Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Scuterul meu (https://forum.4tuning.ro/604-scuterul-meu.html)
-   -   Gilera Typhoon (https://forum.4tuning.ro/604-scuterul-meu/327915-gilera-typhoon.html)

CataTheDoctor 17-07-12 12:57

Gilera Typhoon

1 Attachment(s)
Bun..in trecut mai aveam cont aici dar am pierdut mail-ul si nu am mai putut recupera parola.In fine...nu asta conteaza
Am decis sa imi prezint scuterul achizitionat abea ieri,dupa cateva f12,mbk-uri,etc am ajuns la acest Piaggio(gilera) care nu e intr-o stare stralucita de estetic vorbind,motorul a primit un set nou recent de la fostul proprietar...si stiu sigur asta deoarece sunt prieten cu mecanicul care a lucrat la el.
Abea dupa ce lam cumparat i-am schimbat semnalizarile din bord( 1 era crapata si cealalta nu era deloc),filtrul de aer si voi continua cu schimbarea manetei de acceleratie care face figuri fiind o improvizatie majora.Am mai cumparat mansoane cu tot cu maneta de acceleratie si un spray pentru temperaturi ridicate pentru a vopsi toba,cricul si ce o mai fi.
Maine o sa tapitez saua urmand ca in viitorul apropiat sa il vopsesc (culoarea va fi galben-negru deoarece asa scrie in talonul de la primarie)
Si o poza dupa ce i-am schimbat semnalizarile.

CataTheDoctor 18-07-12 17:22

Re: Gilera Typhoon

Azi am vopsit toba si am montat mansoanele,nu am apucat sa fac poze...voi reveni maine cu 2-3 poze

Teodor148 20-07-12 16:06

Frumos:-) Arata binisor, dar mai are cateva zgarieturi, dar se rezolva. :)
Setul nou e original de 49cc? sau mai mare?

CataTheDoctor 20-07-12 16:14

1 Attachment(s)
Da este un set original de piaggio,azi i-am demontat carenele si luni pleaca la vopsit.
P.S. Scuza-ti decorul dar impart garajul cu inca o persoana.

Teodor148 20-07-12 16:19

Quote:

Originally Posted by CataTheDoctor (Post 5109339)
Da este un set original de piaggio,azi i-am demontat carenele si luni pleaca la vopsit.
P.S. Scuza-ti decorul dar impart garajul cu inca o persoana.