Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Talcioc (https://forum.4tuning.ro/79-talcioc.html)
-   -   NOU S.A DESCHIS PIATA PRIMO (https://forum.4tuning.ro/79-talcioc/287660-deschis-piata-primo.html)

dice18 10-11-11 05:58

NOU S.A DESCHIS PIATA PRIMO
 
NOU! S-A DESCHIS PIATA PRIMO
S-A DESCHIS O NOUA PIATA AGRO-ALIMENTARA IN INCINTA BENZINARIEI PRIMO ( fosta discoteca primo ) str. DEZROBIRII NR.92
PIATA VA STA LA DISPOZITIE CU PROGRAMUL :
LUNI-VINERI :07-19
SAMBATA:07-16
DUMINICA:07-14


LEGUME FRUCTE
MACELARIE
CRAMA
MAGAZIN CHIMICALE
ALIMENTARA
MAGAZIN LACTATE-BRANZETURI
MAGAZIN HRANA ANIMALE
PLASTICE
DETERGENTI
PRODUSE TRADITIONALE
PESCARIE
REFRIGERATE PUI

dice18 28-02-12 07:09

Re: NOU S.A DESCHIS PIATA PRIMO
 
ANUNT IMPORTANT
aproape s-ainchis piata primo !

Sparkle_81 28-02-12 07:31

Re: NOU S.A DESCHIS PIATA PRIMO
 
:-P sunt curios urmatorul post, cum va fi !

dice18 04-03-12 10:57

Re: NOU S.A DESCHIS PIATA PRIMO
 
probabil s-a daramat piata primo :)))

Sparkle_81 04-03-12 12:04

Re: NOU S.A DESCHIS PIATA PRIMO
 
Are ceva deosebit topicul asta :-P :D

dice18 21-03-12 06:54

Re: NOU S.A DESCHIS PIATA PRIMO
 
am facut topicul ca sa fac reclama , ca aveam si eu o taraba de legume fructe in piata , dar a mers atat de bine incat cred ca daca vindeam prezervative la persoane cu varstele cuprinse intre 90 si 120 de ani aveam mai mult succes ...


All times are GMT +2. The time now is 02:14.

- Copyright 2026 4Tuning