plus omologarea acestuia,care,din nou,nu am nici cea mai mica idee cat ar costa. Asa...incerc sa mai la obiect sa nu va fac romane aici.
Ce as avea eu in plan:
-motorul,ori inlocuit,ori refacut
-suspensie sport
-daca inlocuiesc motorul cu cel de 150 de cai,automat si franele vor trebui inlocuite,mai mari,mai bune.
-chip pe motor,as dori sa ajung cu ea in jur de 180-200 de caluti
-evacuare cap coada inox
-bujii iridium ( nu cunosc,dar am auzit ca fac o diferenta in ceea ce priveste acceleratia)
-poate si o turbina mai mare pentru motorul diesel,daca considerati ca ar fi mai rentabil sa il schimb
Si cam astea ar fi...acum,nu stiu ce sa va zic,poate unii imi veti spune...bai baiatule,de banii astia o vinzi pe aia si iti iei alta cu ce vrei tu pe ea. Sunt tanar,am 20 de ani,am de invatat din greseli,mai bine gresesc acum decat la 40 de ani.Da,poate ca ati avea dreptate,dar vreau sa fie facuta de mine,cum vreau eu,si in plus,e prima mea masina...are valoare sentimentala pentru mine. Ca buget,as vrea sa ma incadrez la 2500-3000 maxim,asa ar fi de preferat,dar daca nu se poate,aia e...depasim...

Visee 14-12-15 18:48

Re: VW Bora SPECIAL
 
Salutare, eu personal as face swap cu 1.8 turbo, dar daca vrei tu ARL, atunci ARL sa fie... Daca vrei putere clar nu ai ce sa faci cu 1.6, daca si zici ca e pe duca ai un motiv bun sa il schimbi...
Succes, tine-ne la curent!
:lol:

evx95 15-12-15 18:27

Re: VW Bora SPECIAL
 
Si eu as dori un 1.8T,prefer oricand benzina peste diesel,dar...trebuie sa ma gandesc pe termen lung. Locuiesc in Busteni,in fiecare weekend aici e aglomeratie aproape bara la bara iarna si cu siguranta cozi de km vara. Nu prea as vrea sa am 12 consumul prin oras... :(

SASIU 21-12-15 20:05

Re: VW Bora SPECIAL
 
Fii baiat istet incearca o TURBINA PE 1.6 asta si cu asta faci si segmentarea motorului.Eu zic ca ai desula putere si este si unicat.

https://www.youtube.com/watch?v=8eh-yxR8zMk

giubau_v8 21-12-15 20:14

Re: VW Bora SPECIAL
 
Refacerea motorului plus conversia turbo va costa mult si fiabilitatea va fi scazuta . Cea mai buna varianta e schimb de motor cu altul ce a mai fost pus pe caroseria respectiva sa nu aiba probleme la omologare.

Tis-ul 22-12-15 07:46

Re: VW Bora SPECIAL
 
1.6 + turbo e degeaba. Trebuie foarte multi bani ca sa o aduci la o putere decenta si sa mergi si safe, fara a zbura vreun piston.

Diesel nu poti pune, nu se mai face omologare de la diesel la benzina sau invers.

Cea mai buna optiune pentru tine, in momentul de fata, este 1.8T. Sau, daca te tine buzunaru' si vrei sa ramai la aspirat, 2.8/3.2.


Legat de modificarile exterioare, alege o suspensie si niste jante si incearca sa scapi de acele bare.

Spor la treaba, sa ai parte de masina.

evx95 25-12-15 00:03

Re: VW Bora SPECIAL
 
Quote:

Originally Posted by giubau_v8 (Post 5828668)
Refacerea motorului plus conversia turbo va costa mult si fiabilitatea va fi scazuta . Cea mai buna varianta e schimb de motor cu altul ce a mai fost pus pe caroseria respectiva sa nu aiba probleme la omologare.

Daca as pune un 1.9 tdi,cel de 150 de cai de pe Bora,cam ce ar putea presupune omologarea ?Din cate am inteles de la cunostinte omologarea unui tip diferit de motor ar costa in jur de 1000 de euro,e adevarat ?

Vreau ceva pe diesel,1.9 sau 2.0,cu o turbina modificata,ma gandesc o turbina de 2.6 hybrid,poate...

evx95 25-12-15 00:07

Re: VW Bora SPECIAL
 
Quote:

Originally Posted by Tis-ul (Post 5828694)
1.6 + turbo e degeaba. Trebuie foarte multi bani ca sa o aduci la o putere decenta si sa mergi si safe, fara a zbura vreun piston.

Diesel nu poti pune, nu se mai face omologare de la diesel la benzina sau invers.

Cea mai buna optiune pentru tine, in momentul de fata, este 1.8T. Sau, daca te tine buzunaru' si vrei sa ramai la aspirat, 2.8/3.2.


Legat de modificarile exterioare, alege o suspensie si niste jante si incearca sa scapi de acele bare.

Spor la treaba, sa ai parte de masina.

Da,e teroare cu barile,bag 3 persoane in ea acum iarna si sunt plug,nu cred ca ies cu ea intreaga din iarna asta. As prefera ceva diesel,sunt intr-un oras foarte aglomerat vara,m-ar termina un motor de 1.8T sau mai mare. Avea un tovaras din oras 2.6 VR6,tot Bora,suspensie sport si tot tacamul. Baga de 150 lei pana la Brasov(30km pentru cei ce nu stiu),deci,cum spunea...vreau ceva diesel momentan...

Tis-ul 25-12-15 11:24

Re: VW Bora SPECIAL
 
Cum ti-am spus, diesel nu poti omologa.

Ramai cu 1.6, daca vrei consum ok.

VR6 e 2.8, nu 2.6

kamei 26-12-15 17:47

Re: VW Bora SPECIAL
 
Nu inteleg pentru ce iti bati capul degeaba. Inteleg ca iti place masina, dar sa bagi o caruta de bani in ea eu personal nu ii vad rostul. O vinzi si iti cumperi ce iti place si gata cu bataile de cap. Fara suparare ii o Bora cu bari "tuning", faruri si stopuri schimbate. Nu mi-o lua in nume de rau dar parerea mea ca nu merita bataia de cap si nici investitia.

P.S. Am prezentat si eu masina mai demult si am primit si calde si reci.

Bafta in continuare!!!!

evx95 27-12-15 23:43

Re: VW Bora SPECIAL
 
Quote:

Originally Posted by kamei (Post 5829076)
Nu inteleg pentru ce iti bati capul degeaba. Inteleg ca iti place masina, dar sa bagi o caruta de bani in ea eu personal nu ii vad rostul. O vinzi si iti cumperi ce iti place si gata cu bataile de cap. Fara suparare ii o Bora cu bari "tuning", faruri si stopuri schimbate. Nu mi-o lua in nume de rau dar parerea mea ca nu merita bataia de cap si nici investitia.

P.S. Am prezentat si eu masina mai demult si am primit si calde si reci.

Bafta in continuare!!!!

Ah,dupa cum a spus si unchimiu: " Orice i-ai face,tot o Bora din 2002 ramane la baza" Da,ai partea ta de dreptate,dar voiam sa am ceva unic,nu doar o Bora din 2002,e prima mea masina si deja am o multime de amintiri cu ea,nu prea imi vine sa o dau...

soosy 28-12-15 11:25

Re: VW Bora SPECIAL
 
Quote:

Originally Posted by evx95 (Post 5829190)
Ah,dupa cum a spus si unchimiu: " Orice i-ai face,tot o Bora din 2002 ramane la baza" Da,ai partea ta de dreptate,dar voiam sa am ceva unic,nu doar o Bora din 2002,e prima mea masina si deja am o multime de amintiri cu ea,nu prea imi vine sa o dau...

bagi bani in deia de hobby,pasiune si atat
iar ca si rezultat ai 2 variante una in care satisfactia ii totala ca ai facut-o pe placul tau si ii ceva reusit si una in care banii s-au dus si nu este cea ce trebuie

oricum nu poti sa faci sa fie pe placul tuturor
eu am postat aici cateva idei sfaturi,dar vad ca s-a sters

suntem din ce in ce mai putini care baga bani in masinii,daca esti pasionat te bagi daca nu asta e,nu are rost
pana la urma orice investitie ai face in masina si nu numai(telefoane,laptop si etc etc)tot pierdere ii dar este un lucru care se numeste hobby,pasiune si pentru asta nu mai trebuie sa iei in calcul pierderi,castiguri,rost sau fara rost si etc

sarbatori fericite

Visee 28-12-15 14:50

Re: VW Bora SPECIAL
 
Cat timp iti pune in zambet pe buze cand o vezi, nu conteaza cati bani bagi, cat timp pierzi, ce zic altii. Conteaza sa iti placa tie si atat. :lol:

evx95 28-12-15 21:51

Re: VW Bora SPECIAL
 
Quote:

Originally Posted by soosy (Post 5829228)
bagi bani in deia de hobby,pasiune si atat
iar ca si rezultat ai 2 variante una in care satisfactia ii totala ca ai facut-o pe placul tau si ii ceva reusit si una in care banii s-au dus si nu este cea ce trebuie

oricum nu poti sa faci sa fie pe placul tuturor
eu am postat aici cateva idei sfaturi,dar vad ca s-a sters

suntem din ce in ce mai putini care baga bani in masinii,daca esti pasionat te bagi daca nu asta e,nu are rost
pana la urma orice investitie ai face in masina si nu numai(telefoane,laptop si etc etc)tot pierdere ii dar este un lucru care se numeste hobby,pasiune si pentru asta nu mai trebuie sa iei in calcul pierderi,castiguri,rost sau fara rost si etc

sarbatori fericite

Exact asta e si gandirea mea,sa fie ceva facut de mine,sa fie unic si cand o privesc sa am satisfactia aia,mandria aia ca e facuta de mine. Sunt deschis la idei si sfaturi,daca ai/doresti sa postezi,te ascult cu mare drag.
Aparent nu se mai omologheaza diesel dupa benzina si invers,deci as avea nevoie de un benzinar,ceea ce cred ca pana la urma 1.8T ar fi prima optiune.
@Visee Exact. Batai multe de cap,probleme una dupa alta sigur vor aparea,dar si cand va fi gata,si te vei uita la ea,sa stii cate batai de cap ti-a dat,dar ai reusit sa o termini intr-un sfarsit,pai ce sentiment e mai placut decat asta ?

alyn88 31-12-15 05:48

Re: VW Bora SPECIAL
 
Quote:

Originally Posted by Tis-ul (Post 5828968)
Cum ti-am spus, diesel nu poti omologa.

Ramai cu 1.6, daca vrei consum ok.

VR6 e 2.8, nu 2.6

cine te-a anuntat pe tine asta te-a mintit. se omologheaza fara probleme diesel in loc de benzina sau invers. Am facut suficiente conversii si omologari si nu a zis nimeni nimic.
Vezi ca nu poti omologa arl in loc de 1.6 pentru ca depasesti cei 40% legali, idem si cu 1.8t. Poti omologa 1.9 tdi de 131cp si apoi sa il modifici pe ala. Fiind norma de poluare euro3 trebuie sa faci montajul in servis autorizat. Daca era max euro2 nu iti cereau hartie de montaj.


All times are GMT +2. The time now is 15:22.

- Copyright 2024 4Tuning