Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Alte Hobby-uri si Pasiuni (https://forum.4tuning.ro/654-hobby-uri-pasiuni.html)
-   -   tractoare...? (https://forum.4tuning.ro/654-hobby-uri-pasiuni/287793-tractoare.html)

TSC-Us 10-11-11 20:36

tractoare...?
 
mai este vreun tractorist pe aci' ca mine?
mai vb de una alta, ca intre tractoristi...:))

ps: sunt incepator, m-a invatat unu sa merg pe tractorul meu 1 minut si a plecat, atat!!!!!

iuly_007 11-11-11 15:06

Re: tractoare...?
 
hai sa-ncepem :)) tractorist si eu :twisted:

TSC-Us 11-11-11 20:53

Re: tractoare...?
 
Quote:

Originally Posted by iuly_007 (Post 4707045)
hai sa-ncepem :)) tractorist si eu :twisted:

salutare tractoristule...

acum am venit de la arat, sunt plecat de azi de dimineata. nu chiar asa de dimineata cum ar trebuii sa plece un tractorist adevarat, dar de pe la 10 am tot bagat.
am arat cam 12 ha si am ars' vreo ~80 l.
nu este chiar asa de usor precum pare.

eu am un new holland t4050f 2010 fab. de 97 cp, 4500 cm diesel.
acum 3 zile cand a fost prima mea zi de tractorist, am avut un plug reversibil cu 3 cormane, dar ghinion am dat cu plugul intr-o gura de teava pt irigatii si am faramat plugul. teava de irigatii era sub nivelul taranei, mai corect nu prea aveai cum sa o vezi. chiar ma uitam cate tevi de irigatii sunt pe campuri si nu suntem in stare sa le reparam, atat. am vb cu unii sa imi foreze si vor 130 e/m. cum era sa fii avut apa moca, cum lasase ceausescu!? pe zi ce trece imi dau seama ca dupa atata timp unele lucruri sunt sub anii 89 si este pacat, dar nu avem ce face!
un plug nou cu 3 cormane este vreo 6-7000 euro fara tva. ma doare capul si acum, dar il repar, desii este indoit si rupt in 2 locuri.
de 2 zile ma chinuii cu unul cu 2 cormane. saracia asta de plug ma dispera, cand ma uit in spate cat fac...ma apuca dracii, dar lucram cu ce avem.