E30 - 2,5 TURBO NEBUNU'
m-am gandit sa imi prezint si eu masina
probabil majoritatea dintre voi o cunoasteti . este un bmw 325 m50 b25 turbo cu interne stoc garnitura de chiuloasa cometci arp-uri plus o turbina garrett gt3582r . o sa revin cu poze si mult mai multe detalii pe viitor |
Re: bmw e36 2,5 turbo TOP
1 Attachment(s)
Nici n-o cunoaste toata lumea :D
https://www.youtube.com/watch?v=xpRtBQk7DeA Senzatiee !:twisted::evil: |
Re: bmw e36 2,5 turbo TOP
bafta cu nebuna turbo.......:D la ce presiune lucrezi acuma cu motorul daca ai interne sthoc.........:lol:
|
Re: bmw e36 2,5 turbo TOP
uau suparat bmw detii sa ai noroc la el si bafta la modificat.Ce modificari ai adus la partea de motorizare si cati cp ai sub capota ?
|
Re: bmw e36 2,5 turbo TOP
oo bine ai venit si pe forum colegu' !!!!
de felicitat ... vorbele sunt de prisos... ii las pe ceilalti sa te felicite care nu au avut okazia live ;) :D |
Re: bmw e36 2,5 turbo TOP
chiar am admirat-o eu astazi ..nu stiam ce e cu ea dar era frumoasa ...super ca masina si grija de ea:D
|
Re: bmw e36 2,5 turbo TOP
Bine ai vent pe forum Mihai! :D extraordinara masina, desi ultima mea interactiune cu ea a fost cand am impins`o la Arad dupa ce a crapat carcasa...vad in poze ca ai apucat sa remediezi problema si te`ai dat la pitesti :D Multa bafta! Sa ne vedem cu bine la urmatoarele curse sezonu viitor!
|
Re: bmw e36 2,5 turbo TOP
Quote:
P.S. :arrow: GT3582R nu e cam mare pentru 2.5? de la cat rpm incepe sa faca boost? |
re: E30 - 2,5 TURBO NEBUNU'
Quote:
|
re: E30 - 2,5 TURBO NEBUNU'
inca un "nebun" cu matza. bafta si tie, are vana.
|
re: E30 - 2,5 TURBO NEBUNU'
cat consuma????????????:rolleyes2
|
re: E30 - 2,5 TURBO NEBUNU'
Quote:
|
re: E30 - 2,5 TURBO NEBUNU'
am avut ocazia sa vad si eu masina in actiune :D felicitari proprietarului pentru ce a putut sa faca din aceasta pisica:D bafta cu matza in continuare!
|
Quote:
Quote:
https://forum.4tuning.ro/482-masini-b...turbo-top.html Quote:
multzumesc LAFU FORTZA Quote:
Quote:
"publicitate" lafu magazin piese (cele mai piese) noi si second and sarumana nenea lafu mare om mare caracter Quote:
Quote:
|
re: E30 - 2,5 TURBO NEBUNU'
6 Attachment(s)
ramasesem dator cu o mica povestioara si niscaiva poze .
sa incepem cu povestioara . am cumparat masina o simpla pisica coupe cumparata noaptea la care am apreciat ca mergea motorul f bine si ca avea clima si canapele incalzite. in rest mai nimik . fiind primul meu bmw ghici ce ne-am apucat sa facem " cerce" dar am constatat ca nu avea blocant :(((( drept urmare a urmat achizitionarea unui blocant montartea lui pe masina si arede-o de-a latu. pana cand s-a rupt punte pe spate . ulterior am aflat de la fratele ion nsl-u ca si lui i s-a rupt si ca e problema de pisica dar se intareste caroseria si e problema rezolvata pt totdeauna . zis si facut am dus caroseria la intarit. intre timp vine bobi mom cu masina terminase rodajul si intr-o seara la un gratar ma face o tura drept urmare ampus mana pe telefon si il sun pe florica nsl care stiam ca are de vanzare un kit de turbo de la active ( http://www.activeautowerke.com/) care i-a apartinut lu catalin ctl-u cum il stiti majoritatea dintre voi si am purces la cumpararea lui .in acest timp se intarea caroseria si am inceput shopingul turbina in prima faza a fost o turbina turbomaster t61 injectoare bosch garnitura cometic arp-uri debitmetru porsche ambreiaj intercooler oilcooler construit trasee modificat suporti motor tampoane motor suport grup pompa de benzina ( un fleac m-au ciuruit ) a durat decat 6 luni . prietenii mei ieseau afara si eu munceam la masina era vara era cald masina nu mai iesea simteam ca innebunesc . la un moment dat m-am ganmdit ca imi trebuiesc si bucsi de poliuretan le-am comandat si pe acelea , ma gandeam ca mi-au placut niste scaune sparco pe care le vazusem eu la racing nick albastre si vin bine cu masina albastra , le-am luat si pe acelea dar in scaunele acelea dak ai un impact lateral te strivesc scaunele acelea deci trebuie si rollcage zis si facut la sfarsit m-am ocupat de frane si de suspensie si ultimele cumparate au fost jantele si anvelopele plus slicurile evident cu o pereche de jante separat pt ele . intre timp se terminase vara si toamna era pe sfarsite nu am apucat sa ma bucur de masina dar a venit sezonul 2010 si m-am bucurat din plin . masina asta mi-a adus cele mai mari satisfactii din viata mea . prima a fost cursa de la tulcea unde imi doream cu disperare loc 1 . asa a fost . o sa pun o poza . la un moment dat ma gandisem sa o fac intr-un fel anume si am cerut ajutorulprietenului TNG sa-mi faca un vt o sa pun o poza si pe urma au inceput cursele una dupa alta si nu am mai apucat |
All times are GMT +2. The time now is 06:59. |
- Copyright 2024 4Tuning