Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Masini de teren 4X4 (https://forum.4tuning.ro/470-masini-teren-4x4.html)
-   -   concept buggy din megan 1,6 (https://forum.4tuning.ro/470-masini-teren-4x4/309030-concept-buggy-megan-1-6-a.html)

butt3rfly 15-03-12 20:26

concept buggy din megan 1,6
 
Salut tuturor vreau sa cer si eu cateva sfaturi,o sa ma apuc in o sapt de facut un buggy dintr-un megan sport 1,6 anu 1997 (cel in 2 usi)...vreau doar idei folositoare nu sa se bage toti in seama aiurea,lucrez ca mecanic deci stiu ce si cum dar nu am facut pana acuma nimica de genu,intrebarile mele sunt urmatoarele pot sa pastrez sasiul si podeaua(nu toata partial)si sa modific doar punte roti etc....vreau sa incep prin a taia jos tot(haion,usi,aripi,capota etc..)inafara de sasiu nu mai folosesc in principiu mare lucru restul din teava,si o idee daca stie cineva e ok daca las tractiune fata(e mai putina munca)sau mut motorul in spate....cutie pentru4x4 din cate stiu eu nu este pentru motorul respectiv...mai am multe intrebari dar pe parcurs momentan vreau sa stiu cateva chestii de baza cu care sa incep.ms si nu comentati aiurea va rog

raresvintea 15-03-12 20:42

Re: concept buggy din megan 1,6
 
Caroseria deserveste pe post de sasiu, daca dai tre sa adaugi metal. Mai degraba iei partea din fata de la o alta masina, completa si faci un sasiu pe ea ca altfel taind stalpii risti sa se prabuseasca caroseria

butt3rfly 15-03-12 20:49

Re: concept buggy din megan 1,6