Masina mea: Corsarino Mantzel Corsa B 1.6 16v
7 Attachment(s)
Salut. Anul trecut mi-am cumparat si eu o Corsa B din 98.
Mi-am dorit o masina mica, usoara si puternica pentru a participa cu ea la curse de indemanare. Am gasit-o pe 4tuning, in Bucuresti. Am mers cu ea si mi-a placut. Dragoste la prima vedere. Motorul tragea f. bine desi avea 180000 km. Mai jos sunt chiar fotografiile din anuntul de vanzare. Si m-am apucat de ea. Intai i-am dat jos folia argintie. Apoi am inspectat toata caroseria. Am gasit 2 gauri in podea in spatele aripilor fata, si gaura de la hayon pe unde iese axul stergatorului mancata de rugina. In rest masina perfecta, foarte bine conservata pt. varsta ei. Am decupat podeaua, sudat cu CO2, tratat cu o substanta antirugina, etansat cu mastic, rezolvat. Hayonul reparat in acelasi mod, revopsit. A urmat motorul. Oricum scotea putin fum albastru, asa ca m-am hotarat sa desfac motorul. Bine, eram si eu putin curios sa vad ce era pe acolo!!! Inainte de aceasta operatiune m-am documentat bine pe net(cam 3 luni pt. motor si vreo 6 in total) in special pe migweb(sunt tari de tot baietii din U.K.) si am intrebat in stanga si-n dreapta pe la baieti priceputi. Tin sa le multumesc, in ordine aleatoare, tuturor celor ce m-au ajutat. Florin Mocanu, teste compresie, tester motor. Viorel zis "Bujie", motociclist vechi, mecanic, a desfacut si montatat tot; Dragos Trifonescu, alergator VTM; Ionut zis si CRC, bate tot la liniute cu Fiat Uno turbo, 13 si ceva pe 400m!!! Florin Musculescu, taticul BMW-urilor tunate, drifter/one man show; Petrus, mecanic super meserias. Firma Vianor Braila si Vianor Bucuresti, pentru geometrie, service roti, cauciucuri; George Nistor, alergator VTM; Zoli de la Ta Technix, sfaturi suspensie sport, bucse polyuretan; Emil Bucuresti, s-a ocupat de chiuloasa; Dany Bucuresti, tips&tricks admisie directa Mantzel; Lulu, piese Opel, tester; Sper ca n-am uitat pe nimeni. Si l-am desfacut. The Engine. Surprize placute si neplacute. Blocul motor impecabil, dupa 180000 km inca are urmele de la honuiala din fabrica. La vechea mea Dacie cilindrii erau oglinda pe la 50000. Alta surpriza placuta cuzinetii palier si biele intacti. Acum si partea intunecata. Segmentii de ungere blocati in piston, vreo 2 simeringuri supape se alergau libere pe-acolo! |
Re: Corsarino Corsa B 1.6 16v
foarte tare masinuta ta!sincer e prima corsa cu motor de 1.6 16V de care aud!din cate se vede si ai spus si tu arata f bine.acum in ce stadiu este?
|
6 Attachment(s)
Salut Marius. In Braila mai sunt 2 Corsa GSI cu motor 1.6 16v.
Pe scurt masina e pregatita pt. inceperea campionatului CNIA 2012. Inca de la inceput nu am vrut sa aduc prea multe modificari la exterior, ci mai mult la performante, sa o fac cat mai echilibrata, fara sa cad in extreme. Am umblat mai mult la motor(care avea de fabrica 106 CP), am pus totul nou in el si am "adaugat" ceva caluti. Partea proasta este ca a cam inceput sa faca praf ambreiaje si mai nou a spart pinionul de tr.1 in cutie. Chiar acum a suferit un transplant de cutie, am pus o F15 in locul cutiei F17(care suporta cuplu mai mare) si e pe drum un disc de ambreiaj heavy duty. Ca veni vorba de cutie, caut un grup de 3,74 si un pinion de tr. intai 3,73:1(41 cu 11 dinti), ca vreau sa repar cutia F17 care e mai tare ca F15. Si vreau sa fac un pinion custom pt. treapta a 5-a. Am nevoie de ceva informatii unde as putea sa-l fac sau daca stiti pe cineva cu piesele de mai sus. Grupul si pinionul tr. 1 pot fi de pe orice cutie F13, F15, F17 cu terminatia CR nu WR. Multumesc anticipat. Asta e cutia veche. Si cea noua. Sa continuam de unde am ramas. Adica de la motor. Daca tot l-am desfacut am hotarat sa fac ceva ajustari. Chiuloasa a fost portata si apoi comprimata. Am gasit apoi o informatie pe migweb f. interesanta, si anume ca acest motor a fost proiectat de inginerii de la Lotus pt. Opel(GM ambele companii). Prototipul producea in jur de 150 CP dintr-o capacitate de 1,6 l. Cei de la Opel au decis ca e prea puternic si ar fi putut sa le afecteze vanzarile la masinile cu motoare mai mari(cum ar fi Calibra 2.0 l, 150 CP), asa ca l-au retrimis la Lotus sa-i micsoreze puterea. Acestia au proiectat o galerie de admisie f. restrictiva si lunga(i se mai spune galeria "spaghetti"). Astfel motorul a ajuns la 106-109 CP. Vestea buna este ca daca elimini aceasta galerie contorsionata si o inlocuiesti cu o admisie directa gen Mantzel sau Dbilass obtii multi CP dintr-un motor aspirat, asta pt. ca motorul este f. bun, bine proiectat. La alte motoare nu obtii prea mult modificand o galerie de admisie. Asa ca m-am pus pe cautat Mantzel si Dbilass pe eBay. Licitatiile incepeau pe la 150 Lire sterline sau euro si se terminau pe la 300, +transportul probabil vreo 100. Prea mult pentru mine. Dupa indelungi discutii cu Dany din Bucuresti(multumesc Dany pt. sfaturi) si dupa o luna de discutii pe migweb am hotarat sa-mi fac eu singur o admisie Mantzel(care impreuna cu Chip Mantzel creste puterea cu 21 CP). Dar nu-mi placea niciuna din cele copiate de ceilalti, nu era o copie exacta cu cea Mantzel-si am banuit eu ca se pierd niste caluti. Asa ca am facut una identica(numai eu stiu prin ce am trecut ca sa iasa asa). Multumesc lui Viorel-"Bujie" pt. montaj. Aveti mai jos originalul si copia. Astept impresiile voastre. |
Re: Corsarino Corsa B 1.6 16v
foarte tare!cat te-a costat sa faci aia?
|
Re: Corsarino Corsa B 1.6 16v
Nu m-a costat 3-400 euro cum sunt pe eBay. Cu materiale si ce am dat pe la meseriasi ma apropii de 300 lei. In rest am dat eu gaurile si filetele, eu am taiat totul, am polizat, am finisat, am dat cu o solutie protectie, am vopsit, am calculat masurat unghiurile, am facut sticker-ul. La prima am muncit vreo 10 zile si am aruncat-o ca nu mi-a placut cum a iesit, la a doua am muncit tot vreo 10 zile. Am mai facut 2 pt. prieteni, au fost gata cam in 6-7 zile.
Dar am uitat de munca, satisfactia e maximaaa! In a-ntaia daca mergi la relanti si calci acceleratia rupe aderenta, daca mergi la 4000 constant si o calci-rupe iar, daca esti la 6000 si apesi-rupe, rupe tot, rupe si cu a-doua. Practic a trebuit sa invat sa merg cu masina mea. Daca apesi prea tare stai pe loc, trebuie sa calci atat cat trebuie, fin si progresiv. E super senzatia. |
Re: Corsarino Corsa B 1.6 16v
Nu esti cam optimist cu cei 21 de cai numai din admisie si electronica?
|
1 Attachment(s)
Ma bucur de vizita. Am citit multe posturi de ale tale pe forum. Si chiar esti unul de la care am invatat cate ceva.
Nu eu sunt optimist. Asa promitea firma Mantzel cu ceva ani in urma(astazi nu se mai fabrica aceasta admisie, probabil nu mai e cerere, nici masina nu se mai fabrica). Venea kit compus din admisie, chip, un capac pt egr, garnituri, niste furtune si spuneau ca scotea 21 CP. Cei de la Dbilass, erau mai modesti-promiteau 15 CP dar un cuplu mai bun si liniar. Am mai gasit deasemenea pe site-uri din UK ca unele copii Mantzel scot puteri similare cu originalul. Din motorul meu cei de la SBD Anglia scot 245 CP, aspirat fara sa mareasca cilindreea si cu chiuloasa de c16xe scot 256CP. La astia e cu dyno, nu din vorbe. Motorul e f. reusit si se preteaza la tuning. Stii cumva un grup de 3,74 pt o cutie F15cr sau F17cr? Am gresit ceva. Cei de la Dbilas promiteau 20 CP, iar cei de la Lexmaul "doar" 15 si cuplu mai bun. Uite si un grafic de la ei. |
Re: Corsarino Corsa B 1.6 16v
Salut, frumoasa masina.
Un video nu ai? |
Re: Corsarino Corsa B 1.6 16v
Sa ai grija de ea...ca nu-s multe GSi pe strada.
Imi si imaginez cum e senzatia cand te intreaba cineva ...si? cati cai are masina asta? ... Iar tu Raspunzi "de la 120 incolo =)))" Presupun ca ramane tablou. |
Quote:
Quote:
Cei mai multi cred ca are motor de un litru, si ma intreaba cat consuma. Mai am de facut ceva detalii pe la la motor, dupa care sper sa o duc la un dyno. |
Re: Corsarino Corsa B 1.6 16v
chiar asa...cat iti consuma?
|
1 Attachment(s)
Asta e ultima Corsa care a primit o galerie tip Mantzel de la mine. Este 1.4 16v, are si axe cu came, evacuare marita cap coada. Bate multe masini la liniute. Faza tare a fost ca dupa montaj nu tragea de loc masina. Se plafona pe la 5000 de ture. S-a intors suparat, ca el da jos admisia. Ne-am invartit un pic pe langa ea, am accelerat-o si tot asa facea. Dupa ce a scos cheia din contact si a repornit, a inceput sa traga rau. S-a intors fericit. Ce se intamplase de fapt: a pus contactul cu niste senzori decuplati si nu prea i-a placut calculatorului. Dupa ce a scos cheia s-a resetat.
Mai am doua galerii tip Mantzel incepute. Daca am timp le termin intr-o saptamana sau doua. Altele nu mai fac ca nu mai am materiale si nici timp. Se potrivesc pe motoarele puse pe Tigra si Corsa x14xe, x16xe si c16xe(la acesta trebuie cumparata si o galerie inferiora de x16xe). Daca e cineva interesat il rog sa dea PM. Quote:
|
Re: Maşina mea: Corsarino Corsa B 1.6 16v
2 Attachment(s)
In urma cu 2 saptamani mi-am cumparat niste jante ce mi-au placut, au buza polishata, sunt putin mai late. Inca nu le-am pus pe masina. M-am plictisit de celelalte.
Asa ca cele vechi sunt de vanzare. http://piese-auto.anunturi-auto.4tun...-11080705.html |
Re: Maşina mea: Corsarino Corsa B 1.6 16v
Quote:
Vad ca tu esti croit pe indemanare......pentru genul asta de competitii nu cai multi iti trebuie ci o tinuta de drum buna si frana de mana hidraulica :D ....aaa si servo directie. Am participat si eu mai demult la Brasov la o asemenea "invarteala" si nu s-a sfarsit prea bine, fara servo e greu, plus ca frana de mana nu imi tinea. |
Re: Maşina mea: Corsarino Corsa B 1.6 16v
Cunosc admisia Lexmaul pe care o ai. Are un prieten pe o Calibra 2.0 8v. Lexmaul promite ca da mai mult cuplu pe o plaja larga de turatie si mai putini cai(ceea ce e f. bine). La Mantzel puterea creste la turatie mare(are un varf pe la 6500 ture).
Stiu ca la indemanare nu trebuie putere mare. Anul trecut am castigat 3 etape la grupa mea cu o Dacie pregatita de mine. Ultima etapa am castigat-o cu Corsa stock. Am crescut puterea ca nu pot sa las masina asa! Ma-ntelegi, nu? Trebuie sa modific eu ceva la ea. Am servo directie la Corsa dar la Dacie nu aveam. Iar la frana de mana am vrut sa-i fac hidraulica, dar m-am oprit momentan. Am si ABS si am conducte separate la rotile spate. Nu am vrut sa unesc conductele inainte de pompa de frana de mana si sa le despart dupa ce trecea de ea ca nu mai functiona ABS-ul ca lumea, si nu vreau sa renunt la el. Pot sa o rezolv cu o frana de mana mai scumpa(stii tu de care) dar mai astept putin, momentan ma descurc asa. |
Re: Maşina mea: Corsarino Corsa B 1.6 16v
Quote:
Daca vrei sa ai acceleratie puternica, pune-ti un f13cr, la care ii schimbi pinionul si grupul cu unele de la un f13wr 4.18 (sau f10 4.18 pentru ca il gasesti mai usor) |
Re: Maşina mea: Corsarino Corsa B 1.6 16v
3 Attachment(s)
Multumesc Cosmin pt. sugestii. Momentan pastrez cutia F15 si o repar pe cea veche sa o tin de rezerva.
Intre timp am schimbat si discul de ambreiaj si placa de presiune. Am pus un disc custom cu un material de frictiune mai rezistent(daca e cineva interesat de discuri ambreiaj heavy-duty pt. orice masina, pot sa va recomand un prieten care mi-a facut si mie), cel vechi era lucios ca sticla, iar placa de presiune era mov. Trebuie sa caut o solutie ca sa nu mai prajesc ambreiajul, cred ca nu mai face fata cel stock la puterea actuala(si as vrea sa mai creasca). In ultima saptamana am pregatit masina pt. Cupa Keles, a doua etapa din C.J.I.A. Braila unde am obtinut locul 1. Sunt f. multumit de cum reactioneaza masina, mai sunt necesare mici ajustari(multumesc Musculescu pt. "setarile" de la fata locului). Saptamana urmatoare incepe C.N.I.A. al Romaniei, prima etapa are loc la Bucuresti la Baneasa Shoping Center. Sper sa-mi tineti pumnii;), masina sa reziste iar eu sa ma descurc. |
Re: Maşina mea: Corsarino Corsa B 1.6 16v
stai linistit ca admisia aia nu iti da atata putere incat sa nu tina ambreiajul stoc. daca iti ajuta la ceva, poti schimba si volanta cu una mai usoara, de pe c16nz de exemplu, care e cu 3kg mai usoara (le-am comparat eu inainte sa fac schimbarea)
|
Re: Maşina mea: Corsarino Corsa B 1.6 16v
felicitarile mele domnu' pt cupa castigata la Cupa Kelles!!!
|
Re: Maşina mea: Corsarino Corsa B 1.6 16v
2 Attachment(s)
Quote:
Dupa schimbarea volantei motorul se tureaza o idee mai usor, insa la mersul in oras se conduce ceva mai greu, opream motorul destul de usor la semafor. Mai sunt dezavantaje, in transmisie se simt niste "socuri" si o pierdere de cuplu, iar volanta se incinge f. usor in regim de cursa si incepe ambreiajul sa patineze. Daca vor mai aparea probleme pe partea de ambreiaj o sa revin la vechea volanta. Un singur avantaj si mai multe dezavantaje! Quote:
|
Re: Maşina mea: Corsarino Corsa B 1.6 16v
poate ne gasim si noi intr-o seara sa vad si eu masina.sunt ff curios de ce este capabila!:D
|
Re: Maşina mea: Corsarino Corsa B 1.6 16v
Cu placere Marius. Am telefonul la profil si la link-urile din semnatura. De obicei seara dupa 6-7 sunt mai liber, da si tu un beep.
|
Re: Maşina mea: Corsarino Corsa B 1.6 16v
5 Attachment(s)
Scuze ca nu am mai postat cam demult. Am avut altele pe cap.
Am iesit pe 4(la A1) la Bucuresti la prima etapa. Dezamagitor. Am ratat marsarierul in ambele manse dar si baietii au fost buni tare. Am o problema cu care nu m-am mai intalnit pana acum: cand e cald afara peste 25 grade, nu mai trage asa bine motorul, parca se inmoaie un pic. Am pus-o pe un tester si nu are nimic in neregula. AFR-ul la relanti 14,6(cam sarac). I-am masurat si compresia si mi-a iesit 16 pe linie(dupa segmentare la 1500 km de rodaj mi-a iesit 14,7-14,9). O sa izolez toata admisia sa nu am deloc aer cald + banda azbest pe evacuare. Intre timp am mai terminat o admisie tip Mantzel. A ajuns la Bucuresti la Cristi pe un Opel Corsa 1,4 16V. Poze inainte s-o pun la curier. Mai am una singura. |
Re: Maşina mea: Corsarino Corsa B 1.6 16v
arata bine si pare scumpa. cine a facut-o, se vede ca se pricepe.
|
Re: Maşina mea: Corsarino Corsa B 1.6 16v
ESti sef daca ai compresia aia. Eu sper sa trec de 14,5 dar inca sunt in rodaj si e greu :)
Cat despre problema cu inmuiatu`.....e posibil ca la indemanare sa se incalzeasca mai rau pt ca nu faci viteza f mare incat sa raceasca f bine si sa mergi cu gmv-ul pornit, am impresia ca e cel mai mare consumator daca nu ma insel si e logic sa se mai inmoaie puterea. Pune-i termostat sa deschida mai devreme, termocupla....si cum ai zis si tu..izolezi termo tot ce e de izolat. |
Re: Maşina mea: Corsarino Corsa B 1.6 16v
Quote:
Quote:
Ce este ala gmv ca nu stiu? Si la termostat cum il fac sa deschida mai devreme? Asta deschide la 92 grade. Referitor la izolare termica mi-am facut 2 garnituri din clingherit de 3 mm pe care le montez sub admisia Mantzel(ca sa opresc transferul termic dintre Mantzel si galeria inferioara) si imi fac o garnitura dintr-un material adus de afara, f. bun izolator, grosime 8 mm, pe care o montez intre chiulasa si galeria de admisie inferioara. In acest fel voi avea punti termice doar prin suruburi si sper eu sa scad mult temperatura in admisie. |
Re: Maşina mea: Corsarino Corsa B 1.6 16v
Quote:
|
Re: Maşina mea: Corsarino Corsa B 1.6 16v
la mine termostatul deschidea cu cateva grade mai repede dupa ce i-am dat niste gauri mici in supapa si am taiat putin din arc. Treaba romaneasca dar m-a ajutat, pentru ca nu gasisem niciun alt termostat la vremea de atunci sa se potriveasca in carcasa si sa deschida mai devreme.
|
Re: Maşina mea: Corsarino Corsa B 1.6 16v
1 Attachment(s)
Multumesc Bobby si Cosmin pt. sfaturi.
Cosmin, cat de mici si cate trebuie sa fie gaurile? Arata-mi pe poza de mai jos unde trebuie gaurit. Din arc tai o spira? Multumesc. |
Re: Maşina mea: Corsarino Corsa B 1.6 16v
2 Attachment(s)
Am gasit doua poze. Modificarile astea le-am facut acum 2-3 ani si imi amintesc ca imi coborase temperatura cu cateva grade. Habar n-am daca modificarile au vreo sustinere logica sau daca pot afecta in mod negativ termostatul, cert este ca de atunci merg cu el si nu mi-a mai facut probleme.
In orice caz, motoarele astea sunt facute sa mearga foarte incins. Eu am patit-o cand mi s-a spart radiatorul din cauza temperaturii si presiunii, si de-atunci mi-am pus termocupla de cielo care deschide mai devreme. Chiar daca in oras ventilatorul porneste des si e stresat mult mai mult decat cu termocupla normala, ma simt eu mai linistit cand nu trece apa de 97 grade. Revenind la modificari Din arc am taiat cu un biax, dar putin,cat sa nu se mai suprapuna ultimele doua spire de jos. Referitor la scaderea puterii cu cresterea temperaturii: si eu am observat asta, si in plus mie mi se intampla si daca urc pe munte, simt ca nu mai are vlaga. |
Re: Maşina mea: Corsarino Corsa B 1.6 16v
Cosmin, mai clar de atat nu se putea. Multumesc. Gaurile alea permit trecerea unei cantitati mici de apa tot timpul, si probabil in felul asta ajunge mai greu la temperatura cand deschide termostatul. Dar iarna nu ai probleme cu incalzirea motorului si a caloriferului din masina?
|
Re: Maşina mea: Corsarino Corsa B 1.6 16v
n-am nicio problema iarna, se incalzeste normal
|
Re: Maşina mea: Corsarino Corsa B 1.6 16v
sal sunt din braila posesor al unei masini calibra 8v si cunosc masina ,intr-adevar masina trage f bn pentru o buburuza da clasa multor sportive din braila ,felicitari pentru admisia mantzel o copie reusita si la un pret decent ,la cate modificari ai spus ca are la motor ajung sa cred ca masina are vreo 130 cai fara axe cu came sport desi pentru masinile aspirate calutii cresc destul de greu............nu cum am vazut in alte posturi si-a pus un filtru si ia dat 10 cai:)) destul de nostim oricum masina e f reusita bn echilibrata si trage ca o bestiuta felicitari pentru cele facute la ea si asteptam urmatoarele modificari...poate ceva turbo:P
|
Re: Maşina mea: Corsarino Corsa B 1.6 16v
2 Attachment(s)
Mi-ar placea turbo dar e prea scump si voi intra in alta grupa la CNIA. Asa ca o sa continuam cu aspirat. Am ceva frumos in proiect pt. Corsarino, dar deocamdata strang piese. Mi se pare un motor f. reusit si usor de modificat pt. performante decente.
Uite si logo-ul Corsarino. In urma cu cativa ani am avut o firma cu numele Corsarino. Atunci am gasit intr-un clipart mai vechi un baietel haios in salopete albastre, i-am schimbat hainele, i-am pus palaria de pirat si banda pe ochi si in mana i-am plasat o pizza. Acum dupa ce mi-am luat Corsa i-am schimbat pizza cu o sigla de Opel. Cum vi se pare? |
Re: Maşina mea: Corsarino Corsa B 1.6 16v
3 Attachment(s)
Am mai facut un roman fericit. Paul de la Galati a primit o galerie de la mine pt. o Tigra 1.6. Masina trage rau de tot fara galerie, abia astept sa o vad si dupa ce o monteaza.
In week-end Corsarino si cu mine am mai castigat 2 premii la concursul Cupa Avia Travel Braila. Locul 1 Clasament piloti si locul 2 Clasament general. |
Re: Maşina mea: Corsarino Corsa B 1.6 16v
2 filmulete de la concursul de sambata cu Corsarino.
https://www.youtube.com/watch?v=uuu31...feature=relmfu https://www.youtube.com/watch?v=4X40k...feature=relmfu Am pus azi injectoare de 1.8(rosii). Trage un pic mai bine, dar nu extraordinar. O sa incerc sa maresc si presiunea de benzina. Vreau un amestec mai bogat si nu stiu ce sa mai fac. Poate ma ajutati cu ceva sfaturi in directia asta. De la inceput m-am intrebat cum as putea imbogati amestecul si m-am lovit de urmatorul rationament: daca maresc presiunea de benzina, maresc injectoarele, etc., sonda lambda va simti ca amestecul e bogat si ECU va corecta pana aduce amestecul la AFR 14,6 cum e setat calculatorul. Totusi eu speram ca macar pe accelerare calculatorul sa nu tina cont de sonda lambda(cum se intampla la multe motoare) si astfel sa imbogateasca amestecul in sarcina. Dar acum 2 zile am pus-o pe un tester mai performant care mi-a gasit urmatoarea chestie: "imbogatire amestec in sarcina - dezactivat". Stie cineva cum se "activeaza"? Mai caut ceva piese, daca auziti pe undeva va rog dati-mi si mie un "beep": - axe came sport pt. x16xe(aprox 260-264 gr. si max. 11 mm lift). - 2 fulii axe came admis. evac. pt x16xe. - galerie admisie inferioara x16xe. Mai caut un CNC sa maresc clapeta si sa fac un alt fluture. Caut pe cineva sa-mi faca la sfarsit o resoftare(sau chip) si sa-mi ridice limita de turatie de la 6800 la 7300(la pret de criza:shock:). |
Re: Maşina mea: Corsarino Corsa B 1.6 16v
6 Attachment(s)
Astazi am pus-o pe un alt tester cu injectoarele de 1.8 si mi-a iesit amestecul mai sarac(15/1) decat cu injectoarele originale(14,6/1) iar timpul de injectie s-a modificat la 2,60 ms fata de 2,48 cu injectoarele originale. Adica invers fata de cum ma asteptam. In plus la relanti merge usor neregulat. Consumul de benzina mi-a scazut.
Corsarino a mai primit astazi 2 cadouri: un filtru benzina si slick-uri pe 14. Off topic: ultima foto " Din trafic ..." |
Re: Maşina mea: Corsarino Corsa B 1.6 16v
Felicitari pentru rezultatele obtinute!! Daca tot o folosesti pentru indemanare, niste jante pe 13 nu te-ar avantaja mai mult ? Ma gandesc ca acceleratia ar fi tare de tot.
|
Re: Maşina mea: Corsarino Corsa B 1.6 16v
Multumesc. As fi pus pe 13 ca sunt mai usoare, dar nu pot pt. ca am discuri de frana de 256 si roata pe 13 atinge etrierul. O sa o rezolv din cutie, chiar acum caut o cutie mai scurta.
In urma cu 2 zile am desfacut cutia veche si am gasit pinionul de atac f. uzat, dintii erau subtiri si ascutiti ca niste lame, iar la trenul fix un dinte lipsa. |
Re: Maşina mea: Corsarino Corsa B 1.6 16v
foarte interesant projectul tau si cu foarte mare ambitile ! felicitari pt palmaresul actual si succes pe mai departe cu "corsarinio" :P
|
All times are GMT +2. The time now is 13:44. |
- Copyright 2024 4Tuning