Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Virtual Tuning 3D (https://forum.4tuning.ro/162-virtual-tuning-3d.html)
-   -   Lucrarile mele!! (https://forum.4tuning.ro/162-virtual-tuning-3d/230475-lucrarile-mele.html)

em_trei 02-01-11 16:51

Lucrarile mele!!
 
15 Attachment(s)
Sunt incepator in arta modelatului 3D si imi place foarte mult. Motivul pt care m-am apucat a fost sa-mi fac in 3D masina mea preferata exact asa cum o vreau si in realitate. M-a prins chestia cu modelatu si am modelat si alte masini, iar acum chiar vreau sa invat cat mai bine programul 3ds max. Astept parerile voastre legat de ce mi-a iesit. Masina mea preferata e BMW M3 E46.

Denis' 02-01-11 18:30

Re: Lucrarile mele!!
 
incepator ? :?: cred ca te incadrezi intr-o clasa mai sus :arrow::!:
frumoase lucrari
cam de 2 zile am inceput sa imi bag si io nasu prin 3ds dar nu cred ca voia jugne curand sa faci ce ai facut tu acolo :D
felicitari . mai astetam lucrari .

em_trei 03-01-11 16:54

Re: Lucrarile mele!!
 
Quote:

Originally Posted by Denis' (Post 3947532)
incepator ? :?: cred ca te incadrezi intr-o clasa mai sus :arrow::!:
frumoase lucrari
cam de 2 zile am inceput sa imi bag si io nasu prin 3ds dar nu cred ca voia jugne curand sa faci ce ai facut tu acolo :D
felicitari . mai astetam lucrari .

Am spus ca sunt incepator deoarece nu am acordat prea multe ore pt a invata Max-u f bine, adica am invatat numai modelarea de baza de care ai nevoie pt a face o masina. La interioare inca nu am lucrat deloc. Cat priveste partea de randari.......nu am invatat-o inca la stadiul la care doresc sa ajung, iar de animatii nici nu mai vorbesc. Oricum.......... multumesc pt vorbele bune!

adi_design_a 06-01-11 22:24

Re: Lucrarile mele!!
 
sa fim seriosi !
astea nu-s lucrari de incepator!!!
poate tu doar le-ai randat nu si creat de la zero .
iti trebuie destul de mult timp sa ajungi sa faci asta in 3ds max.

em_trei 06-01-11 23:31

Re: Lucrarile mele!!
 
Quote: