Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Masina mea BMW Seria 3 (https://forum.4tuning.ro/643-masina-mea-bmw-seria-3.html)
-   -   e30 2.8 24v Coupe 91" (https://forum.4tuning.ro/643-masina-mea-bmw-seria-3/288091-e30-2-8-24v-coupe-91-a.html)

PeTrE 12-11-11 16:32

e30 2.8 24v Coupe 91"
 
12 Attachment(s)
Masina la baza a fost un 316, ca modificari masina are momentan:
- motor 2.8 24v m52b28, cutie zf, motor provenit de un e36 din 98 hidramat
- blocant 3,91 carcasa mare
- radiator nissens nou de 2.4
- caseta directie de e36
- jante borbet B 17" 10j cu 8,5j
- jambe groase
- soft WPP
- punte cu discuri
Pe parte de rugina masina sta foarte bine avand cateva defecte, dar s-au rezolvat respectiv o contraripa in spate dreapta si in fata stanga unde pui cricul.
La masina urmeaza: evacuare borla pitesti, sa montez admisia de 2.5 si umflarea aripilor fiindca nu pot sa merg cu jantele, suspensie plus multe altele :)

frankie_let 12-11-11 17:09

Re: e30 2.8 24v Coupe 91"
 
foarte frumoase jantele...bafta cu proiectu in continuare.

PeTrE 12-11-11 17:12

Re: e30 2.8 24v Coupe 91"
 
3 Attachment(s)
Multumesc, jantele sunt luate de pe masina asta de la un forumist.

RIcKO 12-11-11 17:20

Re: e30 2.8 24v Coupe 91"
 
Daca faci ursul sa arate macar pe jumate ca a lui maniakul e bine :D, f tari jantele , le aveam si eu in gand intr-o perioada , bafta cu ursanul

Doc-ul 12-11-11 23:12

Re: e30 2.8 24v Coupe 91"
 
Quote:

Originally Posted by RIcKO (Post 4709395)
Daca faci ursul sa arate macar pe jumate ca a lui maniakul e bine :D, f tari jantele , le aveam si eu in gand intr-o perioada , bafta cu ursanul

cum ai reusit sa bagi vasc intre motor si radiator ? ce vasc e ?

PeTrE 12-11-11 23:33

Re: e30 2.8 24v Coupe 91"
 
mersi ricko cu siguranta o sa iasa, dar in timp ca e cam greu cu finantele. Doc elicea este de 745d din 2005, iar bimetalul l-am luat de la iustin nu stiu de ce motor este(iti aflu daca chiar e necesar), dar iese f putin inafara fata de cel de 2.8 care vine cu 1-2 cm mai in fata. Iti trebuie neaparat radiator de 2.4 numai modelul de la nissens, dar mare grija si aici ca au fabricat 2 modele pt 2.4 unul de 3,2 grosime si unul de 3,8 parca, tie iti trebuie ala mai subtire caruia ii decupezi putin din buza aia de sus in functie de cat de mare e diametrul elicei, a mea fiind mai mare in diametru.

Ce suspensie(numai reglabila!) imi recomandati care sa fie cat de cat ok si la pret si la calitate, ca in domeniul asta ieftin si bun nu exista.

Doc-ul 12-11-11 23:48

Re: e30 2.8 24v Coupe 91"
 
ma intereseaza si bimetalul de pe ce a fost. Elicea este la fel ca la 525d si la 530d ( E39 ) nu eram sigur din poza . Eu am radiator de e36 M3 ( BHER nou ) care este cu 1 cm mai lat ca ala al tau dar ca grosime nu stiu . Sa potrivit fara nici o modificare dar nu mai are loc vascul .
Astept informatia !

PS suspensia cel putin KW , nu raceland , TA tehnics sau alte porcarii !
Merci si bafta cu proiectul .

PeTrE 13-11-11 00:07

Re: e30 2.8 24v Coupe 91"
 
Quote:

Originally Posted by Doc-ul (Post 4710232)
ma intereseaza si bimetalul de pe ce a fost. Elicea este la fel ca la 525d si la 530d ( E39 ) nu eram sigur din poza . Eu am radiator de e36 M3 ( BHER nou ) care este cu 1 cm mai lat ca ala al tau dar ca grosime nu stiu . Sa potrivit fara nici o modificare dar nu mai are loc vascul .
Astept informatia !

PS suspensia cel putin KW , nu raceland , TA tehnics sau alte porcarii !
Merci si bafta cu proiectul .

M-am uitat in programul celor de la unixauto, iar radiatorul tau are 42 de mm grosime fata de 32 cat are al meu, probabil asta sa fie una din cauzele pentru care nu iti intra, oricum eu pana maine seara iti zic ce model e vasc-ul, dar de ce nu pui electroventilator cu termocontact si buton pe 3 trepte pe care sa ai:
-pornit tot timpul
-oprit
- si pe termocontact sa mearga cand e nevoie
?

Doc-ul 13-11-11 07:05

Re: e30 2.8 24v Coupe 91"
 
Quote:

Originally Posted by PeTrE (Post 4710255)
M-am uitat in programul celor de la unixauto, iar radiatorul tau are 42 de mm grosime fata de 32 cat are al meu, probabil asta sa fie una din cauzele pentru care nu iti intra, oricum eu pana maine seara iti zic ce model e vasc-ul, dar de ce nu pui electroventilator cu termocontact si buton pe 3 trepte pe care sa ai:
-pornit tot timpul
-oprit
- si pe termocontact sa mearga cand e nevoie
?

il am deja asa dar am vazut la tine vasc ; nu se incalzeste dar vreau sa para totul cat mai original !

ms

PeTrE 14-11-11 09:34

Re: e30 2.8 24v Coupe 91"
 
BMW 3 (E46), 330 i, M 54 B 30, M54306S3
Parametru:VL120R
SACHS
Cod : 25721

Asta e vascul de il am eu pe masina :) .

Doc-ul 14-11-11 10:37

Re: e30 2.8 24v Coupe 91"
 
Quote:

Originally Posted by PeTrE (Post 4712983)
BMW 3 (E46), 330 i, M 54 B 30, M54306S3
Parametru:VL120R
SACHS
Cod : 25721

Asta e vascul de il am eu pe masina :) .

ms mult !

viosobo 17-11-11 22:14

Re: e30 2.8 24v Coupe 91"
 
Quote:

Originally Posted by RIcKO (Post 4709395)
Daca faci ursul sa arate macar pe jumate ca a lui maniakul e bine :D, f tari jantele , le aveam si eu in gand intr-o perioada , bafta cu ursanul


mai frumos ca ala rosu cand a fost la mine :)) https://forum.4tuning.ro/482-masini-b...30-frumos.html

PeTrE 17-11-11 22:43

Re: e30 2.8 24v Coupe 91"
 
Masina arata la fel ca atunci, singurul ei defect al ei acum fata de atunci este fustita fata si faptul ca numai sunt jantele alea pe ea iti da impresia ca e vreun jaf... Pozele sunt de calitate slaba si nu se vede luciul vopselei, pe masina sunt aruncate enspe mii de jante fiindca momentan nu am banii necesari pentru umflarea aripilor. Daca ii pun jantele alea pe 17 si ii fac niste poze mai artistice garantez ca o sa zici ca arata de 2 ori mai bine ca atunci. Ursul rosu are m tech 1, aripile evazate, oglinzile acelea si cam atat la exterior, mare diferenta nefiind intre ele, dar simplul fapt ca are niste poze facute cum trebuie e tot ceea ce conteaza.

RideTheRiddle 19-11-11 13:29

Re: e30 2.8 24v Coupe 91"
 
am vazut-o de cateva ori prin oras, chiar arata bine masina!
motorul este ala de pe masina lui stefi nu?

PeTrE 20-11-11 02:15

Re: e30 2.8 24v Coupe 91"
 
da, de pe masina lui stefi, din pacate el nu sa bucurat de acest motor pe urs decat pana la 5000 de ture, fiindca atunci cand am pus ceasurile de 6 cilindri mi se plafona la 5000, ca sa aflu pe urma ca trebuiau facute niste strap-uri pe instalatie fiindca motorul provine de pe hidramata.


All times are GMT +2. The time now is 15:39.

- Copyright 2024 4Tuning