Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Zona tehnica Honda - Acura (https://forum.4tuning.ro/278-zona-tehnica-honda-acura.html)
-   -   Probleme Del Sol '92 (https://forum.4tuning.ro/278-zona-tehnica-honda-acura/297822-probleme-del-sol-92-a.html)

Slick 09-01-12 20:47

Probleme Del Sol '92
 
Salut !

Am un Del Sol din 92 cu motor de 1.5 16V. Motorul este de pe un Civic coupe din 94. Asa am cumparat masina.O am de vreo 2 ani si a mers impecabil. Nu i-am schimbat decat uleiul si bujiile. de ceva timp , cam de vreo 2 saptamani se comporta foarte ciudat.Cand o pornesc dimineata, la rece porneste foarte usor , motorul sta turat pe la vreo 1500 de ture iar dupa ce se incalzeste putin scade relantiul pe la 800 de ture...pana aici totul e normal. Dupa ce s-a incalzit motorul...pana ajunge indicatorul de temperatura pe la jumate...daca opresc motorul...sa zicem ca opresc la un magazin unde stau vreo 5 minute dupa care o pornesc iar, porneste foarte greu...tre sa dau la automat vreo 10 secunde, timp in care se aud ca niste rateuri in toba, iar dupa ce porneste sta relantiul foarte jos, la vreo 400 de ture, si se tureaza foarte greu pana pe la 2500 de ture, da in nas rau de tot si aproape ca nu pot sa plec de pe loc daca nu o turez mai mult de 2000 de ture. Daca am trecut de vreo 2500 de ture trage de rupe pana la turatie maxima dar cand scade sub 2000 de ture zici ca mor toti caii si mai raman decat vreo 10 iar relantiul scade iar pe 400 de ture.
Ati mai patit vreunul asa ceva? Nu cred ca e din aprindere...tind sa cred ca e din alimentare, din injectie...ori pompa din rezervor...ajutati-ma ca nu stiu ce sa-i fac ! e jenant sa ai o asemenea masina si sa-ti moara motorul la semafor sau sa partzaie in toba ca un trabant.

Nebunul_89 13-01-12 11:44

Re: Probleme Del Sol '92
 
Daca ai posibilitatea... eu zic sa incerci cu un alt delcou sa vezi ce se intampla.. sau cu un alt releu de pompa de benzina..:)

Slick 22-01-12 17:03

Re: Probleme Del Sol '92
 
Salut !

Se pare ca problema s-a agravat !
Am reusit astazi sa-mi fac putin timp sa ma ocup de masina. Am demontat clapeta de acceleratie si motorasul pas cu pas de pe galeria de admisie. Am curatat foarte foarte bine aceste doua piese cu spray pentru curata carburatoare. Acum arata ca noi, nici nu zici ca au fost vreodata montate pe masina. Le-am montat la loc, am verificat toate mufele, vacuum-urile si toti senzorii si totul parea OK. Motorul a pornit foarte usor, desi nu-l mai pornisem de 2 saptamani. Totul a mers foarte bine, tragea foarte bine si se tura in timp real...asta pana s-a incalzit motorul si limba indicatorului de temperatura a ajuns la jumate. Turatia la relanti insa nu a mai scazut pe 400-500 de ture, statea undeva la 1000 de ture dar cand apasam acceleratia intai dadea sa se opreasca si apoi se tura, dadea rateuri in toba si nu tragea bine deloc, nici la 5000-6000 de ture nu mai tragea .
Am ajuns acasa, am oprit motorul din cheie, m-am apucat sa scot bujiile sa vad daca sunt afumate. Am scos toate bujiile si toate aratau impecabil, erau perfect uscate si caramizii .
Am tras concluzia ca defectiunea nu provine de la aprindere ! Bujiile lucreaza foarte bine iar asta inseamna ca si delcoul si fisele si tot ce tine de aprindere lucreaza bine !!!
Dupa ce am montat bujiile la loc ... SURPRIZA !!! Nu a vrut sa mai porneasca DELOC . Am dat la automat in reprize vreo 15 - 20 de minute si nu a vrut sa porneasca deloc, nici macar semne ca ar vrea sa porneasca nu dadea. Dadea decat rateuri in toba si din cand in cand in admisie !!!
Nu am mai insistat si m-am retras in casa amortit de frigul de afara. M-am gandit ca a sarit de la punct de la atatea rateuri si ca nu mai porneste in veci.
Dupa vreo ora de stat in casa , timp in care mi-am vazut de alte treburi, am iesit pana la poarta sa conduc un prieten si am luat si cheia de la masina sa mai incerc o data .
SURPRIZA din nou !!! Nici nu am sucit bine cheia in contact ca a si pornit nemernica si din nou se comporta ca si cum nimic nu s-a intamplat !
CARE SA FIE EXPLICATIA ???
O fi de vina motorasul pas cu pas ?
O fi de vina vreun injector care intra in scurt cand se incalzeste ?

Manasel 23-01-12 00:30

Re: Probleme Del Sol '92
 
motorul tau are 2 sensori de apa unul pe partea cu admisia altu pe partea cu evacuarea pe colt,schimba-l pe cel de pe partea cu evacuarea.(ect-u)

Toyboy 30-01-12 22:48

Re: Probleme Del Sol '92
 
Quote:

Originally Posted by Manasel (Post 4841852)
motorul tau are 2 sensori de apa unul pe partea cu admisia altu pe partea cu evacuarea pe colt,schimba-l pe cel de pe partea cu evacuarea.(ect-u)

+1....


All times are GMT +2. The time now is 14:56.

- Copyright 2024 4Tuning