'93 eg5 esi (D16Z6)
17 Attachment(s)
Inca nu are un nume.
De cand am vandut ultimul civic m-am gandit tot timpul sa iau altul. Am urmarit anunturile cateva luni si cand a aparut nu am ezitat. Am calatorit cateva sute de mile si am luat gargarita asta. Imi place maxim, am condus cu zambetul pe buze pana acasa, chiar daca nu dormisem si urma sa intru la munca de noapte :D Masina am luat-o stock, cu istorie service, un proprietar de noua, o doamna draguta. Avea si casetofonul original. Am si factura , masina a costat 10500 lire in 93 Probleme, doar ceva ruginica, o gaurica doua, insa sta mai bine decat era celalalt civic. Prioritar a fost sa rezolv problemele cu rugina, asa ca in putinul timp liber am lucrat la ea, am curatat rugina, am astupat, am chituit , am vopsit (temporar) , sa nu mai fie rugina :D Optiuni, trapa electrica, oglinzi electrice,geamuri electrice servodirectie, volan reglabil, inchidere centralizata, alarma. Mai avea o mica problema la inchiderea centralizata, se incuia doar usa soferului, usa pasagerului nu, insa de descuiat se descuiau amandoua. A fost o tija indoita, problema rezolvata. Deasemena la usa soferului avea pinul de blocare rupt, am luat un maner de pe ebay si l-am montat. Alarma montata in 93 nu mai avea telecomanda, asa ca am contactat producatorul si am primit una noua, functioneaza , eu fericit. E un sistem laserline, cu ultrasonice. Difuzoarele erau coapte asa ca am luat un sistem de componente alpine de pe ebay. Am facut inele din mdf si acum astept sa gasesc un player decent cu usb pe ebay. Am pus un kit de admisie simota ''penis de balena'', se aude grozav si raspunde la acceleratie ceva mai prompt. Am luat o suspensie reglabila tatechnix in stare buna, astept sa am putin timp liber sa o montez. Am cumparat cablu de cupru 4 awg de calitate, si am facut un big 3 upgrade, defapt este un big 2 pentru ca cel de la baterie pe caroserie arata foarte bine :P Planuri sunt multe, bani si timp sa fie. Promit ca vin cu noutati :P Poze o sa fac altele mai recente cu ruginica reparata si cu masina curata, cand o sa am timp . Momentan pun cateva poze ce am strans de cand am luat masina |
Re: '93 eg5 esi (D16Z6)
Sa stapanesti sanatos bestiutza :D Sper sa te intorci cu ea in RO. P.S.: Plange dupa jante :-)
|
Re: '93 eg5 esi (D16Z6)
6 Attachment(s)
Nu mai plange :D
Am luat un set pe 15 7j buddy club p1/kosei k1 cu yokohama advan Si un set de piulite epman racing insa nu stiu daca le pastrez, sunt cromate , eu le vazusem albe in poze....in fine, ma mai gandesc. Nu stiu daca sa le vopsesc sau sa las asa jantele, mie imi plac maxim asa momentan, insa ma ganeam ca le-ar prinde un auriu gen subaru... |
Re: '93 eg5 esi (D16Z6)
Jantele sunt frumuşele, dar negrul ăla le camuflează în simple table.
Cred că le-ar da bine un gri antracit sau un auriu-subaru, aşa cum ai spus şi tu. |
Re: '93 eg5 esi (D16Z6)
Quote:
Eu cred ca sunt ce trebuie pentru masina asta :rolleyes2:lol: De azi am si asigurare si taxa de drum, deci o sa incep sa ma si bucur de ea. Daca e frumos weekendul asta o sa incerc sa ii pun suspensia |
Re: '93 eg5 esi (D16Z6)
Ah, ce bine ar veni jantele alea pe del sol-ul meu :D
Cat te-au costat? |
Re: '93 eg5 esi (D16Z6)
Quote:
|
Re: '93 eg5 esi (D16Z6)
4 Attachment(s)
Asteptand caldura sa vopsim cum trebuie zonele reparate. :D
|
Re: '93 eg5 esi (D16Z6)
4 Attachment(s)
Am pus suspensia,rotile temporar si am inceput izolarea fonica a partii spate cu un burete cauciucat ....sa vedem cum o fi la drum.
Revin cu poze in alta zi |
Re: '93 eg5 esi (D16Z6)
3 Attachment(s)
Unii vopsesc ouale,eu am inrosit stopurile :P
am terminat si cu izolarea fonica. Alta viata acum fara zgomotul ala de rulaj. Am folosit un burete de cauciuc cu celule inchise de 10 mm grosime special pentru asa ceva. Din pacate nu am facut poze ca m-am-am grabit sa termin . Am facut o poza la roata de rezerva sa fie o idee despre material. |
Re: '93 eg5 esi (D16Z6)
2 Attachment(s)
Nu parcati masinile sub brazi.... :cry:
|
Re: '93 eg5 esi (D16Z6)
2 Attachment(s)
Urmeaza distributia si pompa de apa.
|
Re: '93 eg5 esi (D16Z6)
1 Attachment(s)
Am rezolvat si distributia. pe langa am schimbat si curelele de la alternator si servo.
Acum am un fluierat ciudat pe la 3000 rpm. Sa fi strans prea tare curelele ? Ma gandesc serios sa pun suspensia originala la loc. Fac 100 km dus intors la munca zilnic si nu e prea ok cu spatele. Exista variante de reglabila mai moi ? Sa am comfortul de oem dar sa fie asa joasa ? :D:D |
Re: '93 eg5 esi (D16Z6)
Ai putea încerca cu amotizoare stock şi arcuri sport.
|
Re: '93 eg5 esi (D16Z6)
O combinatie buna, sunt arcurile sport Eibach si amortizoarele OEM...
Suspensia e lasata la maxim? |
All times are GMT +2. The time now is 10:18. |
- Copyright 2024 4Tuning