Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Consiliere achizitie auto (https://forum.4tuning.ro/220-consiliere-achizitie-auto.html)
-   -   logan diesel sau benzinar? (https://forum.4tuning.ro/220-consiliere-achizitie-auto/280954-logan-diesel-benzinar.html)

egroeg 02-10-11 19:29

logan diesel sau benzinar?
 
astept parerile voastre! si daca ar fi benzinar ...1.4mpi sau 1.6mpi? o sa tin cont de sfaturile voastre la achizitionare

TR 69 CRS 03-10-11 19:26

Re: logan diesel sau benzinar?
 
1.4mpi este foarte slab...iti creste pulsul la fiecare depasire...1.5dci este diesel mie unul nu-mi place diesel dar depinde pentru ce-ti trebuie...recomand 1.6Mpi

para06 03-10-11 20:36

Re: logan diesel sau benzinar?
 
eu am acel 1.4 de care zici tu ca iti creste pulsu la depasiri , uite ca nu e asa.
Majoritatea depasirilor le fac cu a 5 a , daca e nevoie dai a 4a si faci depasirea , am avut niste cazuri care am dat si a 3a pe la 100la ora , si am depasit in conditi de siguranta bune..


Si intradevar , 1.6mpi e mult mai bine venit , daca exista pe slz , 1.6 alegeam :)

maverick1508 03-10-11 21:36

Re: logan diesel sau benzinar?
 
El intreba de logan nu solenza.
Fugi de 1.4

steffan 04-10-11 00:03

Re: logan diesel sau benzinar?
 
1.6 clar.

motorul de 1.4 de pe logan e un gunoi care consuma foarte mult, cu a 5-a iti creste barba pana prinde viteza, plus ca are si un sunet foarte ciudat, parca horcaie.

1.5 dci doar consuma putin.. in rest nu mi se pare bun la nimic (poate si pt ca nu imi place mie dieselul)

egroeg 05-10-11 09:02

Re: logan diesel sau benzinar?
 
va multumesc pt raspunsuri...1.6mpi cred ca e varianta pe care o s-o aleg

lord_wader 05-10-11 09:33

Re: logan diesel sau benzinar?
 
1.4 nu se mai pune de ceva vreme pe logan, acum ai de ales intre 1.2 16v, 1.6 ( 85CP, 105CP ) si varianta diesel 1.5 ( 75 si 90CP ), asta daca vrei masina noua. In varianta noua dieselul de 90CP "bate" 1.2 si 1.6 8v atat la 0->100/h cat si cu start de pe loc 0->1000m, inclusiv la topspeed.

Daca vrei SH depinde la ce o folosesti, nu sunt de acord cu restul care au spus ca 1.4 este lesinat, este doar o masina de 75CP cat ati vrea sa fie de rapida? Sincer am condus si 1.6 si nu mi se pare fata de 1.4 vreo racheta, doar putin mai agila. Acum tu trebuie sa alegi intre consum redus (4.5 la diesel in afara si vreo 5.5-6 in oras) fata de xxx la benzina. Si sa iei in calcul si posibilitatea ca injectoarele Delphi sa se defecteze daca masina are multi km.

egroeg 05-10-11 10:44

Re: logan diesel sau benzinar?
 
Quote:

Originally Posted by lord_wader (Post 4625500)
1.4 nu se mai pune de ceva vreme pe logan, acum ai de ales intre 1.2 16v, 1.6 ( 85CP, 105CP ) si varianta diesel 1.5 ( 75 si 90CP ), asta daca vrei masina noua. In varianta noua dieselul de 90CP "bate" 1.2 si 1.6 8v atat la 0->100/h cat si cu start de pe loc 0->1000m, inclusiv la topspeed.

Daca vrei SH depinde la ce o folosesti, nu sunt de acord cu restul care au spus ca 1.4 este lesinat, este doar o masina de 75CP cat ati vrea sa fie de rapida? Sincer am condus si 1.6 si nu mi se pare fata de 1.4 vreo racheta, doar putin mai agila. Acum tu trebuie sa alegi intre consum redus (4.5 la diesel in afara si vreo 5.5-6 in oras) fata de xxx la benzina. Si sa iei in calcul si posibilitatea ca injectoarele Delphi sa se defecteze daca masina are multi km.

eu as vrea un logan sh,sa fie in stare buna de functionare chiar si ''chel'',cam la cati bani gasesc fara nimic pe el?

RVL 2000 06-10-11 19:45

Re: logan diesel sau benzinar?
 
Diesel, in principiu nu e de dorit pentru ca cei mai multi posesori vin de pe dacia 1300 si merg subturat, daca totusi te hotarasti pe diesel trebuie sa vezi cum merge propietarul, daca merge freqvent subturat, fugi de el.
Eu zic ca un 1.6 pe gaz e cel mai ieftin, in logan ai destul loc sa pui o butelie mai mare daca vrei autonomie.

lord_wader 08-10-11 15:48

Re: logan diesel sau benzinar?
 
tind sa cred ca treaba asta cu subturatul este mai mult mit decat adevar, nici nu am cum sa verific nici nu am date certe. Insa am cunoscut oameni care si-au luat logan de nou si au mers normal spre subturat cu el. Unul dintre ei a ajuns la 170mii km cu un mcv si injectoarele si turbina functioneaza bine mersi. La alte masini gen vw vad zilnic si vorbesc cu oameni( unul e chiar tanar ) care schimba treptele in 2000rpm maxim 2200 iar apoi o tin constant pe la 1500 maxim cu o treapta prea mare evident si au masini de cate 250mii km si nu se mai strica nimic la ele. Chiar imi zic in minte: hai frate vreau sa vad si eu o turbina stricata...da de unde...se strica tot la aia care le iau pe duca. Cred ca am sa intreb pe topicul despre benzina vs motorina treaba asta.

The GreeN 04-01-12 03:09

Re: logan diesel sau benzinar?
 
Noroc.
Mai bine iti dai cu tesla in C**** decat sa iti cumperi logan 1.6Mpi.
  • Eu iti recomand Logan-ul 1.5Dci.
    • In primul rand,consuma si are costuri de intretinere mici !
    • In al doilea rand,este cu siguranta mai reusit decat 1.4 sau 1.6Mpi
    • Iar in al treilea rand,rezista mult mai mult decat ambele motorizari pe Benzina!

Iar chestia ca ai emotii in depasiri mi se pare cam exagerata...
Daca esti sofer de duminica poti sa ai emoti si la motor de 3000cc

Dodo_998 04-01-12 03:56

Re: logan diesel sau benzinar?
 
Rezista dieselul mai mult ca benzina?? Cand vreodata? La 195.000 km mi s-au topit pistoanele la diesel si plus multe alte probleme, injectoare, turbine, pompa de motorina, etc etc. Am 1,4 benzina cu gaz acum, are 370.000 km si merge brici. Trage singur concluzile

The GreeN 04-01-12 11:35

Re: logan diesel sau benzinar?
 
Quote:

Originally Posted by Dodo_998 (Post 4806489)
Rezista dieselul mai mult ca benzina?? Cand vreodata? La 195.000 km mi s-au topit pistoanele la diesel si plus multe alte probleme, injectoare, turbine, pompa de motorina, etc etc. Am 1,4 benzina cu gaz acum, are 370.000 km si merge brici. Trage singur concluzile

  • Noroc,Bodo asculta si "povestea" mea.
    Cand dabea aparuse Dacia Logan (2004/2005),am fost si mi-am cumparat (ulul dintre primele Dacii Logan 1.6Mpi cu toate optiunile disponibile) in leasing.
    La 90.000km sa stricat calculatorul de bord (Am fost la mecanici Dacia,iar dansii mi-au spus ca este problema la toate modelele acelea).Am incercat s-o repar,sa-i fac ceva,nimic.Asa ca am vandut masina (precizand si defectiunea).
    Acum marea surpriza,cel care a cumparat masina,a plecat spre Constanta (masina avand 160.000km).
    M-a suna si imi spune : -Tati,mi-a explodat motorul ...
    Si precizez,masina nu a fost alergata,nu a fost taxi,ci a fost masina de familie
    • Acum cativa ani,mi-am cumparat o Dacia Logan 1.5Dci 2008 (Masina,cand am cumparat-o,avea 115.000km).
      Am mers cu ea foarte mult,iar la vanzare (masiina nu prezenta nici-o defectiune atat tehnica cat si estetica),masina a fost vanduta cu 250.000km.

Parerea mea este ca,daca iti ingrijesti masina si nu iti bati joc de ea,poti face foarte multi kilometri,chiar daca,in cazul de fata,vorbim despre Dacia

Dodo_998 04-01-12 22:48

Re: logan diesel sau benzinar?
 
Nu stiu cum sa iti spun, dar am prieteni cu Logan pe benzina cu 7-800.000 km care merg si acum, fara sa fii umblat in motor. Asta care il am eu are 370.000 km si merge fara probleme. Am avut si diesel si sunt satul. Si nu sunt singurul care se plange. Cauta pe net sa vezi cate probleme au cu injectoare, turbine, etc etc. La benzina nu ai sa auzi de asa ceva.

RVL 2000 09-01-12 00:55

Re: logan diesel sau benzinar?
 
Quote:

Originally Posted by lord_wader (Post 4632170)
tind sa cred ca treaba asta cu subturatul este mai mult mit decat adevar, nici nu am cum sa verific nici nu am date certe. Insa am cunoscut oameni care si-au luat logan de nou si au mers normal spre subturat cu el. Unul dintre ei a ajuns la 170mii km cu un mcv si injectoarele si turbina functioneaza bine mersi. La alte masini gen vw vad zilnic si vorbesc cu oameni( unul e chiar tanar ) care schimba treptele in 2000rpm maxim 2200 iar apoi o tin constant pe la 1500 maxim cu o treapta prea mare evident si au masini de cate 250mii km si nu se mai strica nimic la ele. Chiar imi zic in minte: hai frate vreau sa vad si eu o turbina stricata...da de unde...se strica tot la aia care le iau pe duca. Cred ca am sa intreb pe topicul despre benzina vs motorina treaba asta.

Desi a trecut ceva timp, iti impartasesc ceva din experienta personala:
Nu sunt adeptul subturatului, totusi am fost blocat in oras vreo 2000km cu al meu dizelica (320d), unde datorita copilului am mai mers subturat, am mai adunat cateva ore de mers la ralanti ca sa incalzesc masina, pana cand la un moment dat am observat un comportament ciudat in treptele mici in jurul a 2000rpm, dupa cateva sute de km de autostrada turata si-a revenit dar neaparat la prima-vara intra la terapie intensiva: turbo, egr, galerie admisie probabil si intercooler daca tot m-am apucat (desi pe acolo nu trece decat aer)

P.S. - problema subturatului este cu atat mai mare cu cat puterea/litru e mai mare si aproape inexistenta la turbo mici gen 90cp/2000cc sau aspirate.


All times are GMT +2. The time now is 19:28.

- Copyright 2024 4Tuning