Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
Pentru a nu ne iesi din mana, la fel ca si in anii trecuti, pe 20-21 august 2012 A.C.S. Crazy drivers Romania si Fritz 4 Tuning organizeaza Cursa de acceleartie de la Floreni, Dorna Candreni
Regulament Cursa Acceleratie Floreni, Vatra Dornei Concurs de accelerare Introducere Editia a IV-a a concursului de accelerare Floreni se desfasoara in conformitate cu prevederile prezentului regulament elaborat de A.C.S. Crazy Drivers Romania, cuprinzand idei din regulamentele folosite in mod oficial. Orice modificare adusă prezentului regulament va fi comunicata concurentilor. Condiţii de participare Concurentii trebuie sa poseda permis de conducere si sa aiba minim un an vechime. Inscrieri Prin semnarea cererii de înscriere, concurentii scutesc pe oficiali,arbitrii si organizator sau reprezentantii acestora si pe fiecare dintre ei in parte, de orice responsabilitate în legătură cu acţiunile, taxele, cheltuielile, revendicările şi reclamaţiile referitoare la răniri mortale sau altele, porvenite sau rezultate prin inscrierea sau participarea sa la competitii. Verificari administrative Fiecare concurent participa sub propria responsabilitate. Orice persoană care doreşte să participe, trebuie să depună la secretariatul concursului cererea de înscriere individuală, permis de conducere, certificatul de inmatriculare al automobilului. Un concurent nu poate fi inlocuit si nu are voie sa paraseasca masina in timpul competitiei. Este interzis prezenta altor persoane in masina. Automobile admise Verificarea si încadrarea pe grupe a automobilelor este efectuată de către comisia tehnică al concursului. Dacă un automobil nu este conform cu cele declarate la înscriere sau este găsit din punct de vedere tehnic necorespunzător, sau în timpul concursului, i se refuză startul, taxa de înscriere fiind reţinută de organizator. Parc închis Automobilele incepand de la verificari administrative si pana la festivitatea de premiere sunt în regim de parc închis şi se interzice sub sancţionarea cu excluderea, executarea oricarei fel de reparatii (fara acordul organizatorilor), părăsirea parcului fără aprobare sau depăşirea vitezei maxime de 10km/h. Traseul de concurs Lungimea traseului este 650 m, cu o latime de 25 m, acoperit cu beton. Are doua parti: zona de accelerare si zona de franare cu o lungime totala de 300 m. Linia de mijloc si cele laterale ale traseului se vor marca cu conuri. Asigurare Organizatorul nu are nici o obligatie fata de competitori pentru daunele produse lor sau automobilelor de competitie. Excludere din concurs Este exclus din concurs cel care: 1 trecere pe o alta banda de accelerare 2 intenţionat pereclitează viaţa altora sau încearcă să producă pagube materiale 3 masina nu corespunde regulamentului particular 4 nu se prezintă la timpul de start 5 atitudine nesportiva 6 în orice situaţie deosebită in functie de decizia organizatorilor Concurenţii excluşi nu primesc înapoi taxa de înscriere. Categora Street S1 < 1550 cmc Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si tractiune pe doua roti, avand motorul cu cilindreea sub 1550cmc normal aspirat sau sub 1000cmc supraalimentat (turbo/compresor). Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina, E85,benzina de curse S2 < 2500 cmc Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si tractiune pe doua roti, avand motorul cu cilindreea cuprinsa intre 1551-2500cmc normal aspirat sau sub 1600cmc Wankel aspirat sau sub 1600cmc supraalimentat (turbo/compresor). Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina, E85, benzina de curse S3 < 3800 cmc Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti din care doua roti motrice, avand motorul cu cilindreea cuprinsa intre 2501-3800cmc normal aspirat sau sub 1600cmc Wankel supraalimentat sau intre 1601-2500cmc supraalimentat (turbo/compresor). Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina, E85, benzina de curse S4 > 3800 cmc Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti din care doua roti motrice, avand motorul cu cilindreea peste 3801cmc normal aspirat sau peste 2501cmc supraalimentat (turbo/compresor). Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina, E85, benzina de curse S5 AWD < 2500 cmc Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si tractiune integrala. Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina, E85, benzina de curse S6 AWD > 2500 cmc Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si tractiune integrala. Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina, E85, benzina de curse S7 Diesel < 2000 cmc Toate masinile dotate cu motor diesel in 2 sau 4 timpi, in linie, V sau boxer, cu patru roti din care 2 sau toate rotile motrice si cu motorul aspirat sau supraalimentat cu turbo sau compresor. Combustibilul permis este doar cel din comert – motorina sau biodiesel. S8 Diesel > 2000 cmc Toate masinile dotate cu motor diesel in 2 sau 4 timpi, in linie, V sau boxer, cu patru roti din care 2 sau toate rotile motrice si cu motorul aspirat sau supraalimentat cu turbo sau compresor. Combustibilul permis este doar cel din comert – motorina sau biodiesel. Regulile generale ale categoriei Street · Se incadreaza in categoria Street acele autovehicule care au fost produse in serie si se pot/puteau achizitiona din comert. · Nu este permisa schimbarea pozitiei motorului fata de cea originala. · Masina poate fi dotata exclusiv cu motorul original. Exceptie face situatia in care noua motorizare a fost inscrisa in talonul masinii sau este declarata la inscrierea participantului, dar numai daca dispunerea motorului corespunde cu cea de origine, respectiv longitudinala sau transversala. · Este permisa modificarea motorului, transmisiei si a sistemului de evacuare. Cilindreea motorului poate fi marita pana la maxim cota R2, acest lucru nu schimba incadrarea in grupa chiar daca prin aceasta se depaseste limita de cilindree pentru grupa respectiva. Se admite modificarea cilindreei originale prin folosirea altor componente interne (stroker kit) cu mentiunea ca daca prin aceasta se depaseste limita de cilindree pentru grupa respectiva, masina va fi incadrata in grupa corespunzatoare noii cilindree. Nu se admite marirea cilindreei prin folosirea altor componente interne (stroker kit). Nu se admite dotarea ulterioara cu sisteme de admisie fortata (turbo/compresor) decat daca noua putere a motorului este trecuta in documentele masinii, acest lucru ridicand cu o grupa incadrarea masinii. Sistemul de evacuare trebuie sa aiba terminatia in locul prevazut original. · Usurarea masinii este permisa prin schimbarea unui singur element metalic de caroserie (portbagaj, capota etc). Masina trebuie sa dispuna de minim scaunele din fata, sport sau normale, geamurile nu pot fi inlocuite cu altele din plastic. Elementele de siguranta prevazute de codul rutier trebuie de asemenea sa existe. Sunt permise evazari, adaugiri pt tuning vizual. · Masina trebuie sa dispuna de certificat de inmatriculare valabil. · Este permisa urcarea cu o grupa mai sus. · Nu e permisa folosirea de roti de rezerva subtiri! · Anvelopele permise sunt doar cele de strada, cu simbol E, (incluzând şi modelele de semi-competitie, de ex. Yokohama A048 sau Toyo R88:cool: respectiv anvelopele de strada simbol D.O.T. de mai jos: Mickey Thompson: Sportsman, BFGoodrich : g-Force Super Sport A/S, BFGoodrich : g-Force T/A KDW, BFGoodrich : g-force Sport, BFGoodrich : Radial T/A , Cooper Cobra GT, Hoosier : Pro Street, GoodYear : Eagle GT II, GoodYear : Coker Pro Trac, General Tires De asemenea pe fiecare axa trebuie sa existe anvelope si jante de dimensiunea minima cea omologata pentru tipul de caroserie, respectiv pe toata suprafata de rulare a anvelopei trebuie sa existe profil de minim 2mm adancime. Sistemul de masurare Benzile de concurs: Cursele permit de fiecare data startul a doi concurenti. Cele doua benzi de concurs beneficiaza de start comun. Finalul se puncteaza individual conform regulii 2 din 3. Atingerea cu roata sau traversarea liniei de separare a benzilor sau de demarcare a marginii pistei duce la anularea cursei respective pentru concurentul in cauza. Semaforul Semaforul de start ofera functiile necesare pentru alinierea la start si alegerea corecta a momentului startului. Pe baza aprinderii succesive a lampilor, lumina verde va semnaliza momentul startului. Numere de concurs Fiecare participant este obligat sa aiba pe parbrizul din fata numere de concurs asigurat de organizator. Reclamatii Termenul limita de depunere a reclamaţiilor împotriva rezultatelor va fi de 15 min. după afişarea rezultatelor provizorii. Taxa pentru reclamaţie este 200 lei si va fi plătita la depunerea reclamaţiei, daca reclamaţia va fi favorabil atunci taxa va fi returnata. Premierea Se premiaza primii trei clasati pe categorii constituite. |
re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
"Se admite modificarea cilindreei originale prin folosirea altor componente interne (stroker kit) cu mentiunea ca daca prin aceasta se depaseste limita de cilindree pentru grupa respectiva, masina va fi incadrata in grupa corespunzatoare noii cilindree. Nu se admite marirea cilindreei prin folosirea altor componente interne (stroker kit)."
Ce vrea sa spuna regula asta, ca se permite sau ca nu se permite, este gresit formulata sau nu o inteleg eu? |
re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
Quote:
|
re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
E 402m sau mai putin un pic?
|
re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
Quote:
|
re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
Quote:
|
re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
Quote:
|
re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
pana la urma cand o sa fie , pe 20-21 cum scrie in intro adica Luni si Marti sau pe 18-19 adica in weekend cum ar fi normal ?
|
re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
605-402=203
avem 203 m pt franare,mai mult ca sigur nu e de ajuns.masinile peste 200 de cai vor opri in capitele de fan..... |
re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
Quote:
de cate ori te-ai oprit in capitele de fan?, sau baietii de la iasi cu peste 250 de cp de cate ori s-au oprit in capite, sau te lasa memoria? :twisted: |
re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
Quote:
|
re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
Quote:
|
re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
Quote:
Ce se intampla in tara nu este problema mea. |
re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
Quote:
Fiindca de e Luni si Marti nu prea putem fugi de la lucru. |
re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
Quote:
|
re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
Quote:
Libere Duminica si Luni competitia? |
re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
hmm stai asa ca 20 pica Luni ... 18-19 atunci , omul a specificat ca o sa fie Sambata si Duminica...
|
re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
Quote:
|
re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
:)))) deci nu se stie data corecta??
Mi se pare putin 200 si cv de m.. Eu am viteza de iesire 180+ km/h.. hmm |
re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
Mai am o intrebare in legatura cu Grupele.
Anul trecut la grupa S1 sa modificat pana la 1800 cmc. Fiindca sa constatat ca sunt tare dezavantajati cei cu motoarele de 1600/1700/1900/si 2000 care picau in grupa S2 unde se intalneau cu motoarele de 2500 cmc. Intrebarea e se va modifica si anul acesta ? Si nu ati fii deacord sa folosim Grupele de pe Dragracing.... care mi se par mult mai echilibrate. |
re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
Cursele sunt sambata si duminica. La grupe mai lucram in dimineata zilei de duminica, in functie de masinile care participa pentru a nu fi foarte multe discutii. Oricum si orice fel de grupe am face tot vor fi discutii. Vom face in asa fel incat sa fie bine pt toata lumea.
|
re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
PAI SCHIMBA TOPICUL... 20-21 cade LUNI SI MARTI...
|
re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
Quote:
De la 150-170 (masini de 13-14s) e nevoie de 60-75m pentru oprire in aceleasi conditii. Deci fiti fara grija, 200m sint suficienti, e loc si de veyron SS acolo. |
re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
Rog un moderator daca poate sa schimbe da.
|
re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
Quote:
1) pentru raportul 2,5cp/kg - masina de 1500kg are 3750cp 2) o masina de 450cp si 1500kg nu va face niciodata 10s 3) masinile de 150-170 de cai pe 1500kg fac sfertul de mila in 16-17s si nu 13-14s cum ai zis tu Daca te ghidezi dupa cifrele oficiale de franare ale producatorilor nu uita ca sunt obtinuti in conditii ideale ceea ce nu este cazul la noi. Nu uita de asemenea ca TOTI care participa la curse la sfarsitul celor 402m au gazul full, mai trec cateva momente pana cand soferul incepe sa franeze, momente in care masina ruleaza cu 180km/h adica cu 50m/s. |
re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
Sunt convins ca Gaju a incercat sa dea o parere, nu sa puna bete in roate, mai degraba sa va puna in tema cu aceasta problema, nu exista un tipar dupa care se desfasoara aceste evenimente (multe situatii neprevazute).. mai ales cand vine vorba de sporturile cu motor, astfel sunt de parere ca acesti ~200m nu sunt tocmai ok pentru franare.. Unora nu le-a ajuns nici ~1km (tulcea) . Niciodata un sofer, imediat dupa linia de finish nu o sa franeze "cu frinele la fund" ..
|
re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
daca nu o sa franeze imediat dupa finish , mai ales in cursele stranse pe final nu prea are sanse sa se opreasca doar daca a investit in frane performante ... cum majoritatea vin cu frane stock ...
|
re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
va prezint o situatie care a fost acum 2 ani tot la floreni....
eu - kawasaki zzr 600 cmc el - bmw M3 (LKN) eu incepator cu motorul, primul meu an, mai exact primele 4 luni ne-am dat, prima data nu cap coada ca imi era frica ca nu am loc de franare, dupa care gaz pana la capat, nici unul dintre noi nu a avut probleme cu opritul, ba chiar dupa o bucata de franare am lasat-o mai moale ca nu avea rost sa incing franele degeaba, la fel si razvan. iar el nu mai are in masina decat 2 scaune sport si roll cage, in rest este usurata la maxim si are toti cei 320 cp. Deci nu cred ca este cazul sa va faceti probleme. De asemenea, sunt curios de ce nu apar discutii si nu intra in discutii cei care au fost anii trecuti si care au avut spatiu arhisuficient de franare. Bineinteles in afara de chuppa, care anii trecuti s-a dat fara nici o problema de n ori. de asemenea,nu vad sa intre in discutie Honda MDa sau Potos, cu masini puternice si care au oprit fara probleme de fiecare data. Sa ma corectati daca gresesc. |
re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
Confirm ce zice SV-05-YBG este loc suficient de oprire.
Eu va pot povestii de propria experienta. Cu 325i e36 cu mici probleme cu franarea adica discurile imi erau Ovalizate si nu puteam frana Blana numai incetini si aveam loc suficient de franare. P.S. SV-05-YBG o sa fie loc pentru cort langa pista? |
re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
cam nasoala grupele! de ce nu se iau grupele dupa sistemul international si atunci nu o sa mai fie discutii! ?? daca o sa ramana asa o sa venim la mici nu sa ne dam:d:D
|
re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
sper ca premierea sa nu fie ca anul trecut si sa fie pe timpi nu piramidal!
|
re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
intrebare... grupe profii nu exista? sau ma primiti cu doar 2 scaune in masina?
|
re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
Quote:
Nu numai ca Stefan are dreptate in cele de mai sus, dor voi uitati ca tot atunci am venit cu Nissan Silvia S14, facuta in Japonia special pentru drift, de 521 CP (fisa Dyno), cu frane semiprofesionale, cu care deasemenea nu au fost probleme de franare... pacat ca a picat ambreiajul si nu am apucat sa va iau toate cupele... dar lasa ca anul acesta venim cu Nissan Skyline de 580 CP....:) |
re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
nu se poate ... cupele trebuie sa vina la Iasi ! :>
|
re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
Quote:
|
re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
sper sa nu aveti probleme cu spatiul de franare - este extrem de redus din ce tin eu minte iar masinile au evoluat in putere in fiecare an si putin au investit si in frane. problema e sa nu se intample sa ii pice cuiva franele si atunci e trist caci pista se termina cu o vale extrem de abrupta :(
|
re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
Quote:
Cat despre distanta de franare va pot spune din proprie experienta ca este FOARTE FOARTE MICA.acum 2 ani a trebuit sa franez foarte tare dupa cei 402m, masina s a oprit cu greu in conditiile in care Leonul Cupra vine cu frane de fabrica destul de bune!Atunci masina avea viteza de iesire 180km/h.Acum la 210km/h cred ca o sa fie foarte greu de oprit. Data trecuta a luat 2 cupe...:-P |
re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
Loc de campare o sa existe la fel ca in fiecare an.
Legat de grupe, am incercat pana acum toate variantele si de fiecare data au fost nemultumiti si comentarii. Mai mult ca sigur daca mergem pe varianta propusa de voi o sa fie altii care o sa spuna ca nu este bine asa, dar in acelasi timp, cei care au fost anul trecut, pe aceeasi varinta de grupe au fost multumiti. Asa ca am luat decizia sa mergem pe aceleasi grupe. Legat de partea de timpi sau piramidal, vom merge tot pe sistemul piramidal, si tot pe varianta 2 din 3. Asa nu se poate pune problema sa se spuna ca na ca de fapt puteam mai mult dar am ratat o treapta sau am plecat prost etc. Are 2 sanse sa faca treaba asa cum trebuie. |
re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
Iar la capitolul grupe vom face doar mici modificari daca situatia o cere pentru ca fiecare sa aiba o sansa corecta.
|
re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012
Exista cronometrare? Sau e doar piramidal?
Exista grupe Profi? Sau toata lumea e la Street? Grupele ar fi ideal sa le mentineti pe cele de la DRE, pana la ora actuala sunt cele mai echilibrate grupe...singurele care au rarit mincinosii... |
All times are GMT +2. The time now is 17:08. |
- Copyright 2024 4Tuning