Reglare si curatare plaman GPL
Al meu e foarte murdar si consuma destul de mult (e dereglat si murdar).
Am sunat la Limuzin Serv si e 165 lei... cam mult zic eu... Unde as putea sa il mesteresc si eu mai ieftin in Brasov? |
Re: Reglare si curatare plaman GPL
Cred ca threadul asta trebuia sa inceapa cam asa : Are cineva GPL ?
|
Re: Reglare si curatare plaman GPL
Cum? Ce-ar fii sa nu aibe nimeni? :))
|
Re: Reglare si curatare plaman GPL
Quote:
|
Re: Reglare si curatare plaman GPL
Ady, acolo am sunat. Cam scumpisor, sa vedem daca mai gasim ceva :)
|
Re: Reglare si curatare plaman GPL
Quote:
|
Re: Reglare si curatare plaman GPL
se poate curata si acasa la fel de bine,mare inginerie nu este...
dar consumul marit pe perioada iernii cred ca este putin normal... filtrul de la electrovalva intermediara trebuie schimbat la cel mult 20 de mii de km...in rest e greu sa se adune atata mizerie in vaporizator incat sa-ti faca probleme...se face un fel de funingine dar atat,nimic care sa obtureze ceva,si oricum daca ar fi sa obtureze ar consuma mai putin si nu ar mai trage la fel de bine :) |
Re: Reglare si curatare plaman GPL
Quote:
Pe cablul de acceleratie am o siguranta care statea la un anumit punct. La un moment-dat, asta iarna la -20 de grade imi tremura puternit la relanti si am mutat siguranta aceea "mai strans". Adica sa tina cablul mai strans. Pe gaz mergea si statea la relanti la 1000-1100 iar pe benzina statea turata tare (undeva pe la ~2500). Aproximez, ca n-am turometru. Acum ca e mai cald, am mutat siguranta inapoi, sa lase cablul mai liber. Pe benzina e ok turatia, la gaz moare la relanti. Chestiile astea, adunate cu un consum de aproximativ 16l/100 km in oras m-au facut sa cred ca e plamanul deranjat. Cine se pricepe... imi poate da un sfat. Dau o bere fara alcool! :D |
Re: Reglare si curatare plaman GPL
ai dacia cu mototol cu injectie?sau ce fel de siguranta ai pe cablul de acceleratie ,si care e rolul ei?sa mai intinda cablul?
|
Re: Reglare si curatare plaman GPL
Quote:
|
Re: Reglare si curatare plaman GPL
eu sunt curios daca nu cumva merge pacalit calculatorul de la injectie sa regleze relantiul pe gaz,ca asta se pare ca e marea problema,si nu esti singurul care s-a lovit de ea,mai e un coleg tot de prin brasov care se chinuie sa o faca sa mearga...
deci ma gandesc eu ca ecu ala ar trebui sa regleze relantiul in functie de turatia motorului,si daca ii scoti mufa de la injector ar trebui sa mearga pe gaz la fel de bine,singura chestie este sa te joci suficient de tare cu reglajul debitului(robinetul de pe furtun) daca spui ca ti-a consumat si 16% atunci mai mult ca sigur ai debit prea mare,asta poate fi un motiv pentru care nu mai sta la relanti bine,fiindca e gaz prea mult...incearca sa mai strangi robinetul ;) |
Re: Reglare si curatare plaman GPL
Quote:
:) |
Re: Reglare si curatare plaman GPL
pai robinetul de debit este cel de plastic montat pe furtunul dintre plaman si "carburator" :)
|
Re: Reglare si curatare plaman GPL
Daca te rog sa faci o poza cand ajungi pe la masina si sa incercuiesti cu rosu cer prea mult? :sad:
|
Re: Reglare si curatare plaman GPL
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 09:46. |
- Copyright 2024 4Tuning