Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto (https://forum.4tuning.ro/22-troubleshooting-howto-mecanica-electrica-probleme-auto.html)
-   -   PROBLEME MARI SKODA OCTAVIA 1 (https://forum.4tuning.ro/22-troubleshooting-howto-mecanica-electrica-probleme-auto/290415-probleme-mari-skoda-octavia-1-a.html)

burnoutg4 23-11-11 22:26

PROBLEME MARI SKODA OCTAVIA 1
 
Va salut.

Dupa cum spune si titlul thread-ului , am probleme mari cu masina mea, o skoda octavia din 1999, motor 1.6 LX . Masina am luat-o acum o saptamana in stare perfecta de functionare.
Singura buba a masini, avea probleme cu acele din bord, avea momente in care nu mai faceau contact, nu mai idicau nimic, ramaneau jos ca si cum masina ar fi fost oprita.Uneori chiar si in timpul mersului dupa ce indicau fara probleme, cadeau jos.Insa mentionez ca nu facea mereu asta. Si cred acum vreo 3 zile s-a uitat tatal meu pe la sigurantele de sub bord (ii zisese cineva ca ar rezolva problema cu un releu montat nu stiu unde). si din neatentie a scos daca retin bine releul numarul 15 in timp ce masina mergea la relantii (am impresia ca cel care are legatura cu pompa de benzina). Masina a inceput sa mearga gatuit si s-a oprit. Apoi a pornit-o si a mers normal la relantii. A doua zi dimineata cand a m pornit masina au inceput problemele; deci:la relantii tine bine merge normal, insa daca incerc sa turez putin masina uneva intre 1000 si 2000 rpm masina nu se tureaza, mai exact acul urca foarte putin (in functie de cat se apasa pe acceleratie) si scade inapoi la relantii iar daca incerc sa turez maisna mai tare se aude un sunet ca si cum nu ar avea benzina ceva de genu, si aud si unele bubuituri pe teava de la exapament, dar dupa ce urca acul peste 2 mii masina merge in parametri normali. apoi daca scade iar sub 2000 la fel foarte greu il conving sa urce peste mai mult cu sprituri la acceleratie, ca si cum ar murii motorl;
Am pus-o pe 4 TESTERE diferite (inclusiv astazi la reprezentanta skoda) si nu are ABSOLUT NICIO EROARE. Doar la primul, imediat dupa ce am sesizat problemele erau niste erori legate de clapeta de la acceleratie injector si inca ceva, mentionez erau intermitente. Iar dupa ce baiatu le-a sters nu au mai aparut la nicun test inclusiv la el dupa ce lea sters.
Nu stiu ce sa-i main fac.Am schimabt si sonda unde se prinde acceleratie (ma refer la clapeta de la acceleratie, nu stiu exact cum se numeste), au masurat astazi si presiunea la pompma de benzina .masina nu prezinta niciun fel de eraore.

Daca cineva este dispus sa-mi citeasca toata povestea mai sus si are idee de asa ceva.am nevoi de ajutor.Orice este bine primit :):)

burnoutg4 24-11-11 21:23

Re: PROBLEME MARI SKODA OCTAVIA 1
 
Am rezolvat problema
Alternatorul era crapat. Cei de la reprezentanta skoda au reusit sa-i dea de cap...

Florin B. 24-04-12 14:53

Re: PROBLEME MARI SKODA OCTAVIA 1
 
Quote:

Originally Posted by burnoutg4 (Post 4738444)
Am rezolvat problema
Alternatorul era crapat. Cei de la reprezentanta skoda au reusit sa-i dea de cap...

Dar acele din bord ti-au mai facut faze?nici ale mele nu merg decat foarte rar si pentru putin timp.

burnoutg4 24-04-12 23:02

Re: PROBLEME MARI SKODA OCTAVIA 1
 
Salut!
Da, am rezolvat si problema cu acele.
Am gasit undeva pe un forum, nu mai retin exact care, ca sa fiu mai precis, tatal meu a cautat si a gasit pe cineva, si a sunat, si ia spus ca problema poate fi rezolvata cu un un releu montat suplimentar, nu stiu unde. El a rezolvat problema. Un releu costa in jur de 10 lei.
Incearca sa cauti pe vwforum, si o sa gasesti cu siguranta un topic legat de asa ceva.


PS: MARE ATENTIE, CAND UMBLII LA RELEE ( sper ca asa se numesc), SA NU SCOTI CUMVA VREUNUL DINTRE ELE IN TIMP CE MERGE MASINA. ASA A FACUT TATAL MEU SI APOI AU APARUT PROBLEMELE. A CRAPAT ALTERNATORU, CARE MAI APOI A FOST INLOCUIT.

SPER SATI FIE DE FOLOS, IMI PARE RAU PENTRU CA NUTI POT OFERII DETALII MAI EXACT DESPRE ACEASTA OPERATIE.

O SEARA PLACUTA!!!

Florin B. 25-04-12 19:23

Re: PROBLEME MARI SKODA OCTAVIA 1
 
Quote:

Originally Posted by burnoutg4 (Post 4996604)
Salut!
Da, am rezolvat si problema cu acele.
Am gasit undeva pe un forum, nu mai retin exact care, ca sa fiu mai precis, tatal meu a cautat si a gasit pe cineva, si a sunat, si ia spus ca problema poate fi rezolvata cu un un releu montat suplimentar, nu stiu unde. El a rezolvat problema. Un releu costa in jur de 10 lei.
Incearca sa cauti pe vwforum, si o sa gasesti cu siguranta un topic legat de asa ceva.


PS: MARE ATENTIE, CAND UMBLII LA RELEE ( sper ca asa se numesc), SA NU SCOTI CUMVA VREUNUL DINTRE ELE IN TIMP CE MERGE MASINA. ASA A FACUT TATAL MEU SI APOI AU APARUT PROBLEMELE. A CRAPAT ALTERNATORU, CARE MAI APOI A FOST INLOCUIT.

SPER SATI FIE DE FOLOS, IMI PARE RAU PENTRU CA NUTI POT OFERII DETALII MAI EXACT DESPRE ACEASTA OPERATIE.

O SEARA PLACUTA!!!

oricum multumesc pt informatii. o sa vad care e siguranta 15 cu motorul oprit apoi o voi scoate cu motorul pornit ca sa fiu sigur sa nu scot alta siguranta.


All times are GMT +2. The time now is 16:45.

- Copyright 2024 4Tuning