Re: 94' Civic Eg3 1.6 Vtec(b16 swap)
Willkommen Amadeus,
te-ai hotarat sa dezvalui secretu` sunt foarte curios cum merge masina dupa ce e sus motoru bafta in continuare:) dupa ce e gata masina pe ce te vei axa mai mult? liniute sau VTM?? |
Re: 94' Civic Eg3 1.6 Vtec(b16 swap)
Ma bucur sa vad cum sa transformat eg3-ul 8)
|
Re: 94' Civic Eg3 1.6 Vtec(b16 swap)
in sfarsit....................,sa nu uiti sa-ti treci masina pe nume inainte,bafta cu masina
|
Re: 94' Civic Eg3 1.6 Vtec(b16 swap)
hai mai repede MIHAI ca se apropie timpu adevarului;);) succes si spor la munca o sa ai o masina pe cinste stiu eu ce vorbesc:D
|
Re: 94' Civic Eg3 1.6 Vtec(b16 swap)
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Nu o sa trec la extrem cu modificarile...cel putin nu inca...ma intereseaza fiabilitatea si versatilitatea... Trebuie sa spun un mare MULTUMESC lui Giany, Mari, Ciolac, NebunuŽ...si tuturor baietilor de la Timisoara care au depus eforturi serioase ca aceasta masina sa ajunga in posesia mea... cand am luat masina fusese troznita in fata pe partea soferului, evitand insa lonjeronul... Masina arata jalnic...pe partea stanga pe dreapta arata chiar bine... Dupa trei zile in raiul Hondelor dinvestul tari...si dupa multe peripetii, am reusit sa plec, dar din pacate, sambata seara in Tm nu mai era deschis nicaieri la directie, asa ca am ajuns la Arad, poate voi gasi pe acolo pe cineva sa imi regleze directia...macar la sfoara... Cu ajutorul lui "41" care a alergat cu mine tot Aradul, am reusit sa gasesc un nene care a spus ca se pricepe...si sa ma tin dupa el pana acasa, ca mi-o face el... Zis si facut...avea un Opel Astra caravan bleu inchis cu numere rosii... Dupa doua semafoare in fata mea la semafor...apar trei astre caravan bleu inchis cu numere rosii...care mergeau in aceeasi directie... Eu varza de oboseala...ei trei masini identice...bineinteles ca m-am luat dupa unul care a virat dreapta cu semnal lung inainte...deci...ala e...imi face semn...mai parea si singur in masina... Merge omul printre blocuri...pe alei...si opreste in fata unui bloc... Eu opresc fix in spatele lui si ma dau jos...cand...se da soferul jos imbracat la costum(al meu era in trening si cu maneaua gajaita la blana in masina)...ocoleste masina, deschide portiera din dreapta...si de pe scaunul unde eu credeam ca nu e nimeni se da jos o babutza...care nu cred ca avea mai mult de 1 metru 30... Na beleaua...nu-i al meu... Deja era 10 seara...asa ca am luat-o usor spre Ploiesti...fie ce o fi... Rotile mele erau in V pe fata...si scartaiau groaznic peste 40 la ora...asa ca asta a fost viteza cu care am mers...o aripa era albastra...bara sparta cu bucati lipsa si prinsa in sarme, usa de la sofer nu se inchidea decat pe prima treapta, planetara stanga cloncanea, farurile bateau la 30 de cm in fata masinii, finala nu aveam deloc si oracaia tare rau...muzica nu...am cantat singur de plictiseala pana am ragusit...o placere drumul... Deabia a doua zi pe la 4 dupaamiaza si dupa 3 cauciucuri tocite am ajuns la Ploiesti...si m-a luat fi-miu la rost: "Tati...sa o duci inapoi si sa iei alta, ca asta e stricata"... A doua zi...tusti la service...am schimbat cadrul fata, rotile puse pe drept...si GATAAA Nu am mai prins decat o singura cursa, cea de la Tulcea, unde in grupa de 1.4 am fost batut de opel corsa SFI...de ady Top cu d16 dohc...si am reusit sa bat o Nova... Timpul cel mai bun a fost de 17.51/400m Dupa Tulcea am dus masina la indreptat...schimbat parbriz...mai trebuia vopsita aripa si bara...si gata Acum, dupa ce am trecut iarna...de la mizeriile aruncate de ai nosri pe sosele...incepuse sa infloreasca rugina la aripile spate...asa ca i-am dat o fata cu spraiul negru...am fost cu ea la RAR...am trecut cu greu...fara finala, roti pe 15, bara "cusuta" cu multi soricei(strigau dupa mine pe aici Frankenstein...)...si am trecut-o pe numele meu... Cand m-am vazut cu numerele in brate...gata...m-am apucat sa o dezmembrez si am trimis-o la tinichigerie si la vopsit... Deabia acum 3 zile s-a intors...asa ca m-am apucat de swap...om vedea ce o iesi... Mai multe va povestesc maine...ca am cam obosit... |
Re: 94' Civic Eg3 1.6 Vtec(b16 swap)
personalitate in eg-ul tau:))
dabea asteptam sa o vedem pe strazi |
Re: 94' Civic Eg3 1.6 Vtec(b16 swap)
Cum sa ai frate jante portocalii !? Nu vezi ce naspa sunt? :lol:
|
Re: 94' Civic Eg3 1.6 Vtec(b16 swap)
Quote:
Quote:
|
Re: 94' Civic Eg3 1.6 Vtec(b16 swap)
ai avut ceva masini potente pe mana...de ce ai ales honda?majoritatea au conceptii diferite despre aceasta marca dupa ce conduc altceva.succes pe mai departe si felicitari ptr decizie
|
Re: 94' Civic Eg3 1.6 Vtec(b16 swap)
Fiabilitate este cuvantul de ordine...urmat de versatilitate...
M-am plictisit de masini potente cu zero fiabilitate... Cu Honda poti sa faci orice, mai putin Off-road... Cu Honda, dupa un drum de 3000 de km facuti in 26 de ore non stop am ajuns direct la curse la Tulcea, m-am dat, si abia dupa m-am dus la somn...eu am cedat...ea nu... La fel...mi-am urcat familia in masina si am plecat la munte...acolo am aflat ca e vtm ptr amatori la Paltinis, asa ca am mers acolo, am dat bagajele si familia jos, m-am dat...am luat chiar si un loc 3...am urcat familia si bagajele inapoi si am plecat...fericit ca nu trebuie sa fac efortul sa aduc masina pe platforma la curse... Am avut masini foarte potente care nu terminau niciodata intregi nici macar rodajul...nissanul 300zx dupa 7 motoare si o investitie de 35000 de euro l-am taiat si l-am aruncat la fiare vechi...avea 3600 de km facuti pe roti in 6 ani si peste 12000 pe platforma... |
Re: 94' Civic Eg3 1.6 Vtec(b16 swap)
Quote:
|
Re: 94' Civic Eg3 1.6 Vtec(b16 swap)
adevarat!totusi nu inteleg de ce atatia haters on honda?
|
Re: 94' Civic Eg3 1.6 Vtec(b16 swap)
Mecanicii urasc hondele ca nu se prezinta decat la revizii si modificari, nu la reparatii...
Posesorii de bmw urasc hondele ptr aspectul, greutatea lor, turele multe, motorul mic, rapiditate, manevrabilitate si consum... Posesorii de Opel pentru fiabilitate si restul de sus... Posesorii de vw aceleasi motive de sus, plus faptul ca o masina aspirata poate bate una turbo... |
Re: 94' Civic Eg3 1.6 Vtec(b16 swap)
mare dreptate sper sa bat si eu multe turbate:lol::lol: spor la munca si nu uita de mine ;)
|
All times are GMT +2. The time now is 09:12. |
- Copyright 2024 4Tuning