![]() |
Masini germane vs. Restu' marcilor
7 Attachment(s)
salut bajeti.....am deskis acest topic spre a vedea dak sunt multi adepti ai masinilor germane,bine facute si gandite dupa disciplina si ordinea nemteask fapt ce se reflecta in masinile de azi(Opel,Mercedes,Bmw,Audi,Volkswagen,Porsche,Man, Wiessman si altele)......as vrea sa aud parerile voastre pro sau contra Deutsche Automotive Machineries................io unul knd vad ceva MADE IN GERMANY ma indrept cu deplina incredere spre acel ceva ...........multumesc:D :D :D
|
Re: Masini germane vs. Restu' marcilor
Topicul asta va duce doar la cearta! Ca de obicei!
|
Re: Masini germane vs. Restu' marcilor
pai ai dreptate , ca daca iei o masina din germany chiar si la mana a doua , e mai buna decat dac o luai de la noi din targ. au alte drumuri. chiar dac le alearga nu da prin gropi ca la noi . si oricum sunt masini . ingrijite.....unele.:)))...bafta
|
Re: Masini germane vs. Restu' marcilor
cred k ideea topicului se referea la calitatea masinilor cand ies din fabrica,nu la cat de bine sunt intretinute;
eu personal daca ar fi acum sa-mi cumpar o masina as prefera o marca nemteasca fara sa stau prea mult pe ganduri;cu toate astea am auzit de la un prieten din afara care lucreaza la o reprezentanta vw ca passaturile noi cam au probleme;s-ar putea sa-si strice reputatia |
Re: Masini germane vs. Restu' marcilor
pai da ce e si altii care face masini? ori masina made in germania ori nimic frate
|
Re: Masini germane vs. Restu' marcilor
Quote:
|
Re: Masini germane vs. Restu' marcilor
Premiu pentru tehnologia TDI Power creata de Audi
Propulsorul diesel ce dezvolta 650 CP a impresionat juriul Ulrich Baretzky "Inginerul anului pentru design de motoare" Inca o data, Audi a dovedit ce inseamna sloganul "Progres prin Tehnologie" pe circuitele lumii prin obtinerea primei victorii a unei masini sport cu motor diesel in legendara intrecere de 24 ore de la Le Mans. Revolutionara tehnologie TDI a reusit sa se impuna si in competitie cu motoarele din Formula 1 si din alte categorii ale motorsportului. Un juriu format din specialisti ai revistei britanice "Race Engine Technology" a ales ca propulsorul V12 TDI (650 cai-putere) creat pentru prototipul Audi R10 TDI sa fie "Motorul de curse al anului 2006" si "Motorul alternativ de curse al anului". In numele AUDI AG, Ulrich Baretzky a primit trofeul "Race Engine of the Year" cu ocazia Expozitiei Mondiale a Profesionistilor din MotorSport, eveniment ce are loc la Köln. Directorul departamentului Tehnologia Motoarelor de la Audi Sport a fost distins si cu premiul "Inginerul anului pentru design de motoare" cu ocazia expozitiei internationale dedicate sporturilor cu motor. Audi R10 TDI este neinvins de la debutul ce a avut loc in luna martie 2006, cu ocazia cursei de 12 ore de la Sebring (SUA). Revolutionara masina sport cu propulsor diesel a luat parte la opt curse si a incheiat pe primul loc in fiecare situatie - o dovada impresionanta a eficientei dovedita de Audi TDI Power. Clientii Audi vor beneficia in curand de experienta castigata la Le Mans, prin dotarea modelului Q7 cu un motor V12 TDI ce dezvolta 500 cai-putere. Pretutindeni in lume, fiecare al doilea automobil Audi este livrat cu motor diesel - tendinta este in crestere Attached Thumbnails |
Re: Masini germane vs. Restu' marcilor
Quote:
|
Re: Masini germane vs. Restu' marcilor
o fi vreunu' cu passat tdi de 115 cp? :D
|
Re: Masini germane vs. Restu' marcilor
pasat tdi 105 cai da dupa flashtuning - 183 cai.
|
Re: Masini germane vs. Restu' marcilor
3 Attachment(s)
Platon911 i'mi pare rau (glumesc:lol: ) da trebue sa'ti aduc aminte ca VOVLO e inca lider incontestabil in lumea truck-urilor:-P
|
Re: Masini germane vs. Restu' marcilor
e topic special facut pentru discutii despre industrii auto din diferite tari...
|
All times are GMT +2. The time now is 05:01. |
- Copyright 2025 4Tuning