Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Masina mea Audi (https://forum.4tuning.ro/117-masina-mea-audi.html)
-   -   A4 1.8T Quattro USA (https://forum.4tuning.ro/117-masina-mea-audi/389796-a4-1-8t-quattro-usa.html)

daddyflo87 30-09-13 06:56

A4 1.8T Quattro USA
 
Salutare ,am decis sa-mi prezint si eu americanca ....A4 B6 1.8T quattro 125kw si ca dotari sunt destule dar le lasam deoparte. Inainte am avut un golf 4 si nu a scapat de mana mea....a fost modificata total si interior si exterior! Asa ca nici aceasta nu scapa de mine .
Am inceput cu turbina ,aveam inainte k04-015 si am montat k04-001 hybrid cu doar 5 -6000km ,am folosit fonta de pe masina si am alezat-o ca sa intre palele din turbina! I-am schimbat injectoarele cu unele de 225hp motor BAM. Am schimbat si intercoolerul cu altul frontal ,am decupat din bara de aluminiu, si traseul l-am facut custom din inox si fiindca intercoolerul este un pic cam marisor am ales ca teava sa aibe 50mm ,sa nu aibe lag-ul mare!

daddyflo87 30-09-13 07:37

Re: A4 1.8T Quattro USA
 
7 Attachment(s)
in continuare si cateva poze....
Am cautat varianta cea mai scurta de la turbo spre intercooler...nu cum sunt kit-urile fmic din comert care in partea stanga ocoleste...Blow off-ul am avut surpriza sa il gasesc cu tevusca rupta asa ca l-am aranjat ,provizoriu deocamdata pana vine altul meserias.

bluey 30-09-13 07:54

Re: A4 1.8T Quattro USA
 
Da` softu`???

daddyflo87 30-09-13 09:07

Re: A4 1.8T Quattro USA
 
Va urma cu siguranta ,dar mai intai o sa ii maresc admisia (cred ca o sa apelez la inox si ii voi face si mufa de la debitmetru) .Am cautat si regulatorul de benzina de 4 bari caci culmea eu il am lipsa,dar mi-am adus aminte caci cand am facut schimbul de ulei si filtre mie mi-a pus filtru benzina la 100 lei + deci este filtru benzina cu regulator presiune.Mai ramane sa verific de cati bari este.... Si softul l-am gasit inclus cu senzorul exhaust gas temperature ,care eu nu il am.O sa vad poate il anulez din soft. Softul este pentru un motor BAM 225 care a ajuns la 275....revo stage 2 cred.

bluey 30-09-13 09:21

Re: A4 1.8T Quattro USA
 
Mai bine iti faci un soft pentru masina si motorul tau decat sa copiezi unul facut pentru alt motor.
Astea sunt ca amprentele. Nu sunt 2 la fel ca parametri.
Si castigul e posibil sa fie mai mare , si va fi si mai safe.

daddyflo87 30-09-13 15:52

Re: A4 1.8T Quattro USA
 
2 Attachment(s)
Si 2 poze facute pe fuga...

bogan.lacan 13-10-13 17:37

Re: A4 1.8T Quattro USA
 
Regulatorul sigur e de 3 bari. Traseul de admisie e facut profi (partea dinainte de intercooler nu e prea buna dar, poate n-ai avut loc), dar puteai sa-l faci mai mare (nu era vreo diferenta la la lag iti garantez). Cat despre soft, din ce stiu BAM are o versiune mai veche de calculator de cat al tau, s-ar putea sa nu-ti mearga softul, cel putin asa cred. Cat despre turbina esti sigur ca ai facut upgrade de la K04-015 la k04-001?
Una peste alta felicitari pentru motorizarea aleasa (deocamdata e cea mai buna alegere din grupul vag la vremea lui) si pentru faptul ca pui suflet in masina. Arata foarte bine versiunea de state.

daddyflo87 14-10-13 13:37

Re: A4 1.8T Quattro USA
 
2 Attachment(s)
Salut , am incercat sa fac traseul cat mai din scurt ,sa ajunga aerul cat mai repede in intercooler...intercoolerul este mare si a intrat la limita....oricum trebuie sa modific bara fata cu fibra, caci orice spoiler din comert nu merge pe masina mea.
Pana la urmatoarele modificari am mai taiat de pe lista un upgrade mic dar cred ca va fi de folos,am 'imbracat' galeria de evacuare in fibra de sticla cu ceramica.
Turbina am luat-o de la userul vladucu de pe aria volkswagen si se lauda cu aceasta turbina + soft-ul de care ziceam mai sus = 270 hp. Vom vedea cat e de adevarat,iar legat de turbina k04-015 avea palele din fonta mai mici si diametrul la aspiratie era de 47mm, aceasta turbina k04-001 are palele mai mari (am strunjit din fonta ) si diametrul la aspiratie o are de 50mm .....
Initial cautasem k04-022 dar nu am gasit.Maine sper sa-i dau de capat si cu admisia...
Sa mai spune ceva despre masina....are suspensie sport (cred) arcurile sunt negre ,amortizoarele fata sunt galbene si cele de pe spate negre....se poate sa fi fost scurtate... jante speedline corse modulare 18" et30 8,5j ,pe spate intra la fix (5mm pana in aripa) si cu 2 persoane in spate imi ating jantele in amortizoare! stopurile erau negre si le-am colantat cum mi-a placut mie.

daddyflo87 16-10-13 15:41

Re: A4 1.8T Quattro USA
 
Deci am schimbat carcasa de debitmetru cu una de 80mm( luata de pe 2.5 TDI v6 ,dar nu cred ca conteaza) si am taiat furtunul meu de admisie si l-am cuplat cu altul de 80....deci a iesit struto-camila dar important e ca este mai mare....dar tot nu merge! imi moare motorul....cu debitmetru decuplat merge bine.Am facut proba cu alt debitmetru si la fel imi face....
Inainte de filtru eu aveam o palnie ...nu am mai montat-o ca nu am de 80mm....dar sunt atatea masini cu filtru sport imediat dupa debitmetru si merg.
La mine care ar fi cauza???

bogan.lacan 16-10-13 20:34

Re: A4 1.8T Quattro USA
 
foloseste doar carcasa originala (sau cea pentru care e setat softul) a debitmetrului altfel nu masoara bine debitul de aer (in cazul tau masoara mai putin), oricum nu de-aia ti se opreste motorul. Cel mai probabil trage aer fals pe undeva, cel mai simplu mod de a verifica e sa scoti furtunul de pe clapeta de acceleratie si sa astupi clapeta cu mana, daca nu se opreste motorul atunci sigur trage aer fals.

daddyflo87 17-10-13 11:27

Re: A4 1.8T Quattro USA
 
6 Attachment(s)
Am rezolvat-o si cu debitmetrul....erau stocate cateva erori si cred ca de asta....caci a sters erorile si a mers.
Nu am spus de la bun inceput dar cand am vorbit cu fostul proprietar mi s-a spus ca a avut soft de la MTM (asa a venit din US) dar anterioara proprietara a renuntat la el....ei bine acuma am avut si eu ocazia sa-i fac un test la turbo.... baga presiune de 1 bar :D ,inseamna ca softul este prezent pe masina,cel mai posibil stg 1 de 190cai.Nu am observat de la inceput caci eu faceam comparatie cu un seat leon 1.8T auq resoftat la 225 cai,si fuge masina aia de mananca asfaltul ....este totusi o diferenta.
Tot azi am avut si eroare de la senzorul de presiune....valoare prea mare ,cel mai posibil voi modifica teava (am sa o fac mai mare in zona ei)...
Urmatoarea operatie va fi izolarea admisiei de caldura!

daddyflo87 19-02-14 17:56

Re: A4 1.8T Quattro USA
 
6 Attachment(s)
Sa mai actualizam un pic si acest topic.
Am schimbat discul de ambreiaj cu unul custom cu placute ceramica ,si daca tot am avut masina demontata...am renuntat la catalizator si am montat un down-pipe de 90mm , cu simulator de sonda lambda. Pana acum nu mi-a aparut vreo eroare de sonda lambda,sunt inca in rodaj cu ambreiajul.
In rest schimbat bucse, brate ....si o poza cu bara fata care inca nu am apucat-o sa o vopsesc caci ma prins iarna ( cred ca o voi vopsi/colanta toata).Cat a fost zapada de mare nu m-a impiedicat sa o scot la plimbare prin nameti!

daddyflo87 20-02-14 18:43

Re: A4 1.8T Quattro USA
 
2 Attachment(s)
In continuare....

Florin 86` 23-02-14 13:01

Re: A4 1.8T Quattro USA
 
Salut,cat tea costat kitul de ambreiaj ? Banuiesc ca a venit cu tot cu volanta ? Numai bine.

daddyflo87 10-06-14 18:24

Re: A4 1.8T Quattro USA
 
9 Attachment(s)
Salut ,ca sa mai stergem putin praful de pe aici.....am modificat capota masinii cu un bad boy look (mai ramane de discutat daca va ramane asa) , jantele le-am 'aurit' , pompa benzina walbro in-tank am montat, am pus si un manometru in compartimetrul motor ca sa vad presiunea in rampa( 4 bari ) .
Acum astept comanda de blow off forge 007p din UK si de 3 sapt si nu mai vine :sad:, in rest am reparat un prag ( iarna m-am jucat prin zapada asa cum e ea lasata) ,marit teava de admisie la diametrul de 60mm ( am sa o mai modific inca odata caci nu-mi intra proiectorul stang, reconditionat butoane ....


All times are GMT +2. The time now is 13:27.

- Copyright 2024 4Tuning