discuri perforate vs discuri cu striatii?
care spune-ti voi ca sunt mai bune, sigure, fiabile?
despre discurile perforate, indiferent de producator pot spune ca au o buba "clasica", mai devreme sau mai tarziu or sa se crape, pe cand cel cu striatii NU, sau mai bine zis nu prea. am vazut si discuri perforate cu striatii, dar mai bine sa lasam sa vb cei care au masinile echipate cu asemenea frane. avantaje si dezavantaje de o parte si de alta. |
Re: discuri perforate vs discuri cu striatii?
Eu as opta pentru discuri perforate, de calitate. La cele cu striatii la condus normal se umplu santurile alea cu praf de la placute si la franare vibreaza ca naiba, trebuie sa dai cateva franari violente ca sa sara de acolo si chestia asta nu e tocmai placuta fiindca apare rapid fenomenul daca condusi relativ normal.
|
Re: discuri perforate vs discuri cu striatii?
Cele mai bune sunt cele perforate din turnare,fisurile alea apar dupa o exploatare intensiva cand deja discul necesita schimbarea datorita uzurii.
|
Re: discuri perforate vs discuri cu striatii?
Quote:
|
Re: discuri perforate vs discuri cu striatii?
Sa inteleg ca daca iti pui discuri din alea este musai sa mergi numai forja si sa te sui cu 2 picioare pe frana ? Interesant...
|
Re: discuri perforate vs discuri cu striatii?
Quote:
Inainte asa ziceam si eu, ca de ce sa nu le ai pe cele mai performante, indiferent cum mergi, dar mi-au scos aiurelile din cap niste oameni care stiu ce zic. |
Re: discuri perforate vs discuri cu striatii?
Quote:
|
Re: discuri perforate vs discuri cu striatii?
eu am discuri cu striatii si sunt ok, nu am nici o problema. nu vibreaza, nimic. se simte o imbunatatire fata de discurile vechi care erau "normale". discurile vechi cedau dupa 2 franari de la 130-20km/h. astea noi nu se simt ca ar "obosi".
acum am brembo max+placute ate de ~15k km si inca arata ca noi . sigur ma vor tine peste 50k km. si discurile zimmerman perforate am auzit ca sunt ok. oricum , fata de discuri "normale" recomand striate/perforate. sunt ceva mai scumpe dar merita |
Re: discuri perforate vs discuri cu striatii?
..si tocesc si mai repede placutele.
|
Re: discuri perforate vs discuri cu striatii?
dar ce parere aveti de discurile cu striatii&perforate?
dar vreau sa isi dea cu parerea cei care au/au avut, pt ca nu ar fii bine sa aproximam :) |
Re: discuri perforate vs discuri cu striatii?
discurile nu pot fi turnate cu perforatii. toate sunt perforate dupa turnare. numai ca difera calitatea perforarii. alea calitative sunt facute cu burgie bune, bine ecilibrate si racite cu ulei. alea made in china sunt gaurite mai "romaneste" . toate crapa in timp, numai ca alea calitative crapa mai greu (mult mai greu) depinde si de cum sunt folosite. astea au rolu sa raceasca discu mai repede. la discurile brazdate e tot ceva asemanator, numai ca aici se pot si turna si brazda mecanic. rolul lor e sa elimine praful de placute si gazul ce se fromeaza intre disc si placuta la franare puternica, dar la franari reci pierde putina eficienta. cele mai bune in curse sunt cele combinate, dar se useaza repede si pot crapa la fel de repede. pentru strada cele mai bune sunt cele normale. la masini f performante >300 cp sunt bune si unele perforate.
|
Re: discuri perforate vs discuri cu striatii?
Quote:
|
Re: discuri perforate vs discuri cu striatii?
Cu striatii.
NU crapa ca cele perforate. |
Re: discuri perforate vs discuri cu striatii?
Motivul pentru care nici brembo nu face asa ceva este ca e foarte complicat sa faci matrita si scump, de asemenea exista riscul mare ca discurile sa crape cand sunt racite si asta sar chema: EPIC FAIL. toti prefera sa le gaureasca. in unele aplicatii de curse, se pot forja discuri cu gauri in ele, dar nu sunt foarte aratoase ca nu toate gaurile sunt egal departate. dar la curse nu are importanta asta.
|
Re: discuri perforate vs discuri cu striatii?
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 15:52. |
- Copyright 2024 4Tuning