e46, s-au pus motoare din nikasil ?
salutare,asa cum spune titlu vreau sa stiu daca pe e46 s-au pus motoare din nikasil si daca da pe ce modele ?
|
Re: e46, s-au pus motoare din nikasil ?
Din cate stiu eu nu s-au pus si nici nu cred ca la motoarele de 6 in linie s-a folosit nikasilul. Cred ca doar la motoarele V8 M60. ( si nici acolo la toate ci doar in anumiti ani...)
Oricum , in Europa nu s-au semnalat probleme nici la motoarele din nikasil. Problemele care au fost cu nikasilul au fost in US si UK datorita benzinei bogate in sulf ( de calitate inferioara din cate am inteles ) care intra (sulful) in reactie cu compusii nikasilului rezultand corodare prematura. Problemele apareau la 80-100 de mii de km. Datorita corodarii , motoarele respectiva aveau compresia foarte proasta. Deci chiar daca ai lua un motor v8 de 400 de km din Europa facut din nikasil , nu se poate spune ca ar avea probleme din cauza nikasilului ci datorita exploatarii... Oricum cand cumperi un motor sau o masina obligatoriu trebuie facut testul de compresie. Poti citi articolul in original aici : http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M60...ikasil_problem |
Re: e46, s-au pus motoare din nikasil ?
Quote:
|
Re: e46, s-au pus motoare din nikasil ?
Au fost probleme si cu motoarele in 6 cilindri - M52 - insa pe E46 e o varianta imbunatatita a acestui motor - M52TUB dublu vanos cu care nu stiu sa se fi semnalat probleme din cauza benzinei.
|
Re: e46, s-au pus motoare din nikasil ?
Blocul din nikasil s-a pus si pe E36 si pe E46 si pe E39 pe motoarele in 6 cilindri avant codul motor M52 tip S3, cele cu galeria de admisie cocosata,aia mai gatuita!Acest motor s-a fabricat intre 1995 si 1998.
Pe langa cel in 6 cilindri am inteles ca mai este o problema asemanatoare la V8! |
Re: e46, s-au pus motoare din nikasil ?
Quote:
|
Re: e46, s-au pus motoare din nikasil ?
myky99 are dreptate...
|
Re: e46, s-au pus motoare din nikasil ?
Quote:
|
Re: e46, s-au pus motoare din nikasil ?
Quote:
|
Re: e46, s-au pus motoare din nikasil ?
Quote:
Eu am avut o problema din cauza la nikasilul ala cu un 523. Motorul mergea extraordinar de frumos dar a inceput sa pape ulei grav de tot.Gen 2-3 litri la 1500 de km sa zic asa.Nu am avut ce sa ii fac, si a trebuit sa schimb motorul. Oricum astea sunt cazuri la cateva sute/mi de motoare. Nu pica ele chiar asa usor.Cand cumperi un motor cu bloc din nikasil trebuie neaparat verificat compresia si o inspectie mai amanuntita a motorului.Daca totul e ok nu pica asa usor! Eu am cumparat masina noaptea si la 3 zile i-am facut schimbul de ulei si consumabile si apoi in 2000 de km,facuti in 2 zile(Romania-Italia) mi s-a aprins becul la ulei,asta in conditiile in care nu scoatea fum deloc!Mortii lui.......... |
All times are GMT +2. The time now is 21:44. |
- Copyright 2024 4Tuning