![]() |
Vand Centuri 3 Puncte Schroth
Vand centuri 3 puncte Schroth momentan am 4 bucati: 2 albastre, una rosie si una neagra. Stare foarte buna.
Pret: 150 LEI Tel: 0762292757 https://www.4tuning.ro/images/vand-ce...-0-0-0-0-0.jpg https://www.4tuning.ro/images/vand-ce...-0-0-0-0-0.jpg https://www.4tuning.ro/images/vand-ce...-0-0-0-0-0.jpg https://www.4tuning.ro/images/vand-ce...-0-0-0-0-0.jpg https://www.4tuning.ro/images/vand-ce...-0-0-0-0-0.jpg |
Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
uppppppppppp
|
Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
upppppppppppppppp
|
Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
upppppppppp
|
Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
Cele albastre si cea rosie raman rezervate pana pe 8 aprilie (daca nu se razgandeste) deci in vanzare centura neagra .....
|
Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
150 ron buc?
|
Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
Upppppppppppppppp
|
Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
Centurile revin la vanzare cum este scris in primul post fiindca cel care zicea ca le cupara pe 8 nu mai raspunde...
upppppppp |
Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
Quote:
|
Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
Cu placere au plecat spre tine. Sa te tina bine in scaune:).
Aia rosie a fost cu noroc in weekend la vtm Bucovat:) |
Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
A ramas cea neagra......... upppppppppppppp
|
Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
upppppppp
|
Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
sus cu centura neagra............
|
Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
Nu vrea nimeni centura neagra?
|
Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
upppppppppppp
|
| All times are GMT +2. The time now is 18:32. |
- Copyright 2026 4Tuning