Ford Focus ST 370+
17 Attachment(s)
Intr-un segment de piata dominat de grupul VAG prin motorul sau 2,0TFSI indiferent ca este montat pe o Cupra un GTI sau un S3 mai exista si alegeri alternative.
Alegere alternativa nu inseamna automat ‘the best from the rest’, cat poate o dorinta de a nu te conforma trendului sau o afinitate mai mare catre un alt brand. Ei bine care a fost motivatia lui Florin cand a ales Fordul Focus ST nu stim si nici nu tinem neaparat sa aflam, deoarece pentru noi a fost mult mai interesant sa vedem dezvoltarea acestui proiect, lucru care nu s-a intamplat peste noapte ci in etape ce s-au intins pe parcursul unor luni bune. Inceputul a fost clasic ca pentru orice masina turbo, evacuare turboback Milltek si kit intercooler Forge. Dupa cateva luni, cand deja a intervenit binecunoscuta rutina in orice relatie om-masina, perioada in care ajungi sa realizezi punctele forte, dar si pe cele slabe ale partenerei, a venit momentul unor noi picanterii de natura sa revitalizeze senzatiile in cadrul cuplului mai sus mentionat. Drept urmare au fost integrate o admisie CAI Puma Speed, un set de amortizoare Bilstein B6, un blocant Quaife, discuri de frana fata-spate cu clopot din ergal Omni Competition impreuna cu placute de frana Omni Competition si furtunase de frana cu camasa metalica Goodridge. Rezultatul dupa acest set de upgradeuri a fost o masina foarte bine echilibrata din toate punctele de vedere insa careia parca ii lipsea ceva, un factor X greu de definit dar pe care totusi nu il poti ignora . Si astfel au mai trecut cateva luni bune in care Florin a incercat sa identifice acel factor X, iar cand a reusit acesta s-a numit Dream Science Stage 4. Combinand piesele deja existente cu turbina AET K6 hibrid, injectoarele de 440 cc, oilcoolerul de Focus RS Mk2 si o resoftare specifica pentru noua configuratie, oferita tot de catre Dream Science, rezultatul a facut sa merite asteptarea. Daca nu ne credeti…….il puteti intreba pe Florin. |
Re: Ford Focus ST 370+
foarte tare prezentarea si masina !
felicitari ! |
Re: Ford Focus ST 370+
f frumos !
felicitari |
Re: Ford Focus ST 370+
Motorul interesant ... masina in schimb fiind FWD cu o distributie a maselor cel putin indoielnica, nu poate starni cel mai mic interes dpdv sportiv.
|
Re: Ford Focus ST 370+
Defineste "sportiv" :)
Drag? Vtm? Circuit? In ultimul timp nu prea am mai vazut masini cu motor fata si rwd decat in drag. Prin wtcc Bmw-urile nu prea se vad de Seat si Chevrolet. Handicapul masinii cu "totul in fata" poate fi redus cu modificari bine alese ale suspensiei si barilor de rigidizare. Pana la urma totul se rezuma la dorintele proprietarului, ca nimeni nu cred ca incepe un proiect real de drag cu o masina cu fwd si motor fata. |
Re: Ford Focus ST 370+
Proprietarul si-a dorit o masina cu performante mai bune decat cele de serie si fara neajunsuri in utilizarea cotidiana.
Pana in acest moment a avut destule masini cu toate variantele de tractiune: fata, spate si 4x4, insa cu toate acestea nu considera performanta la acceleratia in linie dreapta ca fiind unicul sau target. Prin urmare acest proiect nu trebuie asimilat ca unul cu scop declarat pentru drag. |
Re: Ford Focus ST 370+
cred ca se referea la faptul ca atunci cand iei o curba nitel mai tare, la rhaturile astea (toate)cu tractiune fata pleaca botul pe cauciucuri taras; la spate dc dai gaz sau o lasi din frana iesi, la 4x4 la fel...la fata iesi prin parapet
dar pt plimbare lejera, depasiri, mers pe strada nitel mai repede e fff bine.. |
Re: Ford Focus ST 370+
Ia verifica tu ce timpi scot rahaturile astea FWD pe Ring. Suficiente curbe acolo ?
|
Re: Ford Focus ST 370+
Hai sa nu facem pe topicul oamenilor un versus fwd vs restul lumii.
Multumesc! |
Re: Ford Focus ST 370+
Quote:
|
Re: Ford Focus ST 370+
Depinde de viteza cu care iei curba,si mai ales dc o vezi..vorbim de drumurile noastre,nu de ring...ai condus vreuna p.acolo?ca eu am condus multe la noi,autohton...si nu vb din filmulete...
|
Re: Ford Focus ST 370+
atat ST cat si RS ul au fost foarte laudate la cum pun puterea jos in conditii de condus la limita , presupun ca un LSD va rezolva o parte din probleme [ rs ul are asa ceva de serie ] , nici suspensia nu a fost neglijata din ce vad eu acolo , asa ca reprezinta un + adus manevrabilitatii masinii ! felicitari pentru rezultate
|
Re: Ford Focus ST 370+
Dupa cum am mentionat anterior masina are montat un blocant Quaife.
Legat de discutia anterioara suntem de acord cu Bluey, nu tinem sa transformam acest topic intr-un fwd Vs rwd Vs awd, deoarece fiecare are o parere personala mai mult sau mai putin intemeiata insa nimeni nu poate afirma nimic in mod concret despre aceasta masina (in afara de proprietar) deoarece nu a condus-o si prin urmare intreaga discutie este pur teoretica si lipsita de consistenta. |
Re: Ford Focus ST 370+
|
All times are GMT +2. The time now is 13:14. |
- Copyright 2024 4Tuning