al meu mk2
3 Attachment(s)
de curand mi-am achizitionat un golf 2 din 89 cu motor de 1,6 td .. dar masina a fost gti din fabrica si are toate elementele de gti ..
geamuri electrice fata/spate trapa manuala inchidere centralizata discuri fata/spate interior sport impecabil... |
Re: al meu mk2
masina va primi in curand injectoare noi si suspensie sport.. pe care le am deja ..dar sa se gaseasca timp..
|
Re: al meu mk2
O baza buna , tinand cont ca arata destul de bine + dotarile , asteptam poze de interior ...
|
Re: al meu mk2
maine poze din interior ... sin tot tacamul. mai nasol e ca am pornirea grea ca e diesel si nu stiu ca sa ii fac..
injectoare ?? bujii incadescente?? |
Re: al meu mk2
Nu cred ca bujiile au mare contributie acum cand e cald afara. Ce e drept, dimineata le vad ca stau aprinse un pic dar sunt totusi 18-20 grade.
Vezi compresia sa fie buna si apoi injectoarele. |
Re: al meu mk2
am coborat la masina .. am verifact bujiile . una era ..copata nu se inrosea..am schimbat-o
am dat jos 3 injectoare ca pe al patrulea nu am putut de pompa de injectie ..si din 3 doar unu mai judeca... cat de cat .. iar pe celalalte doua .. le-am dus la refacut acum sa verific si compresia.. |
Re: al meu mk2
verificat si compresia... ok problema era alta.. nu-mi deshidea electrovalva de pe pompa de injectie ...=(( trebuie sa fac ceva la instalatie ..ca e varza.. trebuie refacuta.. maine poze cu ea ..intr-o alta forma..
|
Re: al meu mk2
Vecine sa o stapanesti sanatos ! Nu am stiut ca este a ta :D Maine daca vrei ne intalnim la masina sa ne uitam la instalatia aia , sa ii dam de cap .
|
Re: al meu mk2
Quote:
Multa bafta, sper sa rezolvi problema cu aprinderea... si hai cu suspensia, sa o vedem low :D. |
Re: al meu mk2
maine poze ..
am rezolvat-o cu pornirea schimbat suspensia fata -pus arcuri eibach cu amortizoare scurtate montat toba finala HP motat folii fata spate .. si regulamentar semnul 4 tuning.. |
Re: al meu mk2
5 Attachment(s)
ceva mai greu cu pozele pt ca se lucreaza la ea ... azi am reusit sa ajung la distributie. si era sarita un dinte la pompa ..asta e acum invarte fericit contitecurile' schimbate toate se fereste de soare cu autorizata pe geamuri si respira mai usor cu toba .. si filtru nou.. geamurile merg toate dupa munca depusa in a recreea instalatia care era arsa jumate ... mai multe am facut pe la ea ..
|
Re: al meu mk2
spor la treaba mai departe
|
Re: al meu mk2
multumesc..
in alta ordine de idei masina a primit azi o curatire bine meritata.. am reparat sina de la scaun ca era varza... am schimbat fusta de gti cu una mica normala ..deasemenea am inlocuit si masca de plastic .. cea care vine aproape sub bara maine ma duc sa fac o janta dubla ..sa vad daca imi iese la un prieten.. urmeaza sa intru la reparatii grave in ea.. gen placute ,discuri,recalibrata pompa de injectie pt ca a fost sarita cu un dinte in minus.. schimbat traseul de evacuare cu unul fara intermediara ..doar cu finala si timoneria .. |
Re: al meu mk2
De caroserie cand te apuci ?
|
Re: al meu mk2
am doar o gaura..sapt asta cred
|
Re: al meu mk2
2 Attachment(s)
statiile care o sa urce pe masina si o poza din parcare
|
Re: al meu mk2
2 Attachment(s)
Inca doua poze spion :D :twisted:
|
Re: al meu mk2
arata chiar foarte bine masina...pentru caroserie ti-ar trebui un polish si o ceara speciala ca sa nu stea apa pe ea( iti zic asta ca si eu am avut o masina rosie si era vopseaua matuita...dupa ce am facut ce am scris mai sus zici ca dabea o vopsisem si ceara a rezistat apoape 6 luni)...mult succes in continuare!:)
|
Re: al meu mk2
1 Attachment(s)
din dragoste pt arta!
|
Re: al meu mk2
Quote:
|
Re: al meu mk2
din dragoste zau .. m-am dus la altele ..
|
Re: al meu mk2
Quote:
|
Re: al meu mk2
8 Attachment(s)
la masina se lucreaza ...
urmeaza sa schimb cutia cu discul de ambreiaj si rulmentul de presiune +turbina .. o sa pun un garrett t4 plus o evacuare directa doar cu finala ..si timoneria refacuta cu tije noi si bucse intre timp am schimbat si instalatia electrica cu una de diesel.. ce aveam eu era .. o improvizatie ..ma rog.. s-a reparat si gaura din prag.. urmeaza chitul dat pe ea si vopsirea pragurilor negre... semnalizarile le-am facut negre de curand am primit in curte un 1,8 kr complet fara instalatie electrica.. dar nu e bai .. ii pun carburatoare.. la final 2 poze cu masina .. de aseara |
Re: al meu mk2
Sa inteleg ca nu ai dorit sa pastrezi culoarea de MULTICOLORA :D Eu ma bucur ca ai astupat gaura aia :)
|
Re: al meu mk2
9 Attachment(s)
si azi s-a mai lucrat la ea...
-schimbat bascula stanga fata -schimbat bieletele anti-ruliu stanga/dreapta -schimbat amortizor stanga fata montat arcuri mai scurte atat pe spate cat si pe fata si folie fata 75% plus repozitionat alternatorul ca nu puteam sa strang bine cureaua... |
Re: al meu mk2
salut dami id tau pe pm sa vb ceva salut
|
Re: al meu mk2
si azi am lucrat de m-am rupt la masina ..
am dat motorul si cutia jos.. pt a schimba turbina ..si cutia.. am reusit doar sa inlocuiesc turbina si garnitura de la capac.. care imi facea figuri si pierdea ulei. acum am o dilema .. ce cutie sa folosesc... 4s sau 8a?? dar 4s'u urla ca toti dracii in viteaza a 5'a.. iar in 8a am pus ulei nou si rulment de presiune .... nu ma intereseaza sa fuga.. ci sa aibe cuplu..ce imi recomandati? maine am in plan sa schimb evacuarea si timoneria.. poze maine ..ca nu am mai avut timp de poze azi' |
Re: al meu mk2
rapoartele sunt identice doar ca 8a o sa ai viteza mare( difu e de 3.67) si la 4s difu e de 3.94. o sa ai sprint mai bun cu 4s decat cu 8a. 8a am eu pe al meu da e diesel aspirat si nu e prea stralucita.
|
Re: al meu mk2
multmuesc pt informatii ..
am urcat si eu tot 8a pe masina ..momentan sunt multumit de ea.. nu mai urla... astept sa se lase discu sa vedem atunci cum e... dar .. acum trebuie sa ma obisnuiesc cu noua timonerie ...... mare problema pe care o am acum si nu reusesc sa ii dau de cap e cu pornirea.. care e greoaie.. si plus de asta scoate foarte foarte mult fum la pornire... nu pot sa imi dau seama de la ce e .. injecotarele sunt ok .. refacute ..sa fie pompa ..?? compresia este 16 pe fiecare cilindru.. nuj ce poate sa aiba .. aja ca ..NEED HELP... |
Re: al meu mk2
Quote:
si eu am luat compresia la golful meu sapt trecuta si avea 28 pe fiecare (cu + - foarte putin). cei de la service mi-au zis ca trebuie sa fie minim 20. si eu am pornire grea,dar ma gandesc ca ar fi din pompa si injectoare pe care inca nu le-am verificat. Bafta multa!! |
Re: al meu mk2
Bujii ati verificat baieti?
Mie inca imi da cu virgula turbina care vrei sau ai pus-o deja. Esti sigur ca e T4? Daca chiar ai pus T4 nu vreau sa ma gandesc la ce ture faci tu boost tinand cont ca JR-ul cu T3 debia umfla turbina la 3500 de ture... |
Re: al meu mk2
verifica bujiile incandescente si daca e de la pompa o sa iti faca galagie mare ca eu sunt patit cu al meu. 8a e buna pt td ca ai cuplu, al meu fiind aspirat e prea lunga.
|
Re: al meu mk2
bujiile sunt ok le-am verificat de n'ori..
iar legat de turbina este cea din poze.. cei drept acum face presiune sus de tot ..dar spre deosebire de k'ul care a fost pe masina .. merge |
Re: al meu mk2
Daca e tot de pe 1.6td e T3, nicidecum T4. K14-le era numa bun, pentru ca facea boost pe la 2500 maxim si e mai placut la condus. Pentru putere mai mare e mai bun T3-ul, clar. Regleaza pompa (compensator + debit), presiune in turbo (i-ati inainte un ceas de boost), pune-i un intercooler si o sa fi uimit de diferenta :)
|
Re: al meu mk2
Degeaba ca nu-i place sa mearga cu pacura:lol: el vrea gazolnia, benzina, substante dastea curate si frumos mirositoare dupa ardere:lol:
Arata bine masina;) |
Re: al meu mk2
Diesel-ul este foarte apreciat de cei la afumatorii, cei cu decapotabile care merg in spatele masinilor diesel... E o adevarata placere sa mergi cu fumigene :D
|
Re: al meu mk2
sarumana ... pt sfaturi inca o data ..
dar cum spune si dvl'u... pregatesc ceva .. tocmai am intrat in posesia unei pompe de benzina de gti 1,8 16v ,un regulator de benzina de golf si un set de nikumi de 32 .. de pe un kawasaki ninja din 92' astea toate pt kr .. pe kr o sa fie o cutie 4s recent data jos de pe masina care urmeaza sa intre la reciclat .. rulment nou ulei .. semeringuri... |
Re: al meu mk2
salut, in legatura cu problema ta cu pornirea.
-din moment ce ai injectoare bune -bujii bune singura explicatie logica ar fi avansul pompei de injectie. -diferenta intre o pornire perfecta si 3 minute de dat la automat o fac 3 grade pe pompa. -pt cei care sustin ca au 28 compresie pe un diesel,rog sa consulte manualul, td`ul a avut 23 Nou de fabrica. (http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...diesel_engines) -16 este decent. -minimul pt a porni este 12. daca pot sa te mai ajut cu ceva Pm cu incredere |
Re: al meu mk2
Cot - ce reprezinta desenul dupa capota motor ?
|
Re: al meu mk2
old school
|
All times are GMT +2. The time now is 21:56. |
- Copyright 2024 4Tuning