Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Subwoofere auto (https://forum.4tuning.ro/553-subwoofere-auto.html)
-   -   Subwoofer plexic 300w (https://forum.4tuning.ro/553-subwoofere-auto/361664-subwoofer-plexic-300w.html)

gabypiaggio 21-02-13 12:28

Subwoofer plexic 300w
 
1 Attachment(s)
Vand subwoofer deosebit din plexiglass ( se vede spatele difuzorului) difuzor 300w rms in stare foarte buna , poze reala , pret 250lei sau schimb cu subwoofer underseat. 0763277677/gaby_m4a1

gabypiaggio 22-02-13 17:47

Re: Subwoofer plexic 300w
 
Up , accept si schimburi, 250lei

gabypiaggio 23-02-13 18:50

Re: Subwoofer plexic 300w
 
up, accept schimburi

gabypiaggio 24-02-13 19:46

Re: Subwoofer plexic 300w
 
up , 240lei

gabypiaggio 25-02-13 10:02

Re: Subwoofer plexic 300w
 
up , 240lei

gabypiaggio 26-02-13 15:52

Re: Subwoofer plexic 300w
 
up, 230lei

gabypiaggio 27-02-13 20:00

Re: Subwoofer plexic 300w
 
up, 220lei

gabypiaggio 04-03-13 11:34

Re: Subwoofer plexic 300w
 
up , se aude clar si tare, pot oferii si statie 180w rms pe care o folosesc in mom de fata, pret pachet 350lei.

gabypiaggio 06-03-13 09:35

Re: Subwoofer plexic 300w
 
up, 220lei subwooferu , 340lei pachet cu statie !

gabypiaggio 11-03-13 11:57

Re: Subwoofer plexic 300w
 
up, acelari pret

gabypiaggio 19-03-13 11:25

Re: Subwoofer plexic 300w
 
up 330lei pachet , 210ron subwooferu.

gabypiaggio 22-03-13 15:55

Re: Subwoofer plexic 300w
 
Up subwooferu are 10" , se aude clar si puternic , statie + woofer- 320lei !

gabypiaggio 25-03-13 20:35

Re: Subwoofer plexic 300w
 
vandut !


All times are GMT +2. The time now is 04:16.

- Copyright 2026 4Tuning