Sedan SH diesel euro 4 la 12000 E
As dori niste pareri pentru achizitionarea unui sedan SH, diesel, din afara, la max. 12000 E, euro 4, motor cat mai silentios max. 2000 cm, dotari medii, km sub 150000 reali. Ma intereseaza in primul rand fiabilitatea masinii la un stil de condus normal si silentiozitatea motorului in relanti.
|
Re: Sedan SH diesel euro 4 la 12000 E
Multumesc pentru.... "multitudinea" de sfaturi, am sa tin cont de ele !!!:!::!::!:
|
Re: Sedan SH diesel euro 4 la 12000 E
Salut pai in primul rand incearca sa completezi cu inca cateva detalii...
- cati km consideri ca vei parcurge pe an.preponderent urban/extra urban sau mixt?daca sunt km putini pe an ( sa zicem sub 10k ) ar fii ok si un benzinar? - cat ai de gand sa tii masina - te orientasei spre marcile premium sau doresti o masina corecta doar? Eu de exemplu as oscila intre opel insignia/mazda 6 / honda accord.Astea consider eu ca le vei gasi cu km mai putini si dotari mai bune decat masinile din gama premium raportat la suma de bani cheltuita.Cu siguranta le vei gasi majoritatea si euro 5 si un an mai recent de fabricatie. |
Re: Sedan SH diesel euro 4 la 12000 E
Quote:
ON: Ford Mondeo 2.0 tdci din 2009. O masina foarte buna.Are si un prieten dar din 2008. Are multe dotari,frumoasa,fiabila.In 2 ani de cand o are recent s-a ars un bec pe fata. |
Re: Sedan SH diesel euro 4 la 12000 E
Quote:
-km parcursi pe an: aprox. 25.000, 80% extraurban -intentionez sa tin masina minim 5 ani -prefer marcile japoneze, oscilez intre: Toyota Avensis ; Honda Acord; Mazda 6 si Mitsubishi Lancer, exclus combi, iar daca se poate si euro 5 cu atat mai bine. |
Re: Sedan SH diesel euro 4 la 12000 E
Dintre ce optiuni ai mentionat as alege Mazda 6. O masina mai putin comuna pe strazi, foarte frumoasa,fiabila,cu un look si un feeling sportiv,diesel.
|
Re: Sedan SH diesel euro 4 la 12000 E
Din cate stiu accordul are motorul diesel 2200 cm3.Daca asta ar fii un impediment ramane avensisul sau mazda 6.
Acum nah , eu as alege accordul , , dar cred ca ai sanse sa gasesti ceva mai ieftin avensisul si mazda.Ramane sa vezi ce gasesti in bani tai , oricare din ele cred ca te vor satisface. Probabil dintre cele 3 ceva mai scumpa la intretinere ar fii accordul. La interior cred ca la fel honda e cu putin peste mazda si cu "putin mai mult" peste avensis ( parere personala ).Alegerea oricum iti apartine si tine de gusturile tale , nu ale noastre . Spor la cautari si sa ne tii la curent cu alegerea facuta. |
Re: Sedan SH diesel euro 4 la 12000 E
Quote:
Mazda 6 2.0 de 140 CP ar fi o varianta si imi place si cum arata, o lauda multa lume desi am auzit ca piesele de schimb ar fi cam "piperate", acuma depinde si de noua taxa de mediu daca se pot recupera banii in instanta, deocamdata mai astept putin sa vad ce se-ntampla, oricum ms de sfaturi. |
Re: Sedan SH diesel euro 4 la 12000 E
A4-dupa 2008,2.0 tdi
Passat - > 2010,2.0 tdi C-klase - > 2007 , 2.2 aici e problema (taxe putin mai ridicate) |
Re: Sedan SH diesel euro 4 la 12000 E
Quote:
|
Re: Sedan SH diesel euro 4 la 12000 E
Un prieten tocmai a schimbat turbina la Mazda 6 (a doua oara deja).
|
Re: Sedan SH diesel euro 4 la 12000 E
Quote:
|
Re: Sedan SH diesel euro 4 la 12000 E
Opel vectra C 1.9 facelift din 2008 , recomand ! :)
|
Re: Sedan SH diesel euro 4 la 12000 E
Quote:
|
Re: Sedan SH diesel euro 4 la 12000 E
Daca vrei sa incerci o japoneza, fa un test cu una. nu se merita sa faci un compromis pentru faptul ca "vrei sa incerci". Mai ales ca ai mentionat faptul ca intentionezi sa pastrezi masina pe o perioada de 5 ani.
Honda Accord este o masina foarte buna dar greoaie. Toyota Avensis cea noua are tot motor de 2.2. Lancer-ul este foarte sec, plasticos la interior - exterior in schimb este destul de fatos. Cum spunea un coleg mai sus, poti merge linistit pe urmatoarele: VW PASSAT B6 - 2.0 tdi - dupa 2009, toate motoarele 2.0tdi sunt Common-rail, mult mai silentioase si nu mai au problemele vechilor pd-uri: injectoare, pompe si alte(multe) nebunii. AUDI A4 B8 - O clasa mai sus peste passat din pdv al confortului, calitatii.. BMW 320D Silnetioase sunt toate cele de mai sus la ralanti. Cele de la VAG-uri imi par chiar mai silentioase decat cele de la BMW. In schimb, nu sunt la fel de performante. Inca un aspect important: ca intretinere, scapi mai usor la bmw. Cel putin, din pdv al pieselor comune, sunt mai ieftine deoarece se gasesc pe multe variante AM, pe producator, pe cand la Passat de ex., majoritatea sunt pe original, oem, automat mai scumpe. Ti-o spun din proprie experienta. Fapt confrmat de o amica care lucreaza la un service - ea comanda toate piesele, stie cum stau lucrurile. Cu passatul scapi in schimb cel mai ieftin. cu 12.000 E iti poti gasi un B6 din 2010 cu motor de 170 de cai chiar si cu dotari bogate. in bugetul tau, A4 sau 320D, vor fi mai vechi si mai slabe ca dotari. Acum tu stii ce iti doresti. Sper ca ti-am putut fi de ajutor. |
All times are GMT +2. The time now is 05:56. |
- Copyright 2024 4Tuning