![]() |
Pregatiri pt sezonul rece.
Am si eu o curiozitate.Cam ce Trebuie shimbat sau aranjat la masina pentru a functiona iarna in conditii bune masina?
Din cate am inteles eu trebuie pus antigel,schimbate cauciucurile ca nici macar alea all season nu prea au aderenta iarna,schimbat uleiul.Bateria. ACum intrebari:1)Uleiul trebuie sa aibe vascozitate mai mica sau mai mare? 2)Ce mai trebui facut in afara de cele mentionate mai sus?Si daca aveti ceva de adaugat la ele. 3)Eu de exemplu am pe masina motor 1.7td si am probleme dimineata cu pornirea.Dar daca imi incarc seara bateria porneste la a 3-a rotatie a demarorului,chiar mai bine decat vara.Poate fi si de la altceva sau doar nu imi incarca bine alternatorul bateria? |
Re: Pregatiri pt sezonul rece.
scurt la demaror
bujii arse filtru de comb murdar |
Re: Pregatiri pt sezonul rece.
verificat densitate baterie ...
fltre .. antigel lichid de parbriz ;) si cam atat zic eu .. |
Re: Pregatiri pt sezonul rece.
Uleiul ar trebui sa aiba vascozitate mai mica sau aceeasi pt ca la rece este oricum mai gros.Eu o sa pun ulei ca si pana acum.Apropo de pornitul greu sunt de acord cu jenel
|
Re: Pregatiri pt sezonul rece.
[QUOTE=Psycho;609009] ...
lichid de parbriz .... care trebuie sa fie cu rezistenta la inghet de minim minus 15 grade,altfel ingheata pe instalatie si crapa pompitza de shpritz. |
Re: Pregatiri pt sezonul rece.
Ok am inteles,o sa verific.
|
Re: Pregatiri pt sezonul rece.
in comert exista sol de parbriz pt iarna e la -25 nu va jucati ca se duce naibii instalatia
la fel si pt cei cu diesel luati motorina pt temperaturi cu -0 are parafina mia putina si nu se coaguleaza in filtru pt pornire pune un aparat de masura cand dai la cheie si vezi la cat scade sub 12 volti pana la 10 e ok sub 10 ai probelme serioase |
Re: Pregatiri pt sezonul rece.
Instalatia mea de la parbriz si de luneta nu merge oricum,trebuie sa o verific si pe aia,desi daca am noroc sper sa fie doar infundate stropitoarele,daca nu o las asa pana o vand.:P
|
Re: Pregatiri pt sezonul rece.
Domnilor dati fuga la Carrefour ca au pachet de iarna de solutie parbriz -20 grade,spray parpriz anti inghet,spay de pornire,si chestie daia de curatat gheata de pe parbriz cu 15 lei ;) Succes.
|
Re: Pregatiri pt sezonul rece.
Quote:
bambu Uleiul ar trebui sa aiba vascozitate mai mica sau aceeasi pt ca la rece este oricum mai gros.Eu o sa pun ulei ca si pana acum.Apropo de pornitul greu sunt de acord cu jenel in general trebuie sa aiba vascozitate mare .. ridicata .. cu cat e mai subtire cu atat e mai dus ... pentru iarna e recomandat un ulei cu cifra din fatza cat mai mica .. un 10 w 40 un 0 W 40 ... cifra din fatza e temperatura de iarna si cea din urma e temperatura de vara .. ;) |
Re: Pregatiri pt sezonul rece.
cu benzina in motorina se pune pana la 5% dar atentie!!!
la mot vw audi care au pompa duza nu e recomandat sa diluezi motorina pt ca se duc inj si costa de te rupe ulei vedeti ca se da in func te tipul masini si de obicei sunt recomadari in functie de climatul unde ruleaza masina in africa sau laponia eu in A4 folosesc 10w40 td castrol mil aduc niste prieteni din germania acolo un bidon de 5l e 25 euro la noi unu de 4l e aprox 1.3000.000 ca noi romani avem bani mai multi |
Re: Pregatiri pt sezonul rece.
Quote:
|
Re: Pregatiri pt sezonul rece.
Mosule peoblema asta a avuto si taicamiu la un turbodiesel si mama mama ce chiei lung ii mai dadea binteles ca la asemenea chei tot ansamblul plus distributia era destul de fortat pana cand/puf/ intr-o zi sa rupt cureaua de distr acu nu mai conteaza cum a facut taicamiu ca sa intamplat la mine si cat a costat pt ca asta sa intamplat in mers(si cred ca, cunoasteti urmarile) dar cu toate astea taicamiu s-a ambitionat si a reparat-o si pot spune ca pornea mult mai usor si pot sa spun ca o lua din priima pe frigurile alea de minu 15 e adevarat cu alpindiesel /dar am ajuns sa vb si cu mec care sa ocupat de ea ideea e: poate fi intradevar alternatorul si se poate verifica/ la fel compresia la motor mai ales daca masina e mai veche si motorul e mai dus e si mai posibil atunci cand se raceste sa piarda compresie calumea, si asta o poti verifica pe o panta un pic mai domoala bagata in viteza,vezi cum se comporta, dar aici mai sunt si altele de discutat ca poate sa scape si din altele/ si la fel ai putea sa te duci la un service sa vezi cum functioneaza distributia/ pompa / injectoarele poate curatate/ dar consider ca e super importanta distributia asa ca, mergi cu asta mai intai si verifica
|
All times are GMT +2. The time now is 11:13. |
- Copyright 2025 4Tuning