![]() |
[CUMPAR] Motor pentru Scorpio 2
Salut!Cine stie de unde cumpar un motor de scorpio 2 sau mashina ne/avariata pt piese cu motorul intreg?
|
Re: Caut motor ford scorpio 2
Detaliaza! Ce motor te intereseaza?
|
pai a mea are motor de 2.3 dar am inteles ka merge si de 2.0.akum depinde daca mai trebuie si altceva in plus fata de motor
motorul meu a fost spart la turatzii prea mari. |
dicuri + placute de frana ford focus
Vand doua discuri de frana, de fata , precum si setul de placute de frana pentru Ford focus.
pret 155 euro , fara t.v.a. Piesele sunt noi, din Germania. Pretul cuprinde discurile si placutele. tel : 0744 20 30 61 |
woodland ai ajuns total aiurea in topicul acesta...vanzarile sunt la BAZAR afara pe site..sau si aici pe FORUM :wink:
FORUM https://forum.4tuning.ro/24-bazar-auto-piese-accesorii-consumabile-etc.html SITE https://www.4tuning.ro/bazar.asp succes B36WOW mai greu cu modelul 2...:( iar DOHC-ul 2.0 difera de pe modelul 2..de clasicul DOHC(Sierra/Scorpio 1), mai usor gasesti un DOHC 2.3 cum ai tu...pt k 2.0 DOHC nu prea am vazut pe modelul 2 la noi. |
Ms mult de tot dar eu mai incerc,eventual poate gasesc o masina avariata sau buna kiar neinscrisa.incercarea moarte n`are;)
|
Quote:
|
'85 e model 1, nu-i bun :wink:
|
B36WOW te mai intereseaza un DOHC de Scorpio 2?
am gasit dar e 2.0..din pacate..asta e..macar omu' zice k e de model 2 ;) se afla in AR motorul, dk iti surade ideea spune-mi te rog. numai bine :-) |
Quote:
|
Un V6 de 2,9 +cutie+cardan din 1993 la 1000E discutabil ...crezi ca te aranjeaza ?
|
Quote:
|
Quote:
|
putin peste 1.000Eu am eu de vanzare un 2.9 24V Cosworth 204Cp(Scorpio 2) RK de un an...pus pe palet, ambalat zici k e Crate Engine :-P
|
Nu il vand eu boys... oricum motorul astuia este intr-o stare impecabila.
(motor+anexe+cutie MT75+cardan) toate provin de pe un Scorpio din 1993. motorul se poate testa. am inteles eu gresit....Pretul este de 650 E |
| All times are GMT +2. The time now is 01:52. |
- Copyright 2026 4Tuning