![]() |
Bord E36 ...PLASMA
3 Attachment(s)
Vand bord E36 cu plasma 250 ron
|
Re: Bord E36 ...PLASMA
Hai fratilor nu va place plasma ....:D:D:D:D
|
Re: Bord E36 ...PLASMA
Nu vrea nimeni plasma ...ciudat cu tot cu ceasuri pretu de 250 ron ....
|
Re: Bord E36 ...PLASMA
Up ...... e moka bordu`!
|
Re: Bord E36 ...PLASMA
bordul are si afisajul electronic?
|
Re: Bord E36 ...PLASMA
Bordul este complet boss inclusiv afisajul electronic potentiometru pt schimbarea culorilor la ceasuri si temporizator pt intensitate!
|
Re: Bord E36 ...PLASMA
up up up up
|
Re: Bord E36 ...PLASMA
Nu are nimeni nevoie de un bord de e 36 ?
|
Re: Bord E36 ...PLASMA
uPPPPPPPPPPPPPPPPP
|
Re: Bord E36 ...PLASMA
da-mi un pm cu ultimul pretz si stam de vb....apropo catzi km arata afisajul electronic?
bafta |
Re: Bord E36 ...PLASMA
hai sus cu el ......merge pe 6 pistoane!
|
Re: Bord E36 ...PLASMA
................UP
|
| All times are GMT +2. The time now is 13:12. |
- Copyright 2026 4Tuning