Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   ASIATICE (https://forum.4tuning.ro/401-asiatice.html)
-   -   [CUMPAR]MICROCAR/AIXAM (https://forum.4tuning.ro/401-asiatice/340828-cumpar-microcar-aixam.html)

loloatevistul 15-10-12 21:00

[CUMPAR]MICROCAR/AIXAM
 
Cumpar Microcar sau Aixam, pret pana in 2.000euro. In stare buna. Astept e-mail si detalii la urmatoarea adresa: [email protected]

cata50 15-10-12 21:04

Re: [CUMPAR]MICROCAR/AIXAM
 
Aixam e marca frantuzeasca ==> europene:rolleyes2

loloatevistul 15-10-12 21:31

Re: [CUMPAR]MICROCAR/AIXAM
 
Da' scuza-ma ca am nevoie urgenta de masina.

cata50 15-10-12 22:45

Re: [CUMPAR]MICROCAR/AIXAM
 
Daca gasesti 2, sa ma anunti si pe mine!:lol:


All times are GMT +2. The time now is 02:14.

- Copyright 2026 4Tuning