![]() |
NOU S.A DESCHIS PIATA PRIMO
NOU! S-A DESCHIS PIATA PRIMO
S-A DESCHIS O NOUA PIATA AGRO-ALIMENTARA IN INCINTA BENZINARIEI PRIMO ( fosta discoteca primo ) str. DEZROBIRII NR.92 PIATA VA STA LA DISPOZITIE CU PROGRAMUL : LUNI-VINERI :07-19 SAMBATA:07-16 DUMINICA:07-14 LEGUME FRUCTE MACELARIE CRAMA MAGAZIN CHIMICALE ALIMENTARA MAGAZIN LACTATE-BRANZETURI MAGAZIN HRANA ANIMALE PLASTICE DETERGENTI PRODUSE TRADITIONALE PESCARIE REFRIGERATE PUI |
Re: NOU S.A DESCHIS PIATA PRIMO
ANUNT IMPORTANT
aproape s-ainchis piata primo ! |
Re: NOU S.A DESCHIS PIATA PRIMO
:-P sunt curios urmatorul post, cum va fi !
|
Re: NOU S.A DESCHIS PIATA PRIMO
probabil s-a daramat piata primo :)))
|
Re: NOU S.A DESCHIS PIATA PRIMO
Are ceva deosebit topicul asta :-P :D
|
Re: NOU S.A DESCHIS PIATA PRIMO
am facut topicul ca sa fac reclama , ca aveam si eu o taraba de legume fructe in piata , dar a mers atat de bine incat cred ca daca vindeam prezervative la persoane cu varstele cuprinse intre 90 si 120 de ani aveam mai mult succes ...
|
| All times are GMT +2. The time now is 02:14. |
- Copyright 2026 4Tuning