GOLF5 2.0TFSI ED30 Big turbo project by POWERTECH PERFORMANCE Buzau
2 Attachment(s)
La baza, masina este un Golf5 GTI ed30 231hp careia i s-au adus urmatoarele modificari:
POWERTECH PERFORMANCE ECU SOFTWARE GTX3582R TURBO STOCK intake manifold STOCK cams CLUTCHMASTERS FX400 CUSTOM PCV Fix JE Pistons 83mm CR 9.5:1 INTEGRATED ENGINEERING Rods MBC Turbosmart AUTOTECH HPFP UPGRADE KIT BOSCH 044 FUEL PUMP UPGRATED Front Mount Intercooler AUDI RS4 Injectors TIAL 44mm Wastegate AEM meth kit 200psi pump with 4 nozzle NGK BKR8 sparkplugs FERREA Oversized Valves FERREA VALVE SPRING/RETAINER KIT FSI 2.0T ARP 2000 Head & Main Bolt Kit N2MB WOT BOX CUSTOM 3" Intake CUSTOM exhaust manifold CUSTOM 3" Downpipe In urma acestor modificari s-a obtinut o putere de 683HP si 702NM ceea ce o situeaza printre cele mai puternice 2.0TFSI din lume. La ultima participare la o competitie de dragracing a obtinut un timp pe 402m de 11.1 secunde cu viteza de 226km/h. Din cate stim la ora actuala doar un singur 2.0TFSI FWD are un timp mai bun, de 11,06, ceea ce ne motiveaza ca anul urmator sa-l depasim. |
Re: GOLF5 2.0TFSI ED30 Big turbo project by POWERTECH PERFORMANCE Buzau
Felicitari!
Ar fi interesant de vazut diferentele cu o galerie de admisie si niste axe aftermarket. |
Re: GOLF5 2.0TFSI ED30 Big turbo project by POWERTECH PERFORMANCE Buzau
Quote:
|
Re: GOLF5 2.0TFSI ED30 Big turbo project by POWERTECH PERFORMANCE Buzau
Multumim pentru aprecieri! Sincer, costurile nu le cunosc cu exactitate, aici ar putea mai bine sa raspunda proprietarul. Dar, in functie de componentele folosite se poate face un calcul estimativ.
|
Re: GOLF5 2.0TFSI ED30 Big turbo project by POWERTECH PERFORMANCE Buzau
[QUOTE=bitnet;5593784]Multumim pentru aprecieri! Sincer, costurile nu le cunosc cu exactitate, aici ar putea mai bine sa raspunda proprietarul. Dar, in functie de componentele folosite se poate face un calcul estimativ.[/QUOT
La un calcul simplu cam 10000 iepuroi |
Re: GOLF5 2.0TFSI ED30 Big turbo project by POWERTECH PERFORMANCE Buzau
Sa inteleg ca nu o sa vedem nici un video? Pentru ca asa se intampla de fiecare data cu astfel de masini ....de ce? ...nush
|
Re: GOLF5 2.0TFSI ED30 Big turbo project by POWERTECH PERFORMANCE Buzau
Aici este unul dintre ele, vor urma si altele: https://www.youtube.com/watch?v=5vEjiCuUIvA
|
Re: GOLF5 2.0TFSI ED30 Big turbo project by POWERTECH PERFORMANCE Buzau
Quote:
|
Re: GOLF5 2.0TFSI ED30 Big turbo project by POWERTECH PERFORMANCE Buzau
Felicitari.
Inca un exemplu ca se poate face performata la cele mai mari nivele si la noi in tara. |
Re: GOLF5 2.0TFSI ED30 Big turbo project by POWERTECH PERFORMANCE Buzau
Quote:
Voi trebuie sa fiti sinceri , iar clientela se va selecta singura. Cine are bani va cauta ptr ca vor vedea preturile si vor compara. Cine n-are isi face planuri d viitor reale. Fireste, preturile variaza de la masina la masina dar valoarea unei piese ramane aceeasi. Uitati-va pe site-urile de afara... Majoritatea mentioneaza valoarea investitiei! Cred ca asa ar merge si la noi. Personsl sunt cam satul de expresia de bazar: las' ca ne intelegem noi la pret! Asta inseamna mereu ca va costa mai mult decat realitatea. In fine, decizia este a voastra. Mie asa mi se parea profi. Oricum succes cu proiectele pe viitor. Oricum o sa va vizitez si eu in Dec, ptr o discutie ref la proiectul meu cu Supra. Bafta multa. |
Re: GOLF5 2.0TFSI ED30 Big turbo project by POWERTECH PERFORMANCE Buzau
In mod sigur la un astfel de proiect bani ajung sa numai conteaza atat de mult , cum a mai fost un proiect cu "buget nelimitat" probabil si acesta a fost la fel ..... cine stie, ce mai conteaza, important este ca a iesit
|
Re: GOLF5 2.0TFSI ED30 Big turbo project by POWERTECH PERFORMANCE Buzau
Quote:
Am enumerat mai sus lista componentelor folosite pentru masina asta. Cine este cu adevarat interesat isi poate face un calcul estimativ, pentru proiectul prezentat componentele le-am achizitionat noi si tot noi le-am si montat, dar asta nu inseamna ca suntem mai avizati decat proprietarul sa dezvaluim costurile pe care mai bine decat el nimeni nu le cunoaste. Si nici nu cred ca se poate vorbi despre o suma exacta cand este vorba de un proiect desfasurat pe parcursul a catorva luni, care include multe teste pe strada, multa benzina consumata, bujii, bobine,..., toate astea adaugandu-se costului final. Daca as spune: "Ok, pentru a obtine 650cp este nevoie de ..... iar costul total este de xxxx, xx euro" cu siguranta s-ar gasi cativa care sa-mi reproseze ca ei ar putea aduce piesele mai ieftin, ca au cine stie ce posibilitati de a nu plati vama, ca gasesc ma ieftin pe ebay, ca "dincolo era mai ieftin" sau cate si mai cate... Am vazut multe proiecte prezentate pe net dar fara a se spune pretul platit, si, culmea, nimeni nu a acuzat ca s-ar fi facut treaba lipsita de profesionalism din considerentul asta. Referitor la proiectul Supra, din pacate nu te putem ajuta, nu face parte din sfera noastra de interes si pricepere. |
Re: GOLF5 2.0TFSI ED30 Big turbo project by POWERTECH PERFORMANCE Buzau
Intreb si eu ca un nestiutor. Nu este cam... aiurea graficul ala?
Ma gandesc ca varful ala asa de abrupt pe un interval relativ mic de turatii nu face bine. Nu se poate face cumva ca acea crestere sa fie mai lina? Sa inceapa mai devreme? Banuiesc ca masina va fi folosita la curse, o ajuta curba aia? |
Re: GOLF5 2.0TFSI ED30 Big turbo project by POWERTECH PERFORMANCE Buzau
Da, ai dreptate, este cam aiurea graficul ala, arata ciudat cu "cocoasa" aia imensa. Inca lucram la soft si speram sa reusim sa facem turbina GTX35 sa faca 2,5 bar la 1000 rpm ;)
Masina a participat la Arad la curse si a obtinut putin peste 11s pe 402m. |
Re: GOLF5 2.0TFSI ED30 Big turbo project by POWERTECH PERFORMANCE Buzau
Repet, nu ma prea pricep. Sper sa nu va suparati.
Inteleg ca 11 secunde este un timp foarte bun. Nu stiu ce inseamna boost-ul ala la 1000 rpm. Adica daca e mult sau putin sau exact ce trebuie. Mie doar mi-a atras atentia cocoasa aia. Am facut si eu recent un test pe dyno si arta alt fel curbele. Dar eu am diesel mai putin puternic. |
All times are GMT +2. The time now is 04:20. |
- Copyright 2024 4Tuning