Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Masina mea Volkswagen (https://forum.4tuning.ro/120-masina-mea-volkswagen.html)
-   -   Vw Golf Mk2 GTD (https://forum.4tuning.ro/120-masina-mea-volkswagen/237014-vw-golf-mk2-gtd.html)

ulie.cozmi 01-02-11 02:15

Vw Golf Mk2 GTD
 
12 Attachment(s)
Salutare tuturor.:wave:
In sfarsit a venit vremea sa postez si eu in aria Masina Mea.
De curand am achizitionat un golf 2,am cautat ceva diesel(sincer din cauza consumului),desi il voiam in 2 usi,n-am avut noroc,dar e bun si in 4 :D.
pot sa zic ca sunt multumit de masinuta pana acuma,desi de cand l-am luat numai belele am avut. Dar asta e,au si ele o varsta ;)...cu multa rabdare si ceva banuti sper sa il aduc la linia de plutire.
in primul rand vreau sa fie 100% functionabil,din punct de vdr tehnic.
Niste detalii despre masina.
-An Fabricatie 1986
--Motorul este unul 1.6 TD(JR) doar blocul,in rest toate anexele au fost puse de pe un SB (turbo,chiuloasa,intercooler...etc)
-Servodirectie
-Bari late: fata+spate,bandouri late + arcade
-Punte spate cu discuri

*prin intermediul unui prieten am mai facut rost de trager fata de Jetta 2 si un far(dreapta),mai am nevoie de unul pentru partea stanga.
si de semnalizari clare pt bara fata

cam atata imi vin acuma in minte..
o sa mai postez poze si alte detalii pe parcus.
intre timp masina asteapta deja alte numere (de BN):twisted:

pana acuma am luat toata puntea fata jos ( sa dau caseta de directie jos) sa ii fac un filet nou pt o conducta de la serovdirectie ca nu era prinsa,si cand am vrut sa o prind era mancat filetul acolo inauntru in caseta.
-daca tot am avut de lucru pe acolo am schimbat si curea de servo cu una noua + ulei de servodirectie. si un filtru de aer.

scuzati murdaria d pe masina dar de cand e la mine nu a apucat sa faca nici o baita , am circulat cu masina maxim 150 km de cand o am,in rest a fost tot supendatata:P

app as avea nevoie de niste piese :
- teava de evacuare(de pe la jumate masina pana in spate,inclusiv cotul ce trece peste punte)
-suport pt bidonasul de servodirectie
-si suport pt vasul de expansiune
-un motoras pentru stergatorul de la luneta
-far stanga jetta 2 + masca

Bafta!

wow-ar 01-02-11 18:35

Re: Vw Golf Mk2 GTD
 
Foarte frumoasa masina. Sa ai parte de ea ,cat mai multi Km si cat mai putine stricaciuni!
Si eu am cautat diesel dar m-am ales cu un benzinar,dar e bine si asa

ulie.cozmi 01-02-11 19:10

Re: Vw Golf Mk2 GTD
 
Quote:

Originally Posted by wow-ar (Post 4042765)
Foarte frumoasa masina. Sa ai parte de ea ,cat mai multi Km si cat mai putine stricaciuni!
Si eu am cautat diesel dar m-am ales cu un benzinar,dar e bine si asa

multumesc..sper sa n-am probleme,desi mi-e cam frica de motoarele astea diesel micute:P
frumoasa si masina ta.bafta si spor la treaba si la ce ti-ai propus cu ea.

o_kh3 01-02-11 19:52

Re: Vw Golf Mk2 GTD
 
stai linistit ca duc motoarele astea mici ;)

ulie.cozmi 09-02-11 22:46

Re: Vw Golf Mk2 GTD
 
9 Attachment(s)
Quote:

Originally Posted by o_kh3 (Post 4043057)
stai linistit ca duc motoarele astea mici ;)

sper sa tina:) deocamdata suna bine.
imi face doar figuri dimineata dar nu stiu exact care e cauza..bujiile mi-a spus fostul proprietar ca au fost schimbate,si se vede si pe ele ca ar fi noi.

dar porneste ff greu daca nu il pornesc o zii sau doua,azi am incercat sa il pornesc si a descarcat bateria,si nu a vrut nici cum sa porneasca.
am tinut pe bujii dar degeaba,becul de la bujii ramanea aprins...
sper sa ii dau de capat pe saptamana viitoare:D cand o sa soseasca si noiile numere.

pana atunci niste poze cu noile 'bunatati' + pregatita pt RAR

bogdan1991s 09-02-11 23:18

Re: Vw Golf Mk2 GTD
 
ce frumos e doamneee:roll: sa il stapanesti sanatos. incearca sa pui de 2 ori bujiile, cand era frig eu asa il porneam;)

brownshark 10-02-11 08:07

Re: Vw Golf Mk2 GTD
 
pune turul si returul de la ppa de inj si bucata dintre intrarea in filtru si teava de plastic de pe caroserie din furtun de silicon transparent. vezi ce-i p'acolo si mai vb.

ulie.cozmi 11-02-11 11:15

Re: Vw Golf Mk2 GTD
 
Quote:

Originally Posted by brownshark (Post 4070660)
pune turul si returul de la ppa de inj si bucata dintre intrarea in filtru si teava de plastic de pe caroserie din furtun de silicon transparent. vezi ce-i p'acolo si mai vb.

buna ideea. asta o sa fie primul lucru care o sa il fac cand ajung acasa la masinuta, si niste coliere ca sa nu prinda aer :)

Robert Coca 11-02-11 15:01

Re: Vw Golf Mk2 GTD
 
Si daca mai vrei ceva putere, o cheie si o surubelnita. Mai dai un pic de debit la pompa si mai dai putin boost. Pune un ceast de boost sa nu dai prea mult in turbina. O sa fi surprins cum o sa traga dupaia tinand cont ca n-ai bagat niciun ban in "soft". Iar dupa ce ii mai dai boost o sa trebuiasca sa te joci la reglajele fine la pompa sa nimeresti configuratia cea mai buna.

ulie.cozmi 11-02-11 18:12

Re: Vw Golf Mk2 GTD
 
Quote:

Originally Posted by Robert Coca (Post 4074915)
Si daca mai vrei ceva putere, o cheie si o surubelnita. Mai dai un pic de debit la pompa si mai dai putin boost. Pune un ceast de boost sa nu dai prea mult in turbina. O sa fi surprins cum o sa traga dupaia tinand cont ca n-ai bagat niciun ban in "soft". Iar dupa ce ii mai dai boost o sa trebuiasca sa te joci la reglajele fine la pompa sa nimeresti configuratia cea mai buna.

prima si prima data imi trebuie un 'mentor' sa imi arate cam cum si pe unde mai exact sa umblu' si sa-mi arate un pic cum functioneaza treaba...
deocamdata sunt multumit de masina si de cum trage(desi numai pe la 2700 intra turbo si simti ca trage,pana atunci e slabuta rau,mai ales cand e de iesit putin in panta).
si ca tot ziceai de ceas de boost...stii cumva pe unde vine legat ?::???:

bogdan1991s 11-02-11 18:43

Re: Vw Golf Mk2 GTD
 
iti explic eu cum sta treaba si cu ceasu de boost si cu debitul in turbo si pompa

ulie.cozmi 11-02-11 19:15

Re: Vw Golf Mk2 GTD
 
Quote:

Originally Posted by bogdan1991s (Post 4075554)
iti explic eu cum sta treaba si cu ceasu de boost si cu debitul in turbo si pompa

bun,dar mai intai tre' sa o fac sa porneasca calumea,ca nu stiu cand ma lasa pe undeva:)) descarca bateria de tot si nu vrea sa porneasca..
pe sapta urmatoare cand ajung acasa o sa mesteresc ceva pe la ea, si sper sa rezolv si cu pornirea..turbo si alte shit'uri mai incolo:lol:

mk3r 11-02-11 19:48

Re: Vw Golf Mk2 GTD
 
Quote:

Originally Posted by ulie.cozmi (Post 4075657)
bun,dar mai intai tre' sa o fac sa porneasca calumea,ca nu stiu cand ma lasa pe undeva:)) descarca bateria de tot si nu vrea sa porneasca..
pe sapta urmatoare cand ajung acasa o sa mesteresc ceva pe la ea, si sper sa rezolv si cu pornirea..turbo si alte shit'uri mai incolo:lol:

pune`i un furtun transparent de motorina de la filtru, la pompa, inainte de filtru pune o supapa unisens de combustibil, se gaseste la orice magazin piese aprox.15 lei. nu porneste fiindca se dezamorseaza pompa. una din posibilitati.

ulie.cozmi 11-02-11 21:47

Re: Vw Golf Mk2 GTD
 
Quote:

Originally Posted by mk3r (Post 4075776)
pune`i un furtun transparent de motorina de la filtru, la pompa, inainte de filtru pune o supapa unisens de combustibil, se gaseste la orice magazin piese aprox.15 lei. nu porneste fiindca se dezamorseaza pompa. una din posibilitati.

asta am sa fac, dar am observat ca nu mi se stinge becul de la bujii, adica daca il las vreo 30-40 secunde atunci se stinge si tzacane releul(pe cand am constat eu asta era deja aproape descarcata bateria si nu mai avea putere sa invarta electromotorul), e normal sa stea asa mult pe bujii? am tinut de mai multe ori si tot atata am avut de stat pana sa stins becul si a tzacanit releul...

aa..am verificat si siguranta aia care e pusa langa furtunele de apa ce intra in caloriferu de caldura, siguranta aia e facuta din niste fire de sarma subtire si sunt destul de multe,oare afecteaza cu ceva daca sunt asa multe fire:rolleyes2?

Detman 11-02-11 22:19

Re: Vw Golf Mk2 GTD
 
cel mai bine ar fi sa faci curat pe partea electrica, sa inlocuiesti orice e improvizat. bujiile din cate stiu sunt de 8 secunde si de 12 secunde. pretul lor nu e foarte mare, in jur de 25-30 lei bucata, dar trebuie verificat si releul si bujiile. bujiile le poti verifica singur.
ai putea sa vezi ce e si cu bateria, pt ca una buna trebuie sa tina foarte mult dat la automat si citez ce mi s-a spus si mie de la Bosch - " bateria trebuie sa aiba un impuls puternic atunci cand dai la automat si sa invarta motorul brutal "
daca cumva ai un drum prin Cluj, as fi interesat sa vad si eu mica bestie, aici avem momentan si un "fine tunner" al pompelor de injectie, Robert cred ca stie de el. :P


All times are GMT +2. The time now is 05:40.

- Copyright 2024 4Tuning