E92 - 320d M3 look
11 Attachment(s)
Este vorba de un 320d din 08` cu motorul de 177 de cai limitat la 163(a fost de belgia).Urmaream de mult un e92 cu dotari si cand l-am gasit si am dat si Fosta masina nu am mai stat pe ganduri .
Dotarile cu care a venit masina : Colour ARKTIS METALLIC (A34) Upholstery LEDER DAKOTA/D2 JADEGRAU (LCD2) CO2 UMFANG CO2 package AUTO START STOP FUNKTION Auto start/stop function BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration Active steering Multifunction f steering wheel 185 BMW LA wheel, star spoke 185 Lug bolt retainer Deleted, model lettering Comfort access(keyless go/entry) Glass roof, electrical Floor mats, velours Interior/outside mirror with auto dip Interior mirror with automatic-dip Smoker package Sports seat Lumbar support, driver and passenger Storage compartment package Seat heating driver/passenger Armrest front, retractable Interior trim finishers black high-gloss Park Distance Control (PDC) Rain sensor Adaptive Headlights Automatic air conditioning Cruise control Light package Navigation system Professional Voice control Preparation f mobile phone w Bluetooth CD changer for 6 CD HiFi System Professional DSP M Sports suspension Headlining anthracite Sports leather steering wheel Headlight cleaning system Xenon Light Fog lights Dotari facute de mine: Pedale sport Bara fata M3 look Bara spate M3 look Praguri M3 Evacuare M3 look Jante noi pe 18 tip csl Folie LLUMAR ATR Planuri sunt multe pe partea de exterior insa prioritar acum vreau sa rezolv cu faimoasa problema si anume distributia si f posibil va trebuii sa inlocuiesc tot kitul de ambreiaj dupa aceea vreau DPF OFF ! Las pozele sa spuna restul . |
Re: E92 - 320d M3 look
Dotat nu gluma.
|
Re: E92 - 320d M3 look
Frumoasa masina. Incearca si o capota combinata cu eleron spate ca sa fie completa. ;)
|
Re: E92 - 320d M3 look
Va multumesc!
Capota m3 si eleron tip csl custom este next pe plan pe exterior printre altele .. insa prioritar este sa rezolv cu distributia |
Re: E92 - 320d M3 look
Foarte frumos. Sa-l stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute.
Da' care e faza cu distributia la modelul asta ? Si WOW... Ce urata era fosta masina !!! Bine ca ai scapat de ea. Sa inteleg ca ai dat-o pe-aia plus diferenta ? Cat te-a dus distractia mai exact ? Mmmm... reevaluez... Nu mai mi se pare asa urata dar tot nu se compara cu asta noua... |
Re: E92 - 320d M3 look
Quote:
Pai google bmw n47 timing chain si citeste cat ai rabdare.. Masina am vandut-o si dupa 1 luna am gasit-o pe aceasta...esti primul care spune ca era urata dar gusturile nu se discuta . |
Re: E92 - 320d M3 look
Pai nu prea am pt ca prea curand nu o sa-mi iau E92... Presupun ca se beleste usor distributia... Am inteles... Nu m-as fi asteptat sa aiba probleme cu distributia. Au destula experienta in construirea de automobile... Probabil o mai fac si special...
Cred ca tot M20 si M50 raman cele mai bine facute... Aaaaa.... Stai ca m-am prins N47 , motorul pus si pe E46... A iesit la vremea lui cel mai bun motor al anului... N-are si faza aia cu clapetele din admisie ce la 150 de mii de KM sunt absorbite in motor ? Fii atent si la aspectul asta... Nu e vorba ca era aia urata... E vorba ca nu-mi plac buburuzele chiar daca sunt facute cum trebuie. Prefer un coupe vechi sau nou... |
Re: E92 - 320d M3 look
Quote:
Fiatul l-am luat de nou din mai multe motive la momentul respectiv si sincer nu regret faptul ca am facut-o .. m-am bucurat de ea 5 ani si acum am trecut la ceva mai bun :D |
Re: E92 - 320d M3 look
Sa ai grija de ea ca merita. E o masina mishto. Felicitari pt achizitie.
|
Re: E92 - 320d M3 look
Quote:
|
Re: E92 - 320d M3 look
Quote:
|
Re: E92 - 320d M3 look
http://www.bmwclubarad.ro/smf/index.php?topic=306.0
http://www.bmwclub.ro/forums/topic/1.../page__st__640 http://www.bmwclub.ro/forums/topic/5...e-e-60-diesel/ Cateva linkuri cu subiectul... N-am stat sa le citesc cu atentie . Te descurci tu . |
Re: E92 - 320d M3 look
nu confunda M47 cu N47 pe E46 s-a pus doar M47 . N47 are distributia in spate langa volanta o groaza de munca sa umbli la ea . Belebe apar la lant si pinioane , la arborii de echilibrare mai rar
|
Re: E92 - 320d M3 look
Da, e foarte posibil si probabil sa fi confundat N47 cu M47... Mereu am facut confuzia intre M si N :lol:
|
Re: E92 - 320d M3 look
Deci ramane in final doar problema cu distributia ..
|
Re: E92 - 320d M3 look
Eu nu mi-as permite sa pun body kitul ala pe un 2 litri dizal.
|
Re: E92 - 320d M3 look
Quote:
|
Re: E92 - 320d M3 look
vine foarte bine ....dar nu imi place cum vin proiectoare in bara asta....bafta
|
Re: E92 - 320d M3 look
Vazut astazi pe DN in Otopeni arata foarte bine :D
|
Re: E92 - 320d M3 look
Quote:
|
Re: E92 - 320d M3 look
Quote:
|
Re: E92 - 320d M3 look
4 Attachment(s)
Din cauza ca a trebuit sa schimb volanta,kit ambreiaj si racordul flexibil de la evacuare nu am mai facut mare lucru pe exterior .. doar grile M performance originale
La interior am curatat pielea cu Rejuvinator Oil & Prestine Clean pe care le recomand,pielea e curata si mai moale :D |
Re: E92 - 320d M3 look
Problema este ca pe motorul tau trebuie sa schimbi tot , odata cu distributia , adica , arborele cotit si cu el odata si cuzinetii toti , apoi distributia , lanturile ( 2 buc ) pinioanele si intinzatoarele ( vin model nou si model vechi nu mai gasesti oricum ) . Ai ceva bani de bagat , adica in jur de 3000 euro minim si un mecanic bun , caci altfel nu mai vezi motor bun . Daca nu schimbi arborele cotit , degeaba schimbi distributia , ca lantul tot se rupe , pinionul de jos de pe arborele cotit fiind problema mare a acestui motor ( si nu este detasabil ) , este facut din acelasi material cu arborele ( adica fonta cenusie ) si nu tine la multi KM .
Deci BMW sucks . Degeaba consuma el putin si putere buna , ca nu are rezistenta in timp . |
Re: E92 - 320d M3 look
Quote:
Eu mai am nevoie sa nu pice inca 15-20 de mii de km ca dupa aia o sa stea pe bara si dupa o bag direct la schimbat de distributie .. Asa cum are 135 de mii nu cred ca o sa pice chiar asa rapid .. SPER :) Daca as alege sa fac la un mecanic bun si sa nu ma duc la bmw cred ca sigur rezolv cu 1000 poate chiar si putin sub .. |
Re: E92 - 320d M3 look
Quote:
Mecanici buni gasesti , dar , trebuie sa desfaci tot din motor , aici e problema si de aia nu se baga unii. Cand zic tot , sa stii ca tot trebuie umblat si desfacut , pierzi freon la AC , umbli la pistoane si dupa parerea mea trebuiesc bagati si segmenti si la BMW la reprezentanta nu are cum sa iti ia numai 2000 euro -decat daca schimba doar unele pe la motor , deoarece numai un arbore cotit nou ( nu merge sa pui vechituri ) este aproape 1000 euro si cu cuzineti cu tot , mai pui 300 euro . Iar la distributie nu trebuie sa ai scule ceva speciale , ideaa este ca mecanicul tau nu vrea sa se lege la cap , deoarece stie ca umbland astfel la motor este totul modificat si masina nu va mai merge la fel si nu vei mai fi multumit dupa aia. Iti dau exemplu , umbland la pistoane ( ca sa scoti arborele ) nu va mai avea aceasi compresie daca nu bagi si segmenti noi iar la arborele cotit trebuie obligatoriu bagati cuzineti noi , ca nu vei mai avea presiune de ulei dupa aia si motorul imediat in max 10000 km se va distruge cu turbo cu tot ,deci , nu mai va fi ca inainte. Sa iti zic ceva , la KM care ii are masina ta ( fictivi ) si anul 2008 ( fiind Belgia ) sa stii ca masina ta are cel putin 200 mii km si de aia este vanduta de cei din alte tari ( din motivul acestestei reparatii necesare si urgente ) . Masina a fost vanduta flota si are puterea redusa pentru taxe . Deci de aia ai si luat-o la pretul la care ai luat-o . In fine , un sfat mare , daca nu vrei sa iti cauti alt motor ( se face praf in caz de rupere a distributiei ) , FARA FRANE DE MOTOR si fara ture mari la motor , pana schimbi distributia si restul in acel motor. Cele cu cutia automata nu au acest risc sa rupa lantul de distributie ( unul se rupe doar , cel de jos , sare de pe pinionul de la arborele cotit ) si un alt sfat la motorul tau , NU MAI PUNE uleiul recomandat de BMW 5w40 , e prea fluid pentru un motor uzat si folosit ca al tau si nu mai face presiunea de ulei necesara si minima ca sa tina patina hidraulica de la lantul de distributie si il lasa liber si asa se rupe . Problema e majora la BMW si a stricat mii de motoare din cauza acestui ulei ,numai ca BMW vrea vanzare la piese si la masini noi , ) .Pune ceva gen 10w60 RACE de la Castrol , sau un 5W50 daca gasesti . Ai sa vezi ca si zgomotul motorului se rezolva si dispar acele zgomote ciudate de distributie . Stiu , o sa te intrebi de unde stiu atatea de acest motor , AM unul in posesie pe un X3 si am mai reparat cateva motoare facute praf din cauza distributiei de cacao de la marele BMW |
Re: E92 - 320d M3 look
Nu stiu daca ai inteles ca este OBLIGATORIU sa schimbi la modelul tau 2008 arborele cotit, deoarece el este cauza si uleiul prea fluid . Ca sa intelegi , pinionul de jos de la motorul tau este facut din acelasi material cu arborele cotit ( adica turnat ) si de aia nu poate fii schimbat si de aia se si strica ( calitate slaba fata de otelul lantulul ) .De la 2011 in sus au pus pinioane de otel detasabile de pe arborele cotit si de aia nu mai sunt mari probleme.Daca schimbi numai lantul si patinele nu faci nimic , pinionul de jos de pe arbore este tocit si el face sa incalece lantul ( chiar nou fiind ) si se rupe si ala nou la fel ca si ala vechi .
|
Re: E92 - 320d M3 look
Ce sa intamplat cu masina ca discutati despre motor, fiind ca in topic nu scrie nimic concludent.
|
Re: E92 - 320d M3 look
Masina a fost verificata la bmw si pe inca 2-3 testere si a iesit ok la km si am si istoric full insa nu am scos niciodata din calcul faptul ca se pot aranja f bine sa nu iasa nimic .. Cat despre masina de flota clar nu cred ca ia cineva masina full la interior ptr asa cva.
Cat despre cost nu pot sa zic ca am dat mult sau putin .. am dat cam cat a fost pretul pietei,dupa cum spui tu toate pana in 2011 au problema asta deci ca as fi dat mai mult sau mai putin nu cred ca mai conta. Interesant ce imi spui despre uleiul acela insa mie mi-a fost recomandat de catre un mecanic la service sa pun 5w in loc de 0w .. insa o sa caut uleiul acela race despre care mentionat Cu putere redusa sunt multe acolo pentru ca taxele sunt f mari(am o ruda acolo si mi-a explicat ce aberatii de bani dai ptr 150+ cai) E o rusine ptr bmw o asemenea defectiune .. Pana la urma decat sa dau 3000+ la bmw pentru schimbat distributie imi caut la dezmembrari un 320d din 2011 si termin problema :D |
Re: E92 - 320d M3 look
Quote:
|
Re: E92 - 320d M3 look
Am auzit si eu de acea problema, stiu pe cineva care si-a schimbat distributia precaut si a mai schimbat ceva pe la masina si l-a costat vreo 1000 de euro, are atelierul lui si reduceri la piese, de aceea cred ca l-a costat asa de "putin".
|
Re: E92 - 320d M3 look
Quote:
Nu ai decat un simplu lucru de facut , schimbi tot ce este nevoie la motor , profi , si totul va fi bine , inca 100 mii , mai mult nu mai duce motorul tau daca nu ii schimbi si injectie si pompa de injectie , si multeeeeee. repet , marketing si asta este motivul prin care nu intelege romanul , ori cumperi masina noua , ori bagi bani de te doare capul in aia SH , deoarece de afara nu exista nimic bun , adica , NU VINDE NIMENI O MASINA DEGEABA . |
Re: E92 - 320d M3 look
Quote:
|
Re: E92 - 320d M3 look
Quote:
|
Re: E92 - 320d M3 look
Si apropo de Olanda , numai masinile BMW diesel cu puterea redusa au fost TOATE pe flota si sunt din diverse intrebuintari gen , rent a car , taxi private , hotel management. Verifica VIN al masinii si ai sa vezi ca este vanduta pe flota ( chiar daca este accesorizata gen full cum zici tu )
|
Re: E92 - 320d M3 look
Quote:
Masina mea veche mergea perfect si cu toate astea am dat-o deci nu se vinde intotdeauna o masina ca e stricata .. Cat despre masina ca a fost de flota eu tot nu cred ca face cineva dintr-un coupe taxi sau etc .. mai ales in cazul in care interiorul se prezinta f ok fara uzura pe volan/schimbator .. Eu momentan sunt f multumit de masina asa cum e ea.Este o rusine ca au o asemenea problema insa sunt MULTE bmw-uri cu motoru asta si nu citesti peste tot de treaba asta .. In fine aici cred ca e o discutie interminabila daca si parca si etc deci as prefera sa inchidem subiectu referitor la distributie. |
Re: E92 - 320d M3 look
KM reali ai masinii ii afli de la filtrul de particule al masinii. Daca in cartea de service scrie ca a fost schimbat , sa fii sigur atunci ca masina a avut peste 200 mii km si cartea de service manaritaa , iar daca filtrul de particule nu a fost shimbat verifica cu testerul cat spune ca mai ai de mers cu filtrul pana la schimbare ( la BMW este limita max 200 mii KM ) .Datele de la filtrul de particule nu pot fii sterse din calc si nici manarite , raman in istoric .
|
Re: E92 - 320d M3 look
Numai speriati omul degeaba ! Am acelasi motor pe masina si iti pot spune ca poti sa cheltuiesti mult mai putin decat sumele vehiculate aici pe topic ( cam 15mil piese si 14 mil manopera). Operatiunea se poate face FARA a da jos motorul de pe masina. Cam toti cei din RO care au schimbat distributia au gasit pinionul de pe arbore in stare buna ( decenta) deci nu este obligatorie schimbarea arborelui.
Din pacate problema nu s-a rezolvat nici la masiniile noi ( exista cazuri in RO de F10 cu distributia schimbata) iar BMW continua sa schimbe PartNumber-urile patinelor si lantului la cateva luni. Recent, lantul care vine este mai gros iar patinele au alta culoare ( probabil alt material) . |
Re: E92 - 320d M3 look
Quote:
|
Re: E92 - 320d M3 look
Quote:
Ideea e ca pana la urma e cum iti e norocu.Am prieteni care au acelasi motor si au 2-300 de mii si sunt ok si nu s-au agitat cat m-am agitat eu si la altii nici nu se aude zgomotu tipic distributiei .. |
Re: E92 - 320d M3 look
3 Attachment(s)
Led marker 40w - sa vad daca le pastrez deoarece ziua inelul exterior abea se observa
Ma gandesc sa fac o proba cu xenon sa vad cum se vede . Daca are cineva feedback cu xenon please share :-) |
All times are GMT +2. The time now is 17:05. |
- Copyright 2024 4Tuning