K7M si cutie de 1310
Deschid o problema si as prefera sa-mi raspunda doar cei care sunt in cunostinta de cauza si ma pot ajuta, nu am nevoie de alte comentarii si nu o dau spre gest, figuri sau alte cele...
A mai incercat cineva sa puna cutie de Dacia berlina pe motoarele K7M? (SN, Solenza. Logan, Clio, Megane, etc) Noi am observat o problema la imbinarea volantei de injectie cu capacul de cutie normala. Cutia de berlina care provine de pe motoarele pe injectie, are capacul mai mare? Mi-ar intra volanta? Sau pot pur si simplu sa sculptez in capac si asa moare?! Ideea e ca vreau sa pun pe berlina un motor din gama K7M, pentru masina de oras. M-am acomodat bine cu aceste motoare si nici nu te rup la consum daca mergi normal... Mersi! :) |
Re: K7M si cutie de 1310
trebuie sa mearga cu carter de papuc diesel .... a mai pus cineva pe un 1100 parca ..... luand-o logic:
- 1.8 16v+ carter de 1.9 D merge -1.8 16v + cutie de logan merge deci se gaseste o metoda :D vorbeste cu userul iulian ghetto parca ..el a pus pe 1100 parca |
Re: K7M si cutie de 1310
Am aflat ulterior de acel proiect Dacia 1100. Dar am facut si o greseala in descriere, codul motoarelor SN-Solenza nu e din seria K ci din seria E... Blocul in sine parca nu difera decat la interne, nu si partea exterioara, nu? Adica are aceeasi aprindere la cutie ca si cel de Logan, Clio, Megane, etc... Pe motorul de Megane am pus cutie de Nova de exemplu, care are aceeasi prindere cu cea de Berlina. Atat ca am renuntat la volanta pentru injectie si am pus volanta de GT, ca am adaptat carburatoarele de motocicleta.
O sa incerc varianta cu carterul de Diesel si cum aflu ceva, revin cu informatii in caz de mai intereseaza pe careva. Mersi! |
Re: K7M si cutie de 1310
pe mine ma intereseaza maxim
de mult ma gandesc la un 1.4i de slz/logan spor la treaba |
Re: K7M si cutie de 1310
Pentru consum? Curse? Carburatie sau injectie?:) Ca eu am pe Nova un motor de Megane, dar alimentat cu 4 carburatoare si am renuntat la injectie, ca nu puteam monta cutia de nova de volanta.
Dar ce vreau acum, e un motor din asta pe berlina si sa pastrez injectia motorului, deci si volanta. Ca-l vreau ca motor de consum, nu nebunii... Revin cu detalii si despre subiectul asta, daca merge plug and play cu carterul de diesel sau nu... |
Re: K7M si cutie de 1310
eu vreau pt consum siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii fiabilitate :!:
astept poze si explicatii :D |
Re: K7M si cutie de 1310
Nu vreau sa deviez de la subiect,dar atata timp cat s-a montat 1,9 dci de Laguna pe batrana berlina,mult mai fiabil,econom si performant,sunt sigur ca se poate monta si motoare de pe Solenza,Logan,Supernova.Totul e sa vrei cu adevarat.
|
Re: K7M si cutie de 1310
poate chiar s-au montat deja dar fara sa fie publicate pe aici
pe mine ma intereseaza cam ce a implicat si cat a costat fiecare in parte |
Re: K7M si cutie de 1310
Poti incerca cu o cutie de viteze de renault cu motor longitudinal de 1.7.
In cel mai rau caz se face o flansa de adaptare. |
Re: K7M si cutie de 1310
nu va mai agitati atata,merge carterul de diesel pe motorul de supernova/solenza/logan 100%
ramane de facut suportii la motor si adaptata instalatia electrica. am vrut sa fac operatiunea asta in vara dar nu am avut destula rabdare si am cheltuit banii :x |
Re: K7M si cutie de 1310
Nu te supara dar carter cred ca inseamna altceva.
Poate vrei sa spui carcasa de ambreiaj. Daca documentezi cu niste imagini ar fi perfect si cateva coduri de cutie de viteze. |
Re: K7M si cutie de 1310
1 Attachment(s)
cutie de dacia 1100 cu carcasa de ambreiaj de pick up 1.9D "pupat" cu motor de solenza
|
Re: K7M si cutie de 1310
Asa , tata, perfect sa vada omul sa nu mai bajbaie.
Ce ai facut mai departe cu rapoartele pentru ca cele de diesel... |
Re: K7M si cutie de 1310
Quote:
cutia ramane de dacie,doar carcasa se schimba.. |
Re: K7M si cutie de 1310
In poza asta arata altfel putin.
|
All times are GMT +2. The time now is 09:20. |
- Copyright 2024 4Tuning