Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   BMW tuning (https://forum.4tuning.ro/138-bmw-tuning.html)
-   -   Pistoane de M42B18 in M50B25??? (https://forum.4tuning.ro/138-bmw-tuning/414645-pistoane-m42b18-m50b25.html)

L!V!U 28-09-14 01:05

Pistoane de M42B18 in M50B25???
 
Citisem undeva pe un forum strain ca ar merge pistoane de 318is in M50B25,dar ca ar fi cam scurte si in acest fel ar mai decomprima motorul.
Parerea voastra care este? eu nu stiu nimic,adica am cautat sa vad niste marimi pentru ambele pistoane,dar nu am gasit ce vroiam.
Personal imi vine cam greu de crezut,daca e adevarat,acum naaaa..ma mir si eu ca prostii..
P.S:evident aceasta modificare s-ar face pentru un turbo

vali vtk 29-09-14 17:40

Re: Pistoane de M42B18 in M50B25???
 
Se pot monta pistoanele de M42B18 in blocul M50B26 deoarece ambele motoare au acelasi alezaj de 84 mm. Dar trebuie ca pistoanele sa aibe aceeiasi greutate. Pistonul de M50B25 are inaltimea de comprimare (de la capul pistonului pana la centrul boltului )38,2mm, pentru cel de M42B16 are 31,65mm

L!V!U 01-10-14 18:50

Re: Pistoane de M42B18 in M50B25???
 
Salut!
Mersi pentru informatie.
In legatura cu lungimea pistonului ma gandeam dupa cum citisem pe forumul respectiv ca ar decomprima motorul si nu ar fi o problema.
Am intrebat deoarece nu vreau sa ma apuc sa desfac motorul degeaba sau sa cumpar pistoanele aiurea...

vali vtk 01-10-14 21:23

Re: Pistoane de M42B18 in M50B25???
 
Totusi cei 6,55mm sint prea mult si cred ca ar trebui sa folosesti si bielele de M42 care au 140mm fata de 135mm cele de M50B25

L!V!U 02-10-14 14:26

Re: Pistoane de M42B18 in M50B25???
 
Asa mi s-a parut si mie,ca este cam prea mult...oricum nu cred ca ma risc sa fac asa ceva,mai degraba iau o garnitura mai groasa si prezoane si gata,ca oricum o sa merg pe low boost(0.5-0.8)
O zi buna iti doresc!

rew 02-10-14 20:37

Re: Pistoane de M42B18 in M50B25???
 
salut se face si adevarat e pt o conversie turbo, bloc de 2.5, arbore de tds, biele de si pistoane de Ti. Un bulgar facuse asa ceva si spunea ca este fiabil. Bafta!

L!V!U 03-10-14 16:52

Re: Pistoane de M42B18 in M50B25???
 
Dar nu se mareste si capacitatea cilindrica? din cate stiu cam asa se fa ce strokerul...adica din cate citisem mai de mult din 2.8 cu interne(pistoane+biele+arbore) N52(sau altul) marea capacitatea 2.8-ului..

wolverine 24-01-15 19:42

Re: Pistoane de M42B18 in M50B25???
 
mai e varianta sa strunjesti pistoanele de non vanos, sunt cele mai solide, cele de IS mi se par cam fragile

rew 01-02-15 10:34

Re: Pistoane de M42B18 in M50B25???
 
salut, pt decomprimare eu voi merge pe un sistem ca cel din link + garnitura cometic, blok m50 interne de 2.8 (vibro e forjat se pare, pistoanele mai solide). sa strunjesti pistoanele nu imi pare o idee buna, grosimea calotei ii da rezistenta pistonului si daca il frezezi ii iei din calitate. la o detonare ceva sa-ar putea rupe.
am gasit si unde pot face axele (PM daca va intereseaza), in august ma apuc de treaba, mai strang din piese acum.

http://www.laurent-motors.com/en/dec...ion-plate.html

pt racit pistoanele in afara de a merge f bogat in amestec, o solutie ar fi coating (am vazut in ungaria ca au echipament) sau injectie cu apa-methanol, o sa vad ce aleg pana la urma.

bafta!

wolverine 02-02-15 07:37

Re: Pistoane de M42B18 in M50B25???
 
pistoanele de is ar merge bine in combinatia urmatoare: vibrochen 2.8, biele 2.5 non vanos.
daca alegi sa decomprimi cu o garnitura ti`as recomanda, vibrochen 2.8, biele M20, pistoane non vanos 2.5, asa ar iesi o compresie de 10.5:1, si ai rezova prin garnitura decomprimarea.

L!V!U 02-02-15 19:34

Re: Pistoane de M42B18 in M50B25???
 
Salutare la toata lumea!
Va multumesc pentru raspunsuri.Eu m-am razgandit intre timp si o sa merg M52B28 turbo,deoarece mi se pare cel mai bun pentru ce vreau eu sa fac cu el si anume strada,oras,etc..Eu vreau ceva eficient si sa traga bine,M50B25 este mai usor de modificat de asta e si asa ales in lumea curselor,dar eu nu il voi folosi la un asemenea nivel.Oricum tind sa cred ca nu puterea efectiv omoara un motor,ci temperatura si presiunea(stiu,toate astea sunt direct proportionale cu puterea) de aceea voi merge pe o garnitura de chiuloasa .140mls+prezoane ARP,intercooler mare(probabil o sa-mi mareasca lagul,dar asta e,siguranta pe primul loc,mai prind o zi calduroasa,trafic,etc...sa stiu ca face fata),adimisie custom+clapete de ///M,injectie water/meth AEM,evacuare 80mm,etc...a uitasem ca voi merge pe un stand alone,cel mai probabil VEMS.
La final urmaresc sa am o putere de 450HP,550NM,dar nu ma supara daca imi iese si mai putin,totul pentru mine conteaza sa fie safe.Am vazut pe afara ca motorul cu modificarile de rigoare tine 400+
Toate cele bune!
P.S:aleg m52 in pofida m50ului,deoarce are blocul din aluminiu,capacitate mai mare,cuplu ceva mai jos si per total este ceva mai rafinat decat m50ul,ma refer la plaja de putere.

rew 02-02-15 19:53

Re: Pistoane de M42B18 in M50B25???
 
Quote:

Originally Posted by wolverine (Post 5777640)
pistoanele de is ar merge bine in combinatia urmatoare: vibrochen 2.8, biele 2.5 non vanos.
daca alegi sa decomprimi cu o garnitura ti`as recomanda, vibrochen 2.8, biele M20, pistoane non vanos 2.5, asa ar iesi o compresie de 10.5:1, si ai rezova prin garnitura decomprimarea.

garnitura se pare ca nu tine prea mult cat de groasa ar fi, de prefera decomprimarea cu placa metalica si garnitura mai subtire nu 3.5mm sau din pistoane cine isi permite.
interne de 2.8 ma intereseaza daca auzi ceva da un semn pls. merci

MclubSport 08-03-15 03:40

Re: Pistoane de M42B18 in M50B25???
 
Mai incercati... sunteti departe. AAAAAAbsolut toate cotele despre care vorbiti asta insemnand TOATE sunt GRESITE.
Ultima voastra grija ar trebui sa fie greutatea pistoanelor... iar in varianta corecta nu-ti trebuie nicio garnitura de chiulasa de 4 cm... Pe aia nici nu mai poti sa o numesti garnitura... E pur si simplu inca o bucata de bloc-motor...

rew 08-03-15 09:34

Re: Pistoane de M42B18 in M50B25???
 
Quote:

Originally Posted by MclubSport (Post 5785461)
Mai incercati... sunteti departe. AAAAAAbsolut toate cotele despre care vorbiti asta insemnand TOATE sunt GRESITE.
Ultima voastra grija ar trebui sa fie greutatea pistoanelor... iar in varianta corecta nu-ti trebuie nicio garnitura de chiulasa de 4 cm... Pe aia nici nu mai poti sa o numesti garnitura... E pur si simplu inca o bucata de bloc-motor...

tu esti un fel de pacalici cunoscator ? unde ai citit tu 4cm ? daca ai ceva constructiv de spus respect, daca esti doar pt circ mergi pe showbiz poate ai succes. bafta!

MclubSport 08-03-15 18:01

Re: Pistoane de M42B18 in M50B25???
 
Prietene ai grija la limbaj. Pacalici sunteti voi ca discutati pe cote gresite.


All times are GMT +2. The time now is 21:33.

- Copyright 2024 4Tuning