Honda S2000
Salutare tuturor! Am deschis acest topic , cu ocazia de a intreba posesori de Honde , cateva avantaje , dezavantaje , costuri de intretinere , reparare , ale pieselor si alte chestii ce mai implica , printre care cam si cat e impozitu pe an si o asigurare cam ce ar costa , daca se stie desigur, despre o anume masina , mai exact o Honda S2000 , caci m-am gandit eu bine si mult , pe la anu in vara sau toamna sa imi achizitionez aceasta masina (asta daca nu vine sfarsitul lumii :lol:). Astept ceva pareri , daca ar fii bine sau nu, sfaturi critici orice tine de aceasta masina si de achizitionarea ei. Multumesc anticipat!
|
Re: Honda S2000
Ma mir ca n-ai intrebat daca exista si diesel si cat consuma?! :???:
S2000 are motor de 2000 si taxe si asigurari ca la orice masina de 2000. Afara de ce se vede (daca stii cum arata) si ma refer la cele 2 locuri si faptul ca e decapotabila nu exista nici un dezavantaj fata de alta masina , dimpotriva! |
Re: Honda S2000
Quote:
ai cei 14.000 de euro pentru a cumpara masina, dar iti faci probleme la cei 400 de lei cat te costa asigurarea? interesant :shock: parerea mea, cumpara un audi tt, este net superior pentru ca e nemtesc, si iti raman si bani de asigurare |
Re: Honda S2000
Quote:
|
Re: Honda S2000
Quote:
|
Re: Honda S2000
M-am prins de ironie , dar am intrebat , ptr ca habar nam cat e asigurarea sau alte date tehnice , nu am chef de baza sau de misto , am bani sa o cumpar , dar trebuie sa ma informez intai de aceasta masina , stiu cum arata , stiu ce poate , stiu ca e fiabila , si credema nu as da o honda s2000 ptr un audi tt . Dar multumesc de ironie , si de raspunsuri. Si ma intreb oare care era problema daca intremab cat consuma? Nu vad ce ar fi in neregula , daca ma intereseaza si consumul , chiar daca stiu ca nu este o masina care sa o cumperi ptr mersul la consum , dar asa informativ , si intrebam oamenii care sunt posesori de S2000 uri , sa imi dea o parere. Nu am 10 ani sa fac posturi aiurea , nu am nici 10 ani de mecanica sau experienta in asa ceva . Vreau doar sa stiu anumite chestii . Multumesc in continuare de viitoarele raspunsuri
|
Re: Honda S2000
din ce imi spunea o cunostiinta care a avut un s2000, consumul urban era de 12l/100 de km la un mers normal, el o folosea si pe post de "track car" si in "conditii de stres" sub 20 era un eveniment, in exterior nu am avut curiozitatea sa intreb din pacate. a avut-o aproape un an si o folosea zi de zi, singura defectiune a fost diferentialul, dar fiind chinuita pe pista cam odata pe luna se intelege. la piese habar nu am ce sa iti zic, chiar daca sunt scumpe e o honda, nu se strica des. si ca sa iti faci o idee cat de agila este, acum are un e39 540i si i se pare puturos :shock:
|
Re: Honda S2000
Quote:
|
Re: Honda S2000
Quote:
|
Re: Honda S2000
Asta stiu , dar nah ma refeream ca nu o omor zilnic. Mie imi place cum arata , si ce poate acel motor aspirat de 2.0 . Si am avut de ales intre mai multe masini , dar ma convins fiabilitatea renumita ptr Honda . Cum zicea Jeremy Clarkson : "Daca vrei sa auzi Harakiri in direct , suna la reprezentanta Honda in Japonia si spune-le ca ai cumparat o Honda S2000 si ca s-a stricat. "
|
Re: Honda S2000
Daca INTRADEVAR te intereseaza, cauta pe google s2ki forum. Si ai de citit acolo.
Avand in vedere ca iei o masina second, nu te astepta la fiabilitatea legendara care dupa parerea mea oricum era exagerata. Cateva detalii: zgomotoase la drum lung, nu prea e sanzatia de bagat in scaun pt ca nu are destul cuplu, inauntru e senzatie de claustrofobie. Sunt masini brutale, pe care doar pasionatii le indura. Dar nu sunt nici pe departe rafinate. Bube dese: senzorul MAP, transpiratie ulei de la motor, cutii care caraie la schimbari 2->3, stopuri aburite, leaking clutch cylinder, valve retainers crapate, daca sari pste trepte cand schimbi vitezele de la inferioare spre superioare pierzi a 6-a din cauza sincromeshului (se rezolva cu ceva forta, dupa ce incerrci de 50-100 de ori sa o bagi intra 6-a) si multe altele. Citeste pe s2ki forums cel mai bine. Partea buna e ca e forumul e genial, si daca iti iei si manualul de service de 1200 de pagini, poti sa ti-o repari singur cu tupeu si rabdare. A mea are transpiratia la motor (cica 40% ar suferi de asta), si mi s-a aburit un stop. Si am pierdut/recuperat a 6-a. In nici un caz nu e masina perfecta cum o lauda toti. E perfecta pentru ce este: o masina sport, decapotabila, pentru pasionati. Daca ar fi sa aleg din nou, nu as alege diferit - iar asta spune ceva. Dar mi-as lua ceva masina de zi cu zi inainte de S2000. Un matiz sau ceva. PS: sper ca ai pana in 1.78. Peste, lumea e cam incomodata de dimensiunile interiorului. |
Re: Honda S2000
Quote:
|
Re: Honda S2000
Fix 1.72 am si eu. E perfect proportionata pt noi. Hell, e facuta pt japonezi :))
DAR - daca iti iei prietena, geanta si-o pune in portbagaj sau merge cu ea in brate - 1 suport de pahare, pus fix inainte de schimbator, deci ori bei cafea, ori conduci, ori conduci foarte incet - nu ai torpedou, doar locasul dintre scaune (1 normal, 1 secret, la fel de incomode si neicapatoare) - nu ai buzunare in usi (si daca ai, ca la versiunile mai noi, e total inutil/minuscul) - plafonul nu se spala cu spuma activa ca altfel se duce protectia de pe el si se uda - pielea trebuie tratata vara, bani extra - cauciucurile costa - forget about sex in this car, there's no fucking room (literally) Puncte forte: - motorul e o bijuterie, cum urca in ture, cum trage si cum se aude - cutia e o bijuterie (i se mai zice shotgun gearbox, stock e ca un shortshift, si se poate pune si shortshift) - toata lumea intoarce capul dupa ea Ce sa nu faci: - sa nu schimbi din 2 in 1 cand ai 9000 rpm (DUH) (9000 AP1, 8500 AP2) - sa nu o imprumuti la NIMENI - sa nu schimbi pe vtec pe unde e denivelat This car WILL kill you if you do not pay attention. Nu e pentru oricine, mai ales AP1. Trateaz-o cu respect si iti va pune un zambet pe buze de fiecare data cand o vei conduce, in ciuda defectelor enumerate. Costuri: Asigurarea a fost ~ 250 ron pe 6 luni, la fel ca la orice motor de 2000, si impozitul nu e cine stie ce. Uleiul in diferential se schimba la 15000 km Uleiul in motor la 7500 km Uleiul in cutie: cand o cumperi, si eventual o data la 4 ani, pt 100 ron nu se merita sa nu il schimbi. Consumul nu ti-l pot spune pt ca eu am ceva senzor bulit, primul O2 sau MAP-ul (au mai ramas ca si vinovati, nu stiu care este). Dar da, cica ar lua sub 14 la mers normal/ la consum. |
Re: Honda S2000
Mersi mult de raspunsuri . Poi masina asta nu va ajunge pe mana nimanui , nici a tatalui meu , deoarece va fii cumparata din banii munciti de mine , deci ... Iar de buzunare chestii si spatii de depozitare , sincer nu ma intereseaza, sa am un loc de 1 CD sa imi pun muzica cand vreau , si in rest atat. Stiu ca , cauciucurile sunt scumpe , cea pe care o voi cumpara , cand voi avea banii , sper sa aiba cauciucuri ok , ptr moment nu am sa o omor pe drift si plecari cu scart , vreau doar sa plec incet si apoi sa opresc muzica sa ascul VTEC`u . Va fi o masina de weekend , de "fite" si o pasiune devenita realitate ptr mine . Am avut de ales intre Mazda rx-7 , dar dupa cate probleme se aud despre motoarele rotative , mam cam lasat pagubas, apoi am vrut nissan 200sx cu sr20dett dar am auzit ca are la fel probleme cu linia sau ceva in genu , si am auzit si am citit mult pe topicurile honda , si mam informat despre S2000 si am auzit ca daca prind una buna si ii face un service dupa ce o cumpar sa schimb pe moment atunci ce bube are , o sa ma tina bine daca am grija de ea .
|
Re: Honda S2000
Stai linistit, nu trebuie sa opresti muzica sa auzi vtecu :twisted:
Sa cumperi masina pentru tine, sa fie o alegere cu sufletul si nu cu mintea, si sa ti se potriveasca pe caracter. Daca mai ai nevoie de info, da-mi prv cu id de mess si vb acolo. |
All times are GMT +2. The time now is 18:23. |
- Copyright 2024 4Tuning