1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp
Va salut Domnilor, ma tot gandesc sa imi iau jetta sau passat si nu stiu ce sa aleg eu fac putini km pe an maxim 10.000, As alege fara indoiala passatul b6 dar singurul motor care m-ar multumi ar fi cel 2.0 tdi(se incadreaza in buget, cel de 1.6 fsi cred ca este prea puturos pt passat) dar nu renteaza pt mine sa iau un tdi avand in vedere ca fac sub 10.000 km pe an si tocmai de asta ma vad nevoit sa imi iau jetta pt motorul 1.4 tsi.
intrebarea ar fi cat de costisitor este un 2.0 tdi si ce imi recomandati. |
Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp
Daca iti iei 2.0tdi sa fie varianta commonrail. Nu vei avea probleme cu motorul. Cred totusi ca doar faceliftul are commonrail
|
Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp
Bugetul este pt b6(maxim 7000), cam care ar fi diferenta de intretinere intre cele doua ? Ar fi o prostie sa imi iau tdi avand in vedere ca fac putini km ?
|
Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp
Chiar daca faci km putini, asta nu inseamna ca mereu o sa ai bani de gaz...si nu strica un consum combinat de ~6 la casa omului...fie ca e buzunarul plin, fie ca e gol.
Eu zic TDi pentru ca: - Masinile au ~1400kg - 1.4 are 220 Nm la 4000rpm.....2.0 are 320 Nm la 1750rpm Degeaba ai 140 de cai pe benzina, daca trebuie sa ai consum de 10 sa ii poti accesa pe toti. Nu sunt "benzina hater"...dar un motor pe benzina chiar nu isi are rostul pe o masina de zi cu zi...Benzina este pentru masini sport...sau cel putin pentru masini ce nu le intereseaza de consum. |
Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp
Nu se justifica achizitia unui diesel in cazul in care parcurgi putini Km.
@ JDV, nu intereseaza pe nimeni cuplul cand isi cumpara o masina. Multe motoare pe benzina dispun de 80-90% din cuplu inca de la 2000 rpm, deci e irelevant ce spui. |
Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp
double post, sorry
|
Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp
Wtf, buget de 7000 euro si vrei masina scumpa la intretinere?
Fratele meu are un b6 si a schimbat nush cate injectoare iar acum o sapt a picat si turbina. Plus multe multe altele. Costuri, nu gluma! Pai la 7000 euro are 7-8 ani si 200-300k km. Sau 150.000 pe bord si juma de mil in realitate. Incearca sa cobori o clasa mai jos. Pe la compacte sau subcompacte. Gasesti un clio fff bun in banii astia. 1.5dci nu consuma nimic Stiu pe cineva, femeie cu venituri de 3500 euro lunar, a luat un A8 de 9 ani, 4.2fsi. O ruina benzina plus ca masina avea 450k km si mereu baga bani in ea. A trecut la octavia imediat. Daca ea conduce octavia, poti conduce si tu clio. |
Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp
Nu stie nimeni sa spuna costurile de intretinere la ambele modele si care ar fi problemele cele mai des aparute ?
|
Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp
Quote:
Pentru cele mai dese probleme aparute, te duci la sectiunea VW si vezi ce se intreba cel mai des. Un plus pentru diesel, este ca are un pret de revanzare mai mare decat benzina. |
Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp
Quote:
Pentru cele mai dese probleme aparute, te duci la sectiunea VW si vezi ce se intreba cel mai des. Un plus pentru diesel, este ca are un pret de revanzare mai mare decat benzina. Adica spre exemplu, un Golf 4 1.4 sau 1.6 il iei cu 1500-2000e iar un 1.9TDi porneste de la 3000 in sus. (masini intretinute nu cazaturi) |
Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp
2.0 tdi 140 cp pe passat e lent, este foarte grea masina, accelereaza greu, trage slab in orice treapta cu plafonari pe plaja de turatii, dar da, cuplul ala de pe hartie iti da senzatia ca accelerezi ca la formula 1 si te trezesti in mijlocul depasirii ca vine unu cu 1.6 benzina lansat intr-a 3a ca iti face cu farurile ca dormi pe drum.
Diferenta la acceleratie dintre 1.6 fsi,ti de pe un hatchback e de doar o secunda, in favoarea passatului, care in viata reala o s-o scoata in evidenta vreun pilot ca altfel tot pe acolo e smenu'. Dar, ai cuplu si fum, asta ca nu vezi cand ai flash-uri in spate. Pentru initiatorul topicului, nu iei motor mic pe masina mare si grea, indiferent de combustibil. |
Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp
Ca fost posesor de tsi (1.2, 105 cp, motorul nou cu distributie pe curea) recomand si aceasta motorizare, consum foarte bun, mai ales afara (4.2-4.5% mers legal). Acum am un vrs tdi pd cu pdf iar la consum in oras este o idee mai ok decat tsi ul, dar nesemnificativ (intre 7 si 8%). Afara nu am reusit pana acum sub 5.2%.
Totusi, nu cred ca in bugetul tau se poate achizitiona 1.4 tsi 140 cp - acesta este un motor nou..., poate te referi la 1.4 tsi 122 cp, existent pe masinile la care te referi |
Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp
Quote:
|
Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp
Quote:
|
Re: 1.4 TSi 140 cp vs 2.0 tdi 140 cp
Pe skoda octavia 3 (care se fabrica din 2013.03)...multi fac o confuzie si spun octavia 3 la octavia 2 facelift...
Pune, te rog un link cu tsi ul de 140 cp... |
All times are GMT +2. The time now is 12:09. |
- Copyright 2024 4Tuning