Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Ploiesti (https://forum.4tuning.ro/100-ploiesti.html)
-   -   Diesel vs. Benzina vs. GPL (https://forum.4tuning.ro/100-ploiesti/28266-diesel-vs-benzina-vs-gpl.html)

platon911 30-11-06 17:50

Diesel vs. Benzina vs. GPL
 
M-am gandit k e nevoie si de asa ceva.Am postat si am vazut k a prins.
Aici puteti sa va exprimati parerile,sa va luati la ce:D rta pe tema asta si sa puneti poze si fimulete din ambele tabere.

300zxtt 30-11-06 18:02

Re: DIESEL vs. BENZINA
 
benzina pt autoturisme si diesel pt camioane si jeepuri

Sphynx 30-11-06 18:36

Re: DIESEL vs. BENZINA
 
Quote:

Originally Posted by 300zxtt (Post 643256)
benzina pt autoturisme si diesel pt camioane si jeepuri

Ai 100% dreptate.....;)

platon911 30-11-06 18:55

Re: DIESEL vs. BENZINA
 
astept sa intre bogdan wrc si sa ne explice putin cum sta treaba aici.k nu e asa cum ziceti voi.:o

platon911 30-11-06 19:18

Re: DIESEL vs. BENZINA
 
dieselul are turbo,benzina nu,dar knd se intampla sa aiba si benzina apare si dieselul cu PD(pompeduze).

vw Phaeton V10 TDI 313 CP,noua masina de la Le MAns a celor de la Peugeot este Diesel 700CP

dragos2900 30-11-06 20:45

Re: DIESEL vs. BENZINA
 
Degeaba...orice ar scoate cei de la VW....benzina ramane benzina...si nu se vor compara niciodata......

Vibe 30-11-06 23:40

Re: DIESEL vs. BENZINA
 
Depinde de fiecare dar in principiu cand zici sportivitate zici Benzina ... vezi M3 M5 M6 RS4 RS6 etc etc Maserati ...Lambo Ferrari... dc nu fac si nu pun motoare diesel ? pe ele... pentru ca Benzina e benzina :)

T@zMania 30-11-06 23:44

Re: DIESEL vs. BENZINA
 
Quote:

Originally Posted by dragos2900 (Post 643525)
Degeaba...orice ar scoate cei de la VW....benzina ramane benzina...si nu se vor compara niciodata......

asta e o gandire ''redusa''.....
uite cat de mult teren castiga dieselul!!!si vb la performantze....
nici eu nu eram adeptul unui diesel,dar in ultima vreme vreau satzi spun ca daca as avea de ales intre un diesel si o benzina as prefera dieselul fara nici o ezitare....gandeste-te cat de multe sunt in favoarea acestuia si itzi enumar doar cateva
1.consum redus[si ma refer si la forja si la mers normal]
2.cuplu mult mai mare ca la benzina
3.motor mult mai fiabil
4.performantze identice si in unele cazuri mult mai bune...
si ar fi multe alte puncte pe care le poate enumera un posesor de diesel...
intra-devar nimic nu se compara cu sunetul unei ''benzinare'' la turatzii mari ...sincer daca ar fi sa aleg ,as gandi practic si as alege un diesel,aceleasi performantze si costuri mai mici de intretzinere....
parerea mea asta e,si sincer spun ca nu credeam ca voi fi de partea dieselului,eram un benzinar convins dar ''ceva'' m-a facut sa ma schimb....
comparatziile le-am facut referindu-ma la modelele noi diesel...
respect

Vibe 30-11-06 23:47

Re: DIESEL vs. BENZINA
 
Realist vorbind ..... multi de aici ar alege diesel... si eu dealtfel.. dar...sunt unele senzatii pe care dieselul nu le poate oferi de exemplu : am vazut o poza cu turometrul unui carrera gt ... era gradat pana la 10 mii de ture... oricum nu atinge dar... dieselul moare la turatii mai mari.. e vorba de senzatie :) :D ce faci cu cuplul mare? il folosesti la tractor sa tragi dupa tine 2 remorci pline cu ce vrei tu :)

Oricum discutia poate sa dureze pana la nesfarsit.... Sunt multi fani diesel multi benzina... eu zic ca postam degeaba :) parerea mea:) ... adica ori iti iei un diesel pana in 120 130 de cai ...ori un benzinar de peste 180-200 de CP... si am incheiat...

T@zMania 30-11-06 23:50

Re: DIESEL vs. BENZINA
 
cuplul are treaba si cu demarajul nu crezi?nu tre sa-tzi urce mult in ture ca sa ''traga'' bine....si la urma urmei ce conteza turatzia daca e mare sa mica daca masina ''mananca asfalt''?nu stiu daca atzi observat pe la curse tot mai mult apar dieseluri,cipate,dopate si cu tot felul de treburi....care pe 400m dau mucu la benzina;)

platon911 01-12-06 00:38

Re: DIESEL vs. BENZINA
 
Quote:

Originally Posted by T@zMania (Post 643777)
cuplul are treaba si cu demarajul nu crezi?nu tre sa-tzi urce mult in ture ca sa ''traga'' bine....si la urma urmei ce conteza turatzia daca e mare sa mica daca masina ''mananca asfalt''?nu stiu daca atzi observat pe la curse tot mai mult apar dieseluri,cipate,dopate si cu tot felul de treburi....care pe 400m dau mucu la benzina;)

asa este.dieselul are cuplu nesimtit vorba lu bogdan wrc fata de benzinar si isi atinge puterea maxima la turatii mai mici decat benzina.asta e imp si se vede in consum.aratati-mi si mie o benzinara kre sa plece fara probleme din ambreiaj cu viteza 1 dupa aia cu a2-a si dupa aia si cu a3-a,far nici un pic de atingere a pedalei de acceleratie

platon911 01-12-06 00:39

Re: DIESEL vs. BENZINA
 
Hai Bogdaneeeeeeeeee!!!!!!sa Ne Predai Despre Diesel!!!!

tre 01-12-06 00:49

Re: DIESEL vs. BENZINA
 
dar putem sa dezbatem, nu?

s-a investit foarte mult in cercetare pentru dieseluri performante si asta e principalul avantaj, nu stiu daca e o chestie de moment sau nu, momentan asta e tendinta. cum bine a remarcat cineva, pejo/citroen se pare ca se axeaza in principal pe dieseluri.

in momentul de fata dieselurile cu turbo au performante foarte apropiate de otto-urile (political correctness :) ) aspirate de litraj comparabil. e vorba de motoarele uzuale, ce sunt pe masini folosite zi de zi. un mic val de aer proaspat pentru benzinare e motorasul ala de 1,4 cu turbo de la VAG care demonstreaza ca utilul cu placutul (economie si ceva sportivitate) se pot imbina cu un pic de cercetare.

dupa cum am mai zis e clar faptul ca motorul diesel arde combustibilul ceva mai eficient decat cel otto, insa diferentele se vad doar la capacitati mari. prin simplul fapt ca la motorul diesel s-a eliminat un intreg subsistem si anume aprinderea, ii confera fiabilitate mai mare.

de exemplu la citroen c1, care are variante de motorizare atat diesel cat si otto cu capacitate in jur de 1 litru (1,0-1,1), nu exista diferente notabile la consum, variantele diesel oferind putere ceva mai mica si sunt un pic mai grele.

pe http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=38171 sunt niste explicatii foarte interesante din care rezulta ca-cuplul oferit de un motor anume e mai putin important, factorul determinant fiind o cutie de viteze cu rapoarte optime pentru acel motor. cuplul la roti, pentru ca asta e important, e determinat de etajarea cutiei de viteze pentru care exista extrem de multe variante la o putere data.

le mans e o cursa in care primeaza anduranta, castigator fiind cel care parcurge cele mai multe tururi, timpii sau puterea maxima ocupand locuri secundare. in formula 1 de exemplu, masina ideala e considerata a fi aia care se strica imediat dupa ce trece linia de sosire, daca rezista mai mult de atat inseamna ca a existat balast inutil. sigur ca idealurile sunt greu de atins.

deci in concluzie depinde cat de bine a fost gandita o masina, ca e diesel sau benzina, important e tot ansamblul in contextul in care va fi folosita, ca e buna sau proasta depinde de raportul dintre plusuri si puncte slabe.

tre 01-12-06 01:06

Re: DIESEL vs. BENZINA
 
ar mai fi neste treburi de adaugat dar povestim data viitoare daca cere publicul. ideea e ca pentru performanta exista otto, pentru anduranta e dieselul. cercetati, nu credeti (tm). :)

Vibe 01-12-06 10:53

Re: DIESEL vs. BENZINA
 
Dureaza pana la nesfarsittttt pe bune :)) :D


All times are GMT +2. The time now is 07:27.

- Copyright 2024 4Tuning