Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Curse de Accelerare - Liniute (https://forum.4tuning.ro/16-curse-accelerare-liniute.html)
-   -   Drag Racing Events Tulcea 6/7 iulie. (https://forum.4tuning.ro/16-curse-accelerare-liniute/378367-drag-racing-events-tulcea-6-7-iulie.html)

alecsutzur 14-06-13 00:29

Drag Racing Events Tulcea 6/7 iulie.
 
Concurs de accelerare auto,moto 402 m
Demostratii de drift,moto,taxi drift si drag
Program
6 iulie la 10:00 până la 7 iulie la 20:00

xfactor 18-06-13 12:05

Re: Drag Racing Events Tulcea 6/7 iulie.
 
Programul evenimenimentului :

sambata 6 iulie - ora 13.00 - ora 21.00 - sesiune de calificari
duminica 7 iulie - ora 12.00 - ora 16.00 - sesiune de calificari
- ora 16.00 - ora 19.30 - finale
suprafata de concurs
- 2 benzi tratate cu lipici
- 2 benzi netratate(suprafata - beton)

Taxa de participare:
- Categoria Street :
- 100 ron ( fara premii in bani )
- 150 ron ( cu premii in bani)
- Categoria Profi :
- 150 ron ( fara premii in bani)
- 200 ron ( cu premii in bani )

nota :
- premiile in bani se reporteaza in felul urmator ( locul I - 50% , locul II - 30% , locul III - 20 % din fondul de premiere special dedicat premiilor in bani , adica din cei 50 lei suplimentari ce se strang)

- Intrare public:
- 20 ron (inclusiv concurentii!), cu gratuitate pentru persoanele sub 10 ani insotite de adulti si pentru persoane peste 60 ani pt 1 zi
- 30 ron pt ambele zile
- 10 ron - pt elevi si studenti ( pe baza carnetului de elev/student) pt 1 zi sau 20 de lei pt ambele zile

pentru orice nelamuri , ne puteti contacta

Grupe de participare categoria STREET

S1
- pina la 1590 cmc NA , tractiune fata FWD si spate RWD
- pina la 1000 cmc supraalimentat , tractiune fata FWD si spate RWD
- pina la 1500 cmc diesel , tractiune fata FWD si spate RWD

S2
- intre 1591 cmc si 2200 cmc NA , tractiune fata FWD si spate RWD
- intre 1001 cmc si 1399 cmc supraalimentat ,tractiune fata FWD si spate RWD
- intre 1501 cmc si 1700 cmc diesel , tractiune fata FWD si spate RWD

S3
- intre 2201 cmc si 2980 cmc NA , tractiune fata FWD si spate RWD
- intre 1400 cmc si 1600 cmc supraalimentat , tractiune fata FWD si spate RWD

S4
- intre 2981 cmc si 3800 cmc , NA , tractiune fata FWD si spate RWD
- intre 1601 cmc si 2550 cmc supraalimentat , tractiune FWD
- intre 1601 cmc si 2200 cmc supraalimentat , tractiune RWD

S5
- peste 3801 cmc NA , tractiune fata FWD si spate RWD
- intre 2201 cmc si 3300 cmc supraalimentat tractiune RWD
- peste 2551 cmc supraalimentat , tractiune FWD

S6
- pina la 2800 cmc supraalimentat tractiune AWD
- pina la 4200 cmc NA , tractiune AWD
- peste 3301 cmc supraalimentat , tractiune RWD

S7
- peste 2801 cmc , supraalimentat , tractiune AWD
- peste 4201 cmc , NA , tractiune AWD

S8
- intre 1701 si 2200 cmc diesel FWD,RWD,AWD

S9
- peste 2201 cmc diesel FWD,RWD,AWD

Grupe de participare categoria PROFI(* -obligatoriu costum de protectie complet)

AP1 - pina la 1600 cmc supraalimentat FWD
- pina 3000 aspirat RWD,FWD

AP2 - intre 1600 si 3000 supraalimentat FWD
- intre 3000 si 4200 aspirat FWD,RWD

AP3 - sub 2500 supra alimentat RWD sau AWD
- peste 4200 aspirat FWD,RWD
- peste 3000 supraalimentat FWD

AP4 - peste 2500 supra alimentat RWD sau AWD

AP5 - diesel

KENZO 19-06-13 00:04

Re: Drag Racing Events Tulcea 6/7 iulie.
 
Se pun platforme la dispozitie pentru Tulcea?

FastDaemon 19-06-13 23:18

Re: Drag Racing Events Tulcea 6/7 iulie.
 
Am si eu nevoie de platforma.

6. Alex---- Honda Crx

Gica 26-06-13 20:07

Re: Drag Racing Events Tulcea 6/7 iulie.
 
Ceva detalii pentru cazare? daca mai exista

KENZO 26-06-13 23:41

Re: Drag Racing Events Tulcea 6/7 iulie.
 
Incearca la Hotel Select Tulcea.Cauta pe google numarul de telefon si suna...totul este cam full.

haplea 01-07-13 00:37

Re: Drag Racing Events Tulcea 6/7 iulie.
 
ar fi K sa se faca o platforma la Branesti sau Acumulatorul..cum sa mai facut...!!!..suntem multi din zona...

SEBASTIAN 01-07-13 07:31

Re: Drag Racing Events Tulcea 6/7 iulie.
 
<!--[if gte mso 9]><xml> <w:WordDocument> <w:View>Normal</w:View> <w:Zoom>0</w:Zoom> <w:PunctuationKerning/> <w:ValidateAgainstSchemas/> <w:SaveIfXMLInvalid>false</w:SaveIfXMLInvalid> <w:IgnoreMixedContent>false</w:IgnoreMixedContent> <w:AlwaysShowPlaceholderText>false</w:AlwaysShowPlaceholderText> <w:Compatibility> <w:BreakWrappedTables/> <w:SnapToGridInCell/> <w:WrapTextWithPunct/> <w:UseAsianBreakRules/> <w:DontGrowAutofit/> </w:Compatibility> <w:BrowserLevel>MicrosoftInternetExplorer4</w:BrowserLevel> </w:WordDocument> </xml><![endif]--> Am cateva nelamuriri privind grupele si as fi incant daca as putea sa le lamuresc.
Sper san u interpretati gresit mesajul meu sis a va inspire asa cum s-au facut in timp si altele dupa observatiile mele.

Ca si observatie generala, la capitolul diesel vad ca nu se tine cont de tipul de alimentare, naturala, supraalimentare… Oare nu ar fi bine daca s-ar facea ceva si in acest sens?
Capacitatile cilindrice la care tot se face referire cum se verifica, se stie foarte bine ca exista tot felul de variante de a creste capacitatea motorul la exterior ramanand acelasi, stroker kit.
Cum se verifica capacitatea cilindrica a motoarelor masnilor participante pentru a fi incadrate corect conform regulamentului?
De ce la S1 apare limita 1590cmc?

S2
Cum poti sa verifici la un motor de Honda se 2.0 faptul ca nu a ascuns in interior un stroker de 2.4?
Cum poti sa verifici ca un BMW 320 la baza nu a primit interne de 328 sau chiar un stroker si mai mare?

Si mai departe aceste idei se pot extrapola dar nu are sens sa continui important este rartionamentul.


Intrebarea este adresata organizatorului si raspunsul de la oficiali il doresc.

<!--[if gte mso 9]><xml> <w:LatentStyles DefLockedState="false" LatentStyleCount="156"> </w:LatentStyles> </xml><![endif]--><!--[if gte mso 10]> <style> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;} </style> <![endif]-->

FastDaemon 01-07-13 10:24

Re: Drag Racing Events Tulcea 6/7 iulie.
 
Quote:

Originally Posted by haplea (Post 5515482)
ar fi K sa se faca o platforma la Branesti sau Acumulatorul..cum sa mai facut...!!!..suntem multi din zona...


Ai dreptate cu Branesti,acolo ar fi cel mai bine, prea departe in militari.

B39738 01-07-13 11:38

Re: Drag Racing Events Tulcea 6/7 iulie.
 
Quote:

Originally Posted by SEBASTIAN (Post 5515526)
<!--[if gte mso 9]><xml> <w:WordDocument> <w:View>Normal</w:View> <w:Zoom>0</w:Zoom> <w:PunctuationKerning/> <w:ValidateAgainstSchemas/> <w:SaveIfXMLInvalid>false</w:SaveIfXMLInvalid> <w:IgnoreMixedContent>false</w:IgnoreMixedContent> <w:AlwaysShowPlaceholderText>false</w:AlwaysShowPlaceholderText> <w:Compatibility> <w:BreakWrappedTables/> <w:SnapToGridInCell/> <w:WrapTextWithPunct/> <w:UseAsianBreakRules/> <w:DontGrowAutofit/> </w:Compatibility> <w:BrowserLevel>MicrosoftInternetExplorer4</w:BrowserLevel> </w:WordDocument> </xml><![endif]--> Am cateva nelamuriri privind grupele si as fi incant daca as putea sa le lamuresc.
Sper san u interpretati gresit mesajul meu sis a va inspire asa cum s-au facut in timp si altele dupa observatiile mele.

Ca si observatie generala, la capitolul diesel vad ca nu se tine cont de tipul de alimentare, naturala, supraalimentare… Oare nu ar fi bine daca s-ar facea ceva si in acest sens?
Capacitatile cilindrice la care tot se face referire cum se verifica, se stie foarte bine ca exista tot felul de variante de a creste capacitatea motorul la exterior ramanand acelasi, stroker kit.
Cum se verifica capacitatea cilindrica a motoarelor masnilor participante pentru a fi incadrate corect conform regulamentului?
De ce la S1 apare limita 1590cmc?

S2
Cum poti sa verifici la un motor de Honda se 2.0 faptul ca nu a ascuns in interior un stroker de 2.4?
Cum poti sa verifici ca un BMW 320 la baza nu a primit interne de 328 sau chiar un stroker si mai mare?

Si mai departe aceste idei se pot extrapola dar nu are sens sa continui important este rartionamentul.


Intrebarea este adresata organizatorului si raspunsul de la oficiali il doresc.

<!--[if gte mso 9]><xml> <w:LatentStyles DefLockedState="false" LatentStyleCount="156"> </w:LatentStyles> </xml><![endif]--><!--[if gte mso 10]> <style> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;} </style> <![endif]-->


Nimeni nu are timp sa iti raspunda la intrebari, cei care mergem acolo mergem sa ne dam, nu sa centicubam motoare. Exista ceva ce se numeste RESPECT si CINSTE, ceva ce am vazut pentru prima data la Oradea, nu cred sincer la ce am vazut ca cineva ar intra acolo cu magarii...sincer, o data cu ORADEA, am intrat intr-o noua grupare de oameni la care intrebarile de mai sus nu prezinta nici un interes pentru ca,asa cum am precizat, exista respect reciproc, lucru pe care nu l-am vazut la alta competitie in tara. Nici tu sa nu intepretezi gresit raspunsul meu.

IULY-CLA 01-07-13 20:27

Re: Drag Racing Events Tulcea 6/7 iulie.
 
. Exista ceva ce se numeste RESPECT , CINSTE, DISTRACTIE ,SPECTACOL si VOE BUNA

SEBASTIAN 01-07-13 21:48

Re: Drag Racing Events Tulcea 6/7 iulie.
 
Succes si ii multumesc lui Cristi pentru raspunsul primit prin e-mail.

Geox` 02-07-13 00:52

Re: Drag Racing Events Tulcea 6/7 iulie.
 
Pana la urma fiecare se lupta cu timplul lui :rolleyes2 cel putin asa gandesc eu ca ar fii normal ... inafara de timp nimic nu mai conteaza :!:

B39738 02-07-13 00:56

Re: Drag Racing Events Tulcea 6/7 iulie.
 
Quote:

Originally Posted by Geox` (Post 5516482)
Pana la urma fiecare se lupta cu timplul lui :rolleyes2 cel putin asa gandesc eu ca ar fii normal ... inafara de timp nimic nu mai conteaza :!:

Punctul pe "I"

babyzette 02-07-13 21:12

Re: Drag Racing Events Tulcea 6/7 iulie.
 
2 Attachment(s)
Stiu ca nu e locul pentru asa ceva dar...

M-am hotarat sa nu ma mai dau la profi cu masina (costa prea mult sa repar cutia :) ) asa ca imi vand sleekurile.

Poate ajuta pe cineva pentru Tulcea.

Folosite o singura etapa (3 runuri) in 2012.

28.0 / 10.0 / R17, au fost montate pe un corvette z06:

https://www.youtube.com/watch?v=V38Fr1K2siE

Se vand montate pe jante de 17' originale de corvette, greutate totala
a rotii este ~16 kg/roata. Prinderi de BMW : 5x120

Pret 500 euro ambele cu tot cu jante.

Linkuri cauciucuri:
http://www.highhorseperformance.com/...57_p/18157.htm


All times are GMT +2. The time now is 17:16.

- Copyright 2024 4Tuning