Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Masina mea BMW Seria 3 (https://forum.4tuning.ro/643-masina-mea-bmw-seria-3.html)
-   -   E36 - 318i - First Car, Heavy Start Story (https://forum.4tuning.ro/643-masina-mea-bmw-seria-3/232606-e36-318i-first-car-heavy-start-story.html)

B3ST 12-01-11 23:19

E36 - 318i - First Car, Heavy Start Story
 
3 Attachment(s)
Sunt si eu un tanar posesor de un BMW E36, motorizare 318(i). Am cautat una fiabila,consum, dar cel mai important in germania motorizare cat mai mica si sa fie ecologica ca de nu ma omoara la taxa anuala si nu doar pt atat, dar sa pot intra in orasele mari si prin centru cu ea, toate conditiile intr-un buget limitat.

Dar eu fiind nascut cu sange bavarez,am putut eu sa ma abtin? Asta am cautat,asta am primit, dar ca primamea masina,cum spun unii am avut ghinion. Eu totusi nu o vad ca si ghinion, ea e de o varsta ca si prietena mea, din 93 deci modelul 83kw (113 cp), fiind mai incepator, mai e frumos spus, fiind incepator de tot, fara sa cunosc mecanica prea bine,am cumparat masina cu o hiba.
La inceput nici nu am observat,avea un ticait foarte slabut la motor,pana cand am intrebat un coleg si a spus ca sunt ceva supape,daca se aud mai tare dupa cativa km am puso,ca da semne sa se strice si e foarte scumpa reparatia.

Intr-adevar, fiind pe autostrada nelimitata intr-o zii fara soare i-am dat.. pe la 170 km/h surpriza, a inceput toata sa tremure si sa durduie, am franat incet,cand sa calc acceleratia, nem putere. Dau sa ies de pe autostrada,bag a 3-a ... fara nici o treaba. Am oprit direct la service, mi-au spus sunt ceva supape ce dau aer la motor si fiind mai veche ceva suruburi nush ce, in fine, concluzia fiind ca la turatii de peste 4.500 imi blocheaza o valva.

Am incercat cu tot felul de uleuri de curatare,schimbat si filtru de ulei dar se pare ca nu scap de "bisturiu". Dupa tentativa de curatare in care pe o perioada de 3zile am fortat masina pana la limitele ei,merge si mai rau acum. La pornire,motorul fiind rece nu am treaba,dupa o vreme cand e cald motoru si incerc sa pornesc si sa plec din loc,da semne sa moara,nu putere nu nimic,si stau cu acceleratia apasata la maxim,pana prinde si dau de 2000 turatii si isi revine fara nici o problema.

Mai am probleme si cu directia,desigur dupa un drum de tara in iarna cand drumurile fara zapada aveau cratere in asfalt, imi trage dreapta si din primele observari am foarte mult ulei pe la diferential.

Astea sunt modificarile principale care vreau sa le facla masina,ca observ ca fiecare are planuri de modificari la masini. Desigur inainte de toate astea trebuie sa ma mut.

Ei ce caut eu pe acest threat? Pai inca am dilema ce sa fac cu ea, sa o vand,sa iau o masina mai buna, sau sa recurg la reparatii si la un pic de tuning?

Daca e sa decid ca o pastrez,nu vreau sa o las in starea asta,as vrea sa ii fac botul de E46 M3 (capota,spoiler, faruri), o mica modificare la motor cu chip, ceasurile sa le schimb ca sunt groaznice, jenti desigur in vara,vopseaua si sa-i leg statia si Tubu care stau degeaba prin porbagaj. Sau cealalta varianta o alta masina,cu care sa ma simt bine fara modificari (un E46 coupe de ex) si bani investiti?

Masina a avut acum 3 luni 148.000 km,acum avand 158.000 km, singura schimbare pana acum a fost doar un eleron.

Maniak22 19-01-11 23:15

Re: E36 - 318i - First Car, Heavy Start Story
 
Bafta cu masina ...eu iti recomand un kit de M si niste jante si suspensie si atat. In rest altceva o strica:):)

B3ST 20-01-11 14:00

Re: E36 - 318i - First Car, Heavy Start Story
 
2 Attachment(s)
Cu alea oricum incep,dar la vara knd vin si rotile de vara si intr-adevar suspensii ceva mai tari si poate cativa cm mai aproape de strada,ca momentan suspensiile intr-adevar sunt prea moi pentru gustul meu.

Am facut acu 3 zile ceva poze :D

Manu_88 20-01-11 15:45

Re: E36 - 318i - First Car, Heavy Start Story
 
bafta cu masina....daca te hotarasti sa o ti,mie unu imi place eleronu ala...

Maniak22 20-01-11 20:14

Re: E36 - 318i - First Car, Heavy Start Story
 
Stai aproape de mine.. eu stau in Linz acum. Iti recomand sa o repari si sa o pui la punct si vei avea o masina buna mult timp. Ceva dezmembrari sau schroturi de Bmw-uri nu aveti pe acolo ?

B3ST 20-01-11 23:00

Re: E36 - 318i - First Car, Heavy Start Story
 
Trebuie sa fie pe undeva,luni am programare sa mio faca la service.

De la schrot mi-ar trebui ca mi spart plasticu de la bara din stanga, acolo pe unde iese centura,de sus pana jos tot plasticu trebuie sa il inlocuiesc dar problema mea e ca nu stiu cum sa scot centura.

manu22 21-01-11 10:33

Re: E36 - 318i - First Car, Heavy Start Story
 
best felicitari pt masina..e frumoasa..centura...o desfaci de pe stalp(un surub) si apoi de pe scaun(ceva cu imbus sau stea din aia).eu cand am schimbat am dat si scaunul afara...am facut curat in ea :D si e mai usor de lucrat.intr0o ora zic eu ca e totul gata;) bafta in continuare

B3ST 20-02-11 14:36

Re: E36 - 318i - First Car, Heavy Start Story
 
5 Attachment(s)
Deci Updates,am avut o garnitura varza,ce-a ce ma costat 330 euro,dar chestia cu supapa de ulei tot nu a trecut. Aceasi problema o am peste 5.000 de turatii sau cand pornesc masina si e cald motoru mi se blocheaza un cilindru.

In rest,incep sa vina tot mai multe probleme si astept salariu sa rezolv cateva din ele,un stergator e ruginit foarte tare si nu mai sterge bine ca e indoit de jos din surub. Instalatia de apa,are pe undeva o scurgere,iar radiatoru imi face figuri,cei de la service mi-au spus ca imi trebuie un radiator nou. Am intrebat daca nu pot merge asa cu ea,dar mi-au spus ca pot numa ca trebuie sa tot pun apa.

Dar conduc de 3 saptamani si nu mai curge nimic,a curs doar odata,in rest nu mai curge. Posibil sa fie ca am avut prea multa apa? Ca era peste limita. Am de gand sa pun fluid care sa inchida locu pe unde ar putea curge.

Iar ultima problema,e ca am instalat statia si tubu,dar nu ma pricep cum sa fac sa fie pe cd player,sa fie impuls cand pornesc Cd playeru sa porneasca si statia,asa ca am pus un intrerupator. Care am uitat sa il inchid intrun weekend iar Luni dimineata,surpriza... Vedeti in poze :lol:

69WRX 20-02-11 18:32

Re: E36 - 318i - First Car, Heavy Start Story
 
Quote:

Intr-adevar, fiind pe autostrada nelimitata intr-o zii fara soare i-am dat.. pe la 170 km/h surpriza, a inceput toata sa tremure si sa durduie, am franat incet,cand sa calc acceleratia, nem putere. Dau sa ies de pe autostrada,bag a 3-a ... fara nici o treaba. Am oprit direct la service, mi-au spus sunt ceva supape ce dau aer la motor si fiind mai veche ceva suruburi nush ce, in fine, concluzia fiind ca la turatii de peste 4.500 imi blocheaza o valva.
problema care o ai tu am avut-o si eu la masina mea care avea acelasi motor ca al tau...am schimbat chiuloasa si nu mai facea figuri, dar vezi ca e posibil sa se infunde iar conducta de la ulei, poti sa o sufli o data la cateva luni

B3ST 20-02-11 20:45

Re: E36 - 318i - First Car, Heavy Start Story
 
Uuuuii.. stiam ca ceva de ulei ca nu inchide bine o supapa si mi se duce un cilindru, la turatii mari sau cand pornesc motoru cald. Uneori mai imi moare motoru cand scot pe liber,dar foarte rar. Nu stiu sub ce circumstante.

Cam cat ar fi sa schimb chiuloasa?

Mai am si o intrebare,nu stiu daca stiti,dar si aici e problema cu benzina si vor sa introduca Benzina E10,cica pana in 2013 sa existe doar E10. Din cate am citit masina mea nu suporta. Variantele intre 1984 - 1994, 318i.

iondarie 20-02-11 21:25

Re: E36 - 318i - First Car, Heavy Start Story
 
Quote:

Originally Posted by B3ST (Post 4102988)
Iar ultima problema,e ca am instalat statia si tubu,dar nu ma pricep cum sa fac sa fie pe cd player,sa fie impuls cand pornesc Cd playeru sa porneasca si statia,asa ca am pus un intrerupator. Care am uitat sa il inchid intrun weekend iar Luni dimineata,surpriza... Vedeti in poze :lol:

Intrebare ai cd-player-ul original al masinii sau aftermarket? pun aceasta intrebare din 2 motive

1. daca este cel original ai avea 2 optiuni sa legi remote-ul statiei pe + contact sau sa fi norocos sa ai firul de remote in cablajul original al masinii (cum este la varianta echipata cu sistemul audio HK)

2. daca este aftermarket si ai cuple iso sigur ai si firul de remote pt statie drept urmare trebuie sal folosesti

acum am observat din pozele de mai sus ca ai cuple ISO deci trebuie sa ai si firul de remote pt statie.

nonameDesign 20-02-11 21:40

Re: E36 - 318i - First Car, Heavy Start Story
 
Frumoasa , sa o stapanesti sanatos!

69WRX 20-02-11 23:04

Re: E36 - 318i - First Car, Heavy Start Story
 
Quote:

Originally Posted by B3ST (Post 4104219)
Uuuuii.. stiam ca ceva de ulei ca nu inchide bine o supapa si mi se duce un cilindru, la turatii mari sau cand pornesc motoru cald. Uneori mai imi moare motoru cand scot pe liber,dar foarte rar. Nu stiu sub ce circumstante.

Cam cat ar fi sa schimb chiuloasa?

Mai am si o intrebare,nu stiu daca stiti,dar si aici e problema cu benzina si vor sa introduca Benzina E10,cica pana in 2013 sa existe doar E10. Din cate am citit masina mea nu suporta. Variantele intre 1984 - 1994, 318i.

nu stiu cat te-ar costa in germania, pe mine m-a ostat toata afacerea cam 80 de euro...exact cum iti face tie imi face si mie, mergea pana la 170 si acolo tremura si datea in nas...

B3ST 21-02-11 18:48

Re: E36 - 318i - First Car, Heavy Start Story
 
Chiuloasa e Zylinderkopf sau Zylinderkopfdichtung?

Aici am vazut ca incep preturile de la 300 euro in sus,la serviceuri ce am citit. Mie un mechanic de la BMW mi-a spus ca e >ASTA< stricat,si ca ma costa in jur de 1000,la un service privat ma costa cam 500 ... nu stiu ce sa mai zic.
Cel de la bmw mi-a spus asta dupa ce a facut o tura cu ea.

Maniak22 21-02-11 21:47

Re: E36 - 318i - First Car, Heavy Start Story
 
Am cumparat acum 1 an o pisica lovita pentru fratemiu din Munchen de la un handler si vroiam sa o fac la ei la service sa numai vin cu platforma dar dupa calculele lor au ajuns la suma de 2000 euro piese fara manopera. Am dus-o acasa si cu 400 de euro i-a facut-o un nene cu piese din dezmembrari. Au fost si amabili sa imi ceara 150 euro ca sa mi-o duca pe platforma pana in Linz:):) si mai zici ca nemtii nu te ard de bani:):)


All times are GMT +2. The time now is 14:04.

- Copyright 2024 4Tuning