![]() |
[CUMPAR]MICROCAR/AIXAM
Cumpar Microcar sau Aixam, pret pana in 2.000euro. In stare buna. Astept e-mail si detalii la urmatoarea adresa: [email protected]
|
Re: [CUMPAR]MICROCAR/AIXAM
Aixam e marca frantuzeasca ==> europene:rolleyes2
|
Re: [CUMPAR]MICROCAR/AIXAM
Da' scuza-ma ca am nevoie urgenta de masina.
|
Re: [CUMPAR]MICROCAR/AIXAM
Daca gasesti 2, sa ma anunti si pe mine!:lol:
|
| All times are GMT +2. The time now is 02:14. |
- Copyright 2026 4Tuning