Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Daewoo tuning (https://forum.4tuning.ro/140-daewoo-tuning.html)
-   -   proiect cielo (https://forum.4tuning.ro/140-daewoo-tuning/246404-proiect-cielo.html)

KoFo 12-03-11 14:49

proiect cielo
 
6 Attachment(s)
salutare, ma alatur voua de pe acest forum in speranta ca ma ve-ti ajuta cu un proiect !Asadar sa incepem cu inceputul , aproximativ acum o luna mi-a fost acceptata ideea ce catre faculatatea de mecanica (la care sunt student in anul 4 ) si anume aceea de a modifica un cielo pt competitii sportive (vtm dar fara ca masina sa fie omologata ,mai exact sa arate ca o masina de vtm ).tin sa precizez ca masina este proprietatea facultatii ,fapt ce ma bucura deoarece nu trebuie sa pun eu masina mea la bataie si totodata sa fac practica pe masina altora. Deoarece nu am foarte multe cunostinte in domeniu as dorii sa ma ajutati cu pareri, sfaturi si incurajari .
Acum sa va prezint ideile mele si realizarile de pana acum :
-cusca de preotectie
-suspensie sport
-evacuare cap-coada teava directa (serpisori,scoase tobe si catalizator)
-modificare chiuloasa
-demontat tot interiorul
-filtru de aer sport
-priza de aer pt filtu pe capota
-scaun sofer tip scoica
-centuri prindere 3 sau 4 puncte
-geamuri inlocuite cu plexiglas
-resoftare
-panou cu contacte
Tin sa precizez ca nu perea dispun de fonduri asa ca mare parte din lucruri vor fi facute manual de mine si echipa din care fac parte.
Pana acum la masina s-au realizat urmatoarele :
-demontare tot interior inclusiv bord
-micsorare chiuloasa cu 0,4mm
-demontare evacuare
-si in momentul de fata se lucreaza la cusca care este aproximataiv 60-70% finalizata

KoFo 12-03-11 15:12

Re: proiect cielo
 
2 Attachment(s)
in cursul zilei de astazi sper ca voi finaliza si centurile care vor fi facute din vechile centuri de pe masina si care ar trebui sa arate cam in genul celor din poza(inca nu sunt hotarat daca le fac in 3 sau 4 puncte)

vladutzu 12-03-11 16:24