Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Zona tehnica Fiat (https://forum.4tuning.ro/318-zona-tehnica-fiat.html)
-   -   HURUIT PUTERNIC LA SERVO DIRECTIE FIAT TIPO 1.9D (https://forum.4tuning.ro/318-zona-tehnica-fiat/210888-huruit-puternic-servo-directie-fiat-tipo-1-9d.html)

viorelxxx 26-09-10 15:22

HURUIT PUTERNIC LA SERVO DIRECTIE FIAT TIPO 1.9D
 
SAL:de cateva zile se aude un huruit puternic la servo pompa in momentul in care trag de volan stanga dreapta. Am schimbat lichidul , am aerisit am verificat sa nu fie scurgeri am verificat nivelul , am curatat instalatia sa nu fie impuritati , am desfacut servo pompa in bucati dupa care am remontat-o ( nimic de reparat la ea !!!!), mentionez ca pompa functioneaza perfect dar zgomotul este fff deranjant. Singurul moment in care nu huruie este atunci cand masina este suspendata de fata si rotile sunt libere !!!

Are cineva o sugestie constructiva ,a mai intalnit cineva asemenea problema ?
Fiatul este cu sevo pompa pe curea nu electrica cu motoras !!!

mclupu 27-09-10 17:34

Re: HURUIT PUTERNIC LA SERVO DIRECTIE FIAT TIPO 1.9D
 
da de planetare ce zici?

viorelxxx 28-09-10 17:08

Re: HURUIT PUTERNIC LA SERVO DIRECTIE FIAT TIPO 1.9D
 
Quote:

Originally Posted by mclupu (Post 3686944)
da de planetare ce zici?

ar putea avea vreo legatura planetarele cu pompa de servo directie (ca aia face zgomot ) ????:sad::sad::sad:

problema cu zgomotul persista si in stationare cand misc de volan stanga dreapta si atunci planetarele nu se rotesc si dimpotriva in stationare se aude mai tare decat in miscare !!! deci .... i-mi poti da o solutie ? ce ar putea avea planetarele ???
ms mult !!!

RobertGadau 30-09-10 14:24

Re: HURUIT PUTERNIC LA SERVO DIRECTIE FIAT TIPO 1.9D
 
Salut, aceeasi problema o am si eu la Tempra mea, iar Tipo si Tempra folosesc aceleasi componente. Am schimbat si eu lichidul ca tine de cateva ori, aerisit instalatia, cuarata ...nimic.Dar cand am schimbat bratele am observat ca se misca foarte greu telescopul cu mana ceea ce m-a facut sa schimb rulmentii din flansele telescoapelor, care sunt din plastic. Am cumparat unii noi si la fel de greu se invarte telescopul, deci acei rulmenti sunt o problema din fabrica. Eu am schimbat si pompa servo cand am schimbat distributia si curelele, dar nici zgomotul este acelasi si provine din caseta care a ramas singura suspecta. Am schimbat jantele, cauciucurile, am facut unghiul de fuga ....si am observat o schimbare usoara, dar tot este zgomot din caseta si volanul merge mai greu decat normal. In cele din urma am lasat-o asa si o ignor, este enervant dar nu atat de tare incat sa merite o alta caseta+manopera+lichid+unghi de fuga ..o cheltuaiala inutila care se ridica la minim 500 lei(parerea mea). Daca totusi reusesti sa schimbi caseta sa-mi dai si mie un semn. ID-ul meu de messenger este "robertgadau", sunt mereu online, iar daca ai nevoie de si de alte sfaturi te ajut cu mare placere. Succes !

viorelxxx 05-10-10 20:10

Re: HURUIT PUTERNIC LA SERVO DIRECTIE FIAT TIPO 1.9D
 
1 Attachment(s)
Quote:

Originally Posted by RobertGadau (Post 3693218)
Salut, aceeasi problema o am si eu la Tempra mea, iar Tipo si Tempra folosesc aceleasi componente. Am schimbat si eu lichidul ca tine de cateva ori, aerisit instalatia, cuarata ...nimic.Dar cand am schimbat bratele am observat ca se misca foarte greu telescopul cu mana ceea ce m-a facut sa schimb rulmentii din flansele telescoapelor, care sunt din plastic. Am cumparat unii noi si la fel de greu se invarte telescopul, deci acei rulmenti sunt o problema din fabrica. Eu am schimbat si pompa servo cand am schimbat distributia si curelele, dar nici zgomotul este acelasi si provine din caseta care a ramas singura suspecta. Am schimbat jantele, cauciucurile, am facut unghiul de fuga ....si am observat o schimbare usoara, dar tot este zgomot din caseta si volanul merge mai greu decat normal. In cele din urma am lasat-o asa si o ignor, este enervant dar nu atat de tare incat sa merite o alta caseta+manopera+lichid+unghi de fuga ..o cheltuaiala inutila care se ridica la minim 500 lei(parerea mea). Daca totusi reusesti sa schimbi caseta sa-mi dai si mie un semn. ID-ul meu de messenger este "robertgadau", sunt mereu online, iar daca ai nevoie de si de alte sfaturi te ajut cu mare placere. Succes !

sal : m-ai rugat sa-ti dau un semn daca rezolv ceva cu problema pe care o aveam eu si anume huruitul de la pompa servo directiei !!!Ei na ca am rezolvat-o si nu partial ci total si fara ajutorul unui mecanic ci de unul singur!!
Problemele mele au inceput in momentul in care ma necajea alternatorul ( nu mai incarca )si a trebuit sa-l dau jos , sa-l desfac ,sa-l demontez, sa-l curat ,sa-l remontez si acest lucru de mai multe ori deoarece alternatorul refuza sa functioneze , si pana la urma a trebuit sa cumpar altul pe care l-am montat si in final am rezolvat cu incarcarea !!Dar ce legatura area asta cu huruitul de la servo poate ai sa ma intrebi !! Pai acum este destul de simplu !!! La tipo 1.9 dizel alternatorul se afla sub servo popa si pentru al da jos trebuie mai intai demontata servo pompa , lucru pe care l-am facut de fiecare data de cate ori am facut proba cu alternatorul care refuza sa functioneze (cred ca de 10 ori). Deci prin demontarea si remontarea repetata a servo pompei si prin strangerea holenderului ,MARGINEA DE LA PARTEA METALICA A FURTUNULUI CE FACE LEGATURA DINTRE POMPA SI VASUL CU LICHID a capatat o o forma tesita spre interior ( am sa atasez si o poza ) si astfel oricat as fi strans holenderul inchiderea nu ar fi fost perfect ermetica chiar daca as fi pus 10 garnituri din cupru !!Din acest motiv prin acea locatie sevo pompa prindea aer ( dar nu exista scurgeri de lichid deoarece in acel loc nu exista presiune ) si era introdus in instalatie astfel crestea nivelul lichidului in vas in momentul in care trageam de volan stanga dreapta si scoatea huruitul destul de deranjant !!! DECI IN CONCLUZIE :pPompa nu avea nimic , nici caseta de directie si nici planetarele .Eu mi-am dat seama ca prinde aer pe undeva deoarece crestea nivelul in vasul cu lichid deci spatiul era umplut cu ceva ,si culoarea lichidului era rosie doar atunci cand motorul nu era pornit , cand porneam motorul si pompa era pusa in functiune lichidul se facea roziu datorita bulelor de aer !!!!


DACA CREZI CA TE AJUTA CU CEVA LUNGA MEA PREZENTARE A PROBLEMEI MELE SA AI BAFTA !!!


All times are GMT +2. The time now is 03:30.

- Copyright 2024 4Tuning