Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Arhiva (https://forum.4tuning.ro/697-arhiva.html)
-   -   virtual tuning in Photoshop II (https://forum.4tuning.ro/697-arhiva/2100-virtual-tuning-photoshop.html)

rudolf.s 07-10-04 21:21

virtual tuning in Photoshop II

1 Attachment(s)
Se pare ca s-a ajuns la un impresionant numar de 140 de reply-uri pe topic. Va multumesc tuturor la participare si pt sfaturi. Dupa cum spuneam, sunt doar un incepator si inca am multe de invatat. Multumesc pentru sfaturi si sugestii, dar si pentru critici. Toate acestea ma ajuta in dezvoltarea ulterioara.
Am fost absent catva timp (cam 3 luni) dar vacanta e gata si sunt inapoi in afacere. :D In limita timpului disponibil voi posta noi \"lucrari\". Pt. cei carora le-am promis modificari pe poze trimise si nu am reusit sa le fac, imi cer scuze. Voi incerca sa ma revansez.

Acestea fiind spuse, astept noi pareri si sugestii.

rudolf.s 07-10-04 22:46

aaa.. era sa uit!

A sosit marele moment! Am banii pt masina! Asadar, anunt:

CUMPAR OPEL KADETT E CARAVAN '89-'91, DIESEL, PREFERABIL 1600 CM3, IN STARE BUNA. OFER PRET BUN!

:D :D :D :D :D :D :D :D

Asadar, cine stie o oferta buna..... sa ma anunte. Eu stau in Timisoara dar ajung si prin Bucuresti, destul de des.

Va multumesc pt atentie.

rudolf.s 08-10-04 00:54

2 Attachment(s)
tocmai am citit niste tutoriale si am incercat niste kestii... E cam tarziu asa ca nu am mai facut gif-ul... doar pozele...

HAMMER 08-10-04 12:16

3 Attachment(s)
te salut rudolf. Dupa parerea mea esti departe de a fi doar un incepator.
mai atasez o data pozele masinii mele, cu rugamintea sa inventezi ceva interesant.
te-am mai solicitat si cu ceva vreme in urma si acuma revin cu rugamintea de a executa ceva la pozele anexate.
mutumesc anticipat si astept cu mare curiozitate sa vad ce iese.

Singurelu 08-10-04 17:15

3 Attachment(s)
Imi place..as vrea sa invatz si eu,dar cred ca nu am sa reusesc.