Modificare ambreiaj stock?
Salut,am o problema la un 207 1.6 HDi varianta 90cp.Acum 12.000 km am schimbat ambreiajul cu unul normal stoc din cauza ca imi patina iar cand l-am dat jos mecanicii au constatat ca patina pentru ca placa de presiune era decalata.pe atunci aveam 106 cp de la un soft mediu,recent am facut alt soft la Master Tuner de care sunt foarte foarte multumit si am 116cp masurati pe dyno.Cred ca ambreiajul a cazut din cauza cuplului marit si logic e ca ambreiajul meu stoc e facut sa reziste la 90 cp si cuplul stoc al masinii.
Am cautat un ambreiaj sport ceramic pentru modelul meu de masina si nu am gasit din cate am inteles cel putin in romania nu exista,iar singura solutie e sa il modific pe cel stoc adica volanta usurata,pe disc aplicat ceramica iar la placa de presine nu stiu ce modificari se fac dar am auzit ca toate astea sunt posibile dar nu si la mine in oras.Stie cineva unde pot face aceasta modificare ca ambreiajul sa reziste la 130 140 cp?si cam cat ar costa ca nu am nici cea mai mica idee. Astept rapunsuri si sa imi spuna cineva daca va exista riscuri . |
Re: Modificare ambreiaj stock?
Daca te intereseaza noi facem ambreaj custom la orice masina dupa cerere.
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Quote:
E o foarte mare realizare volanta bimasa, pentru ca variantele de serie sunt putin fiabile. Felicitari! |
Re: Modificare ambreiaj stock?
Depinde de la cerere si unde vrea sa folosesasca posesorul, eu personal nu favorizez volanta bimasic, o si schibmam cand bugetul permite.
Se fac volante noi dintr-o bucata de otel impreuna cu pinionul de coroana, placi de ambreaj cu pastile sinter (import austria, nu chinezia ce se cumpara in general), palca de presiune iaras depinde de buget, de la unul stock modificat pana la totul de la 0 cu carcasa alu, placa din otel si arucri Sachs sport sau custom totule posibil. Totadata reconditionam volante bimasice la majoritatea masinilor si avem o gama petnru suby si evo in sepcial. |
Re: Modificare ambreiaj stock?
Ce volanta recomazi pt un 2.0 tdi dus de la 140 la 280 cp? Bimasica sau monomasica? Avantaje/dezavantaje? Intreb pt ca am auzit f multe teorii si tre sa ma hotarasc in privinta ambreiajului daca vreau sa urc mai sus cu acest motor. Ms
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Evident cel normal, din otel cu placa sinter si placa de presiune cu miezul din otel, cele din fonta dupa 20-30.000 km se consuma incat incepe sa patineze albreakul fara sa fi obosit placa de ambeaj.
Dar iarasi depinde de bani, putem face si double disc cu sinter plate si volanta din otel la 1200-1400euro in 2 diametre care tin peste 1300 Nm. |
Re: Modificare ambreiaj stock?
Garantezi faptul ca nu o sa apara un zgomot foarte neplacut la turatie mica ralanti si putin peste anuland volanta cu masa dubla?
Ca si eficienta a ambreiajului nu contest, am facut astfel de inlocuire cu mult timp in urma si a fost f bine insa inlocuirea volantei a adus un zgomot enervant la turatie mica fara sarcina. |
Re: Modificare ambreiaj stock?
Zgomotul ala e dincauza ca placa de presiune nu era echilibrat sau ca e de calitate salba.
Mod normal nu se intampla asa ceva, cel putin eu nu am experimentat asa ceva. |
Re: Modificare ambreiaj stock?
1 Attachment(s)
Quote:
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Quote:
Este valabil la diesel cat si la benzina. Proababil ca exista si cazuri cand acest zgomot nu apare insa nu-i acord acestui caz un procent mai mare de 1%. Cred ca nu trebuie neglijat efectul volantei cu masa dubla, iar inginerii care au inventat asta cred ca au primit si un mare binemeritat premiu in ale tehnicii. Pe langa confort acustic are si avantajul raspunsului unei volante mai usoare si avantajul volantei de masa considerabila. Alegerea trebuie facuta in cunostinta de cauza analizand f bine plusurile si minusurile aduse in discutie. Foarte bune amble doar sa sti ce ai nevoie si ce sacrifici. |
Re: Modificare ambreiaj stock?
Quote:
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Quote:
E facut ca sa fie mai comod schibmarea...ca sa nu trancane torul la o domnisoara...sau socurile sa fie mai mici pe transmisie, dar nici o legatura nu are cu restul...asta iti gatantez. Cine putea schibma viteze fara sa iti daore gatul poate si acum...cine nu sa cumpere automat... Cat si despre grautate, sa cauti pe net, is multe dyno cu greutati diferite de volanta cat de mult inseamna la accelerare...viteza constant face aceasi putere, dar de la o accelerare 50-130 e diferenta de 10-15% de putere intre un ansamblu de 8-9 si 15-16 kg....eu zic ca e diferenta faorte mare. Numai la 4x4 merita cea grea, dar numai la start... Daca ar fi un mare plus bimasic ce de nu se folosesc nicaieri in motorsport? ca din titan ar putea sa faca sa fie usoara... |
Re: Modificare ambreiaj stock?
Quote:
Am avut pe acelasi motor volanta originala cu masa dubla ~12kg, masa simpla otel ~7kg si masa simpla aluminiu 3.8kg si sunetul s-a amplificat la fiecare reducere de greutate. Am analizat putin si este logic, la turatii mici volanta are si rol de a prelua socurile din motor cauzate de exploziile din cilindru, daca volanta este usoara absoarbe mai putin si acele socuri ajung in cutia de viteze si zomotul pe care il auzim este din cutie. Daca calci ambreajul cutia nu se mai invarte si zgomotul dispare... Zgomotul este si mai mare la cutiile care au un ulei mai putin vascos gen atf fata de una care are 80w90... Ca si acceleratie am vazut diferenta in accelerarea motorului in gol si pe treptele scurte, a1a in special unde cu volanta de 12kg masina si in gol si in treapta a1a parca urca turatia la fel, cu volanta usoara s-a simtit o diferenta majora, de ex patinam mai mult cu aceleasi roti chiar daca acceleram incepand de la 1500 de ture |
Re: Modificare ambreiaj stock?
Chestia cu zgomotul poti sa o repeti pentru Hexer eu stiam asta, cat despre masa volantei si efectul ei in functionare e un pic mai complex decat imi spui tu si nu vreau sa se inteleaga ca as contrazice ceva.
Intradevar raspunsul la motor cu volanta usoara este mai bun. La mers constant, in sarcina medie nu este un castig ci o pierdere. Incercati o volanta cu masa simpla pe un motor de 30 tdi, iar masa sa fie apropiata de cea originala si va rog sa-mi povestiti de zgomote cu orice ulei vreti in cutie. |
Re: Modificare ambreiaj stock?
Nex time specifica zgomotul...ca dezechilibrul are alt sunet...dar tot se accentuaza la turati mici.
Intre timp ceva date concrete si nu numai vorbe: http://www.metricmechanic.com/catalo...tion-tests.php |
Re: Modificare ambreiaj stock?
Ambreiaje siterizate, clasice, volante, abreiaje bidisc pot fi confectionate la comanda la http://www.autotehnica.ro/.
Masina de curse a lui Paul Andronic foloseste un ambreiaj facut de ei bidisc cu volanta lor. |
Re: Modificare ambreiaj stock?
Quote:
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
facem de toate, daca trebuie schimbat placultele de ceramie, care sunt defapt sinter, costa 120e, dacca trebuie facut o alta placa de ambreaj e alta treaba, aia costa mai mult.
Din pacate nu lucram cu materiale chinezesti si asta are pretul lor... |
Re: Modificare ambreiaj stock?
la un golf 5 gti, se poate face un ambreaj care sa reziste la 380 cp si 500 nm?
alea sport sunt tari, zgomotoase(daca ai single mass si de aluminiu>o sa plangi, suna ca o troaca) pe cand ambeajul stock>ramforsat de voi, o sa devina puternic dar la fel de placut ca stock! cam ce se poate face si cam la ce bani ajunge toata treaba? |
Re: Modificare ambreiaj stock?
Quote:
La forta de pedala proprietarul a zis ca e ok, principala prolbema era ca anterioarele erau ori prea tari ori patinau. Singura diferenta e ca prinde cu 2-3 Cm mai sus, asta din cauza ca placa de presiune e modificat, is astfel deschiderea e mai mica. Eu la puterea asta asi pune doar single mass, nu stiu de ce ar bate, la diesel e o treaba dar timp de 50 ani toate masinile erau single mass, cum na batut golf 1-2-3 gti nu o sa bata nici asta daca e lucrat cum trebuie. Pretul depinde ca sunt foarte multe posibilitati si optiuni la un astfel de kit, de la 250e pana in 1300e e diferenta semnificativa. |
Re: Modificare ambreiaj stock?
pana la urma ce ma sfatuiesti sa fac?
sa i-au o volanta singe mass de otel(aia de aluminiu nu este prea zgomotoasa) si ramane ca tu sa modofici ambreajul? pun masina pe dreapta si sa iti trimit ambreajul? ambreajul trebuie sa reziste la frecari dese, mai ales la plecari de pe loc, de la semafoare...sa aibe o utilizare de zi cu zi. tot cu 12 palete vreau, nu cu 6 sa cupleze brutal! ma intereseaza un pret informativ, nu exact! |
Re: Modificare ambreiaj stock?
Noi facem volanta din otel.
Parerea mea varianta ceea mai buna, volanta din otel, placa de ambeaj ce facem / modificam noi cu sinter de strada, imperecheat cu o placa de presiune de bmw 240mm, pe modele vechi cum era m5 in linie. Acest combo e ok ca si presiune la pedala, totdata tine pana in 800Nm fara problema. Poti alege greutatea ansamblului, la placa de presiune putem face partea din mijloc ce e din fonta din fabrica sa fie din otel, astfel tina mai mult, sinterul nu mananca asa usor, tot de asta se paote usura si partea respectiva. Asta e la mine kitul de ambreaj group N. |
Re: Modificare ambreiaj stock?
ma intereseaza cam cat(cu aproximatie) o sa ma ajunga(pretul) toata treaba?
+daca o sa iasa treaba buna o sa va fac reclama. |
Re: Modificare ambreiaj stock?
Proximativ 900-1000e, acum inca nu am preturile noi de la sachs sport...placa de presiune fiind de acolo si daca trebue o modific.
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Asta e un ambreaj pornit de la unul stock, de data asta un Audi S2, dupa stand tine peste 600Nm, sinterul e unul de strada, placa de presiune intarita, pretul ajunge undeva la 300e (pretul e valabil daca piesele sunt in stare de reconditionare).
https://i301.photobucket.com/albums/n...e/ab664896.jpg Urmatorul e unul din kevlar pentru un e36 M3, este reconditionat cu o placa intarita, pretul e undeva la 200-250e (pretul e valabil daca piesele sunt in stare de reconditionare) https://i301.photobucket.com/albums/n...e/ac9e1e86.jpg https://i301.photobucket.com/albums/n...e/17f0a7da.jpg |
Re: Modificare ambreiaj stock?
in cazul meu trebuie sa dau ambreajul jos, sa cumpar o volanta single mass de otel sa le fac pachet si sa ti le trimit?
volanta o cumpar eu ~380$+ manopera si materialele folosite de tine. pe mine ma intereseaza cat ma costa manopera+transformarea la tine! daca ajunge la 1000 euro...este cam mult. stiu ca lucrurile de calitate costa, materiale folosite costa, dar daca ajung la 1000 de euro mai bn cumpar un kit ambreaj cu tot cu volant usurata la 1200$ mai putin decat 1000 de euro. trebuie sa ies undeva la jumatate sa fie o treaba! nu stiu daca ai inteles ceea ce vreau sa iti explic. |
Re: Modificare ambreiaj stock?
Quote:
-o volanta din otel facut de noi, usurat la cat se paote impreuna -o placa de presiune care la fel e usurat -o palca de ambreaj cu sinter de strada Daca vi tu cu volanta e bine si asa, dar nu stim ce placa de presiune merge pe volanta repsectiva si pana la urma poate sa treaca de pretul de mai sus...la fel am refacut cateva kituri din state (034motorsport si ceva stage xx) si multe de pe ebay, nu cred ca are rost sa scriu despre calitate... |
Re: Modificare ambreiaj stock?
Un mic truc la un ambreiaj de serie si cand spun ce urmeaza ma refer la un kit nou este cota de strangere.
Intre volanta, disc si placa de presiune se calculeaza o anumita valoare de strangere. Strangerea este data de : - arcul placii de presiune - dimensiunea geometrica a pieselor in special distanta dintre placa de presiune si volanta, in stransa legatura cu grosimea discului. In general joaca in zona abreiajului pote fi periculoasa daca aceste modificari nu sunt facute foarte bine. Un mic truc al ridicarii nivelului e rezistenta la cuplu didamic al unui ambreiaj de serie consta in apropierea mecanica, pret de cateva zecimi, intre volanta si placa de presiune. Acelasi efect se poate obtine si cu un disc cu o grosime putin mai mare. Atentie la cum se masoara grosimea discului fiind ferodou pe placi de otel cu rol de arc va poate insela usor. Marind strangerea rezistenta la cuplu creste considerabil insa in limite rezonabile, dar prezinta si avantaje: - pastrand placa de presiune originala ambreiajul se poate actiona lafel de usor.In cazul placilor de presiune cu arc foarte dur condusul in trafic nu mai poate fi o bucurie si riscati sa apara probleme. - pastrand piesele originale sunteti siguri de faptul ca piesele sunt echilibrate static si dinamic foarte bine. In cazul ambreiajelor confectionate artizanal exista anumite riscuri ce pot atrage neplaceri. Cateva din aceste riscuri le voi enumera mai jos: - lipsa de echilibrare sau echiibrare incompleta(nu cred ca trebuie sa exemplific ce neajunsuri atrage, chiar pna la calare de motor) - neplaceri acustice zgomote... - neplaceri la condus, cuplat anevoios, socuri aparute in transmisie la manevrare - distrugerea cablurilor de comanda, distrugerea cilindrlor de ambreiaj, pierderi de lichid hidraulic distrugeri de conducte... datorate fortelor mult mai mari de comanda, automat presiuni mult ridicate. - ... |
Re: Modificare ambreiaj stock?
Exact cum zice si Sebastian, lucrurile facut artizanal, sau cele la un pret semnificativ mai ieftin decat de la mari porducatori creaza numia probleme si pana la sfarsit costa mai mult decat una facut bine din prima.
Ca o pilda, ce multi nu considera artizanal, am lucrat la un ambreaj de 034 motorsport, volanta nu era echilibrata, calitatea la placi era foarte slaba, si arcul din placa de presiune era mai slaba decat cel stock. Dupa asta a venit una de la Spec stage 3 parca....avea 2 arucri, asta cu siguranta nu patina, dar sa crapat pistonasul de la pedala dupa care pistonul de pe cutie...foarta imensa la pedala, la asta mai adauga ca distrugi arborele si cuzinetii axiali daca e prea grea pedala. Si nici asta nu era de loc echilibrat, la echilibrat am gasit peste 80 de grame .... ce e extrem, cand fabricanti dau maxim 10g. Apropo Sebastina, avem o gama intreaga pentru evo si suby...de la street pana la 2 plate. |
Re: Modificare ambreiaj stock?
A trecut demult vremea cand ne axam doar pe Subaru si Mitsubishi acum modificam aproape orice model, chiar orice model se poate gestiona electronic la Racing Code important este ca si clientul sa poata sustine financiar o lucrare de calitate.
Am vazut intradevar kituri de ambreiaj care nu erau ceea ce ar fi trebuit sa fie. |
Re: Modificare ambreiaj stock?
1000 euro ceruti de tine inseamna: manopera+sa cumperi volanta single de otel potrivita sa o modifici impreuna cu ambreajul?
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Quote:
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Un ambreiaj stock de Bmw 330 d E46 sti la ce cuplu rezista???Precizez ca volanta este noua la fel si kitul de ambreiaj.Multumesc !!!
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
aproximativ 530Nm.
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Hexer spune-mi te rog, la voi se pot face cumva si niste discuri noi de ambreiaj pentru un LSD de pisica?
Sau eventual cele vechi se pot reconditiona? Multumesc https://i188.photobucket.com/albums/z...20down/021.jpg |
Re: Modificare ambreiaj stock?
Quote:
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Quote:
Daca vrei acum e gata un set de diff blocant modificat, practic cel motorsport, cu 8 lamele si pretensie cat vrei tu plus ca in loc de 25% astea ajung peste 40%. Din cauza la 8 lamele tine mult mai mult si se supraincalzeste mai greu, nu arde uleiul. Pretul e 300e plus manopera plus diferentialul tau (nucul) in schimb. |
Re: Modificare ambreiaj stock?
imi cer scuze daca deranjez, dar nu am gasit in alt loc raspuns la intrebarea mea iar aici observ persoane competente.
la mijlocul cursei pedalei de ambreiaj, se aude un huruit. am inteles ca este vorba de un rulment. se poate schimba doar acel rulment, fara sa schimb tot tot kitul de ambreiaj ? ambreiajul functioneaza fara probleme in rest, spun eu. masina este o skoda octavia 2 1.9 tdi 105 cai. va multumesc frumos |
Re: Modificare ambreiaj stock?
dap, 90% aia e problema, adica daca ambreajul nu se deschide dar rilmentul se atunge de placa de presiune si atunci o auzi e din cauza aia.
|
All times are GMT +2. The time now is 13:10. |
- Copyright 2024 4Tuning